Rakastuminen YSTÄVÄN MIEHEEN, miten Sinä toimisit?
Jos rakastuisit ystävän mieheen niin, että tunnet, että se on elämäsi rakkaus, niin hakisitko mieheltä vastakaikua?
Olen nyt tälläisen ongelman äärellä niin tarvin vinkkejä. Kyllä mies ainakin on minun kanssa flirttaillut välillä härskistikkin niin uskon, että häntä kiinnostaisi.
Ikävä tilanne tietysti ystävää kohtaan, mutta jos löytää elämänsä rakkauden niin voiko tässä olla muuta tekemättä kuin katsoa kaikki kortit?
N19
Kommentit (126)
Miten toimia? Tuossa tilanteessa nimenomaan ei toimita, yhtään mitenkään. Koko kysymyksenasettelu on toimimaton. Jos on pakko käyttää jotain verbiä niin se on tämä: vältellä.
Hyväksyn suhteen aloituksen, jos kyse on siitä todellisesta elämän rakkaus tarinasta. Itse aloitin tällä tavalla nykyisen miehen kanssa suhteen ja onnellisia ollaan oltu.
Miten voi rakastua mieheen, joka härskisti flirttaa naisystävästään huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen Käskyä
Älä himoitse lähimmäisesi puolisoa.
Tosin ap:lle sopii paremmin käsky 8:
Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi - eli älä valehtele
Vierailija kirjoitti:
Ei toimita mitenkään. ,"rakkaus" haihtuu aina ajan kuluessa.
Tyyppi joka ennen oli ihana nykyään yököttää.
😁 tuo on muuten totta, kaikki ne piirteet, mihin
ihastui aikoinaan, ärsyttävät nykyään suunnattomasti. Ei olisi uskonut.
Mutta kysyjälle, pysy vaan kaukana siitä miehestä, älä riko ystäväsi perhettä ja maailmaa.
No riko ystävyyssuhde ja ota hänen idioottimiehensä. Teet palveluksen ystävällesi, kun pääsee teistä kahdesta samalla kertaa eroon.
Moni nainen arvostaa miehessä rehellisyyttä, luotettavuutta, uskollisuutta ja kunnioittavaa käytöstä omaa naistaan kohtaan. Sinulle nämä ilmeisesti eivät ole kovin tärkeitä piirteitä? Vai arveletko, että mies muuttuisi erilaiseksi sinun kanssasi?
Ystävät on ja pysyy ja miehiä tulee ja menee. Ei ikinä miestä hyvän ystävyyssuhteen edelle.
TV-sarjoissa ja elokuvissa on usein tästä aiheesta, esim Office sarjassa Pam vei Jimin Karenilta.
Pam ystävystyi Karenin kanssa, kumpikaan ei kertonut Karenille Pamin ja Jimin aiemmasta sähköstä.
Jos rakastuisin ystäväni puolisoon, en rikkoisi ystäväni liittoa, vaan kätkisin tunteeni sisimpääni.
Itseni kannalta raastavin esimerkki tästä oli, kun katsoin vierestä kirkon alttarilla, kun ystäväni meni rakastamani naisen kanssa naimisiin.
Tunnetilaani tuolloin on vaikea pukea sanoiksi, mutta se oli vähän sen suuntainen, kuin joku olisi tullut ja repinyt sydämen rinnastani ja pakottanut katsomaan, kun hyppii sen päällä niin kauan, että se menee aivan murskaksi ja sitten ripotellut suolaa siihen ammottavaan haavaan, joka jäi rintakehääni sydämen paikalle.
Pahimmassa tapauksessa menetät kummatkin, sekä sen miehen,että ystäväsi eivätkä he enää sen jälkeen, kun ystäväsi on tuon syrjähypyksi kuitatun antanut miehelleen anteeksi ja he ovat aloittaneet sen jälkeisen 'uuden elämänsä', halua enää kumpikaan nähdä sinua silmissään ja sinä muutut heille ei-toivotuksi vieraaksi ja henkilöksi jonka soittoihin tai viesteihinkään ei enää vastata.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimimerkki on palstan aktiivisimpia nasivihaajamiehiä. Tässäkin viritellään jotain misogynististä provoa. Älkää menkö lankaan.
Joo ja tämä on yksi tyypin suosikkiaiheista, mistä onkin spämmännyt kymmeniä ketjuja. Muita aiheita Iida, Sofia, Martina, Helmi, Erika, Amber Heard, hoitajat, suhteet alaikäisiin. Saattaa olla autismin kirjolla ja hoitosuhde sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
No riko ystävyyssuhde ja ota hänen idioottimiehensä. Teet palveluksen ystävällesi, kun pääsee teistä kahdesta samalla kertaa eroon.
Ajattelin juuri tätä. En haluaisi missään tapauksessa aptä "ystäväkseni".
Toivottavasti tämä on provo.
Mies ei todennäköisesti ole kiinnostunut sinusta "siinä mielessä". Flirttailu voi hänen puolelta olla tahatonta, tai sitten hän on mulkku ystävääsi kohtaan. Ja tämä kertoo oleellisen - jos mies olisi sinun kanssa, todennäköisesti tulee flirttailemaan myös muidenkin kanssa.
Se siitä elämän rakkaudesta. Sellaisesta et voi tietää, ennen kuin seurustelet ihmisen kanssa. Taidat vain sokeasti ajatella niin, nyt kun mies on varattuna.
Äläkä ole niitä h*roja, jotka vikittelevät muiden miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn suhteen aloituksen, jos kyse on siitä todellisesta elämän rakkaus tarinasta. Itse aloitin tällä tavalla nykyisen miehen kanssa suhteen ja onnellisia ollaan oltu.
No ilmeisesti sovitte sitten hyvin toisillenne. Kaksi kuspäätä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii yleensä vain sek*iä. Ja viesti vaikuttaa siltä että se vain kiinnostaa. Moni mies ei kuitenkaan eroa kumppanista vaikka harrastaisi toisen kanssa jotain, paitsi jos on tuuri. Kannattaa olla varovainen. Ystävä tosin voi olla sitten entinen ystävä. Joskus voi tietenkin olla, että kiinnostus on molemminpuolista parisuhdemielessä ja oikeat kohtaavat. Mutta ystävällä menee luottamus jne.
Oikea ystävä, aikuinen ihminen, kyllä ymmärtää, jos oma suhde ei toimi ja se mies on ystävälle se elämän tosi rakkaus.
Itse en paheksu yhtään, että mun exä alkoi eroomisen jälkeen seurustelee mun ystävän kanssa. Saivat mun hyväksynnän, ystävä kysyi ensin jopa multa, että onko ok.
Puhut exästä, mutta ap:n keksimässä sadussahan hän olisi rakastunut varattuun mieheen, ystävänsä senhetkiseen mieheen.
Nuorilla on just tota, seurustellaan ristiin rastiin varsinkin jossain opiskelijaporukoissa. Ei siinä vielä mitään, mutta kun osa meni naimisiin ja perusti perheen samasta kuppikunnasta. Jokaisen nykyinen siellä on, jos ei jonkun exä niin ainakin puolet kavereista kiinnostuneet samoista miehistä. Yäk.
Fiksummat näyttivät jättävän sisäsiitospiirit nuoruuteen ja hankkivat puolisonsa muualta.
Etkö muualta saa,kun ystäväsi mieheltä?Hyi hitto,HÄPEÄ!