Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen YSTÄVÄN MIEHEEN, miten Sinä toimisit?

N19
26.06.2022 |

Jos rakastuisit ystävän mieheen niin, että tunnet, että se on elämäsi rakkaus, niin hakisitko mieheltä vastakaikua?

Olen nyt tälläisen ongelman äärellä niin tarvin vinkkejä. Kyllä mies ainakin on minun kanssa flirttaillut välillä härskistikkin niin uskon, että häntä kiinnostaisi.

Ikävä tilanne tietysti ystävää kohtaan, mutta jos löytää elämänsä rakkauden niin voiko tässä olla muuta tekemättä kuin katsoa kaikki kortit?

N19

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele suhdetta. Pahimmassa tapauksessa menetät sen koko ystäväpiirin (saat aikamoisen maineen vamppina ja naiset puhuvat) ja sen miehen.

Vierailija
22/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aseta itsesi ystäväsi asemaan ja katso siitä suunnasta mitä toivoisit tapahtuvan...näetkö

Eihän tuota kukaan omalle kohdalle toivo, mutta mitä itse tekisit, jos elämäsi rakkaus olisi varattu?

Vuosisadan rakkaustarinan kokee aniharva ihminen, joten mielestäni kannattaa katsoa kortit ja kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sun sielun kumppani. Kun flirttailee kanssasi vaikka on ystäväsi kanssa🤣

Siitä saat luotettavan yhden naisen.miehen.😂

Vierailija
24/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos alkaisittekin seurustella, menettäisit ystäväsi ja puolen vuoden kuluttua eroaisitte miehen kanssa? Olisiko kaikki sen arvoista?

Ei ystävää, ei miestä.

Vierailija
25/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ en vie toisilta miehiä, enkä lapsilta isiä, vaikka tuntisin rakkautta miestä kohtaan. Eniten rakastan itseäni ja haluan olla oikeudenmukainen. Jos on tarkoitettu, niin kohtalo yhdistää kyllä muulla tavalla. Ehkä miehen pitää vielä kasvaa kokemuksin toisen naisen kanssa, ehkä oppia ottamaan vastuuta isänä, ennen kuin me olisimme match. Ehkä suhteemme kariutuisi jos tässä vaiheessa yrittäisimme.

Vierailija
26/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämän rakkaus vain koska se on kielletty. Jos lähtisitte panemaan kuin kanit, tuhoaisit heidän parisuhteensa, menisitte naimisiin lässyn lässyn lää, parin vuoden päästä olet täällä haukkumassa samaa miestä narsistiksi joka ei maksa elareita.

Vierailija
27/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen esivalinta huipussaan. Jos mies olisi vapaa, hän ei kiinnostaisi sinua.

Vierailija
28/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kielletyn hedelmän houkutus vie aina voiton. Älä kerro kaverillesi.

Vierailija
29/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamppaa vaan. Ihanalta tuntuu p.anna annaa

Vierailija
30/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkistäsi päätellen sun pitäisi vaan aikuistua sitten joskus.

Vierailija
31/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan härskisti flirttaileva vakavissaan? En usko.

Näkee vain, että olet ihastunut ja leikkii kanssasi.

Vierailija
32/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se "mieskin" joku 18-vuotias teinijonne, sano nyt vielä että se on joku kevarilla melusaastetta tekevä mopoveeti :D

Vierailija
33/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on sun sielun kumppani. Kun flirttailee kanssasi vaikka on ystäväsi kanssa🤣

Siitä saat luotettavan yhden naisen.miehen.😂

LOL :D

Vierailija
34/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaikka elokuuhun asti, luultavasti ystäväsi ja poikkis ovat siihen mennessä eronneet. Sitten voit tunnustella olisiko ystävästäsi ok jos tutustuisit siihen poikaan paremmin vuorostasi.

Vierailija
35/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, sä olet ruma. Ei se sua ota, vaikka ei mikään unelma itsekään ole, muuta kun omasta mielestä.

Vierailija
36/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea uskoa rakastumiseen, kun ei edes vastakaikua ole saanut. Itse en lähtisi tuollaiseen kuvioon, koska sen varatun pitäisi tehdä myös erotyö edellisestä. Ystäväni mieheen voisin ihastua tai pitää hänestä, mutta rakastumiseen tarvitaan yleensä kaksi ja vuorovaikutusta. Ap kuulostaa naiivilta elämänrakkauksineen.

Vierailija
37/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäkis, elämät paskaksi, alapää ohjaa onneen!

Vierailija
38/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ainakin kommentit aina muiden vaimoista, eikä ole tarvinnut olla kateellinen, kun harvemmin hirveän ihailevia kommentteja tulee. Ja jos joku vähän parempi ollut niin sillä taas sen verran hyvä mies itsellään, ettei tarvitse miettiä kiinnostaako vai ei.

Vierailija
39/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin nuori nainen. Aitoja ystäviä on harvassa. Miehiä paljon enemmän. Mietipä mitä kannattaa tehdä.

Vierailija
40/126 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ainakaan voi syyttää ihastumista ystävän mieheen, koska ei ole ystäviä. Jos joku nyt on esiintynyt sellaisena niin sille ei voi mitään. Ei se siitä ystävää tee.