Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet sanonut "ei ole kemiaa" millaisia oikeita syitä sen kemian puuttumisen takana on ollut? Älä keksi vaan kerro oikeita tapauksia

Vierailija
26.06.2022 |

Syitä joita et halunnut kertoa niin menit "ei kemiaa" fraasin taakse

Kommentit (462)

Vierailija
61/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli naisellinen, munat pesemättä, oletti mun maksavan, onnetonta seksiä. Kaiken kukkuraksi halusi perheellistyä asap päästäkseen kotikuppaajaksi.

Olin rehellinen.

Mieto hajoaminen tuolle munat pesemättä XD

Miten sait selville että ole pesemättömät, suullako? Entä miten nuo naismaisuus ilmeni?

Käyttäytyi narttumaisesti samalla tavalla kuten veemäiset naisetkin. Tuli kertaalleen kokeiltua poskeenottoa. Jätin kertaan.

Vierailija
62/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän chattailu-jutun. Hyvin tultiin juttuun netissä ja kuvakin kiinnosti. Tapaaminen todella jännitti, mutta nainen oli ihan erilainen kun kuvittelin. Ei ollut kemiaa yhtään. Harmi.

Ilman ensivaikutelmaa kaikki perustuu mielikuvitukseen ja sitten yllätyit, kun ei ollut kemiaa.

MITEN TE OLETTE OIKEASTI NOIN TYHMIÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuajoilta, opiskeluajoilta, muistan muutaman miehen, jotka olivat kaikin puolin ok, mutta jokin kemia vain puuttui. Uskon että se on joku feronomijuttu. Kummallakin oli vientiä muiden naisten kanssa.

Joskus pikkuisen tapailin miestä, joka oli periaatteessa ok, mutta hieman tylsä ja väritön. Kai se on myös kemia-asia, mikä kenellekin on tylsää. Tuntuu että ikinä ei puhuttu mistään mikään antaisi enemmän kuin kenen tahansa kivan tyypin kanssa juttelu. Mieluummin sanoin, että ei ole kemiaa kuin että olet tylsä. Sama asia, mutta nätimmin ja vähemmän itsekeskeisesti sanottu. Kuka minä olen toista tuomitsemaan tylsäksi, mutta ihastua ei tarvitse siltikään.

Vierailija
64/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Homomainen" ääni miehellä

- Liian karvainen

- Epämiellyttävä haju

- Näytti albiinorotalta

Siinäpä muutamia, mitkä eniten häirinneet.

Se tulee niin helposti tosiaan, joku ihan pienikin juttu, hajun häivähdys, nihkeä käsi, nännit näkyy paidan läpi, menee slaavikyykkyyn. Tällaisia.

Sanoisin karkeana arviona, että 80% ihmisistä on sillä tavalla normaaleja tuon suhteen, että aluksi pitää ulkonäön olla puoleensa vetävä. Jos se on, niin sitten pitää olla jotain kiinnostavaa juttua. Ei liian tylsää, eikä liian kaverillista. Tuossa se on suurimmalle osalle koko homma.

Nämä slaavikyykyt ja nännit on jotain marginaaliosaston huuhaata, joista ei tarvitse välittää.

Vierailija
65/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kemiaa ainakaan silloin kuin miehen keppi ei seiso ylevästi eli huono stondis, ei ota kunnolla eteen eikä taakse. 

Minut on jätetty "ei kemiaa"-selityksellä, vaikka hyvin tuntui miehellä keppi nousevan ja vielä luonteenikin kehui kaupan päälle.

Annoi pellen käyttää sinua runkkausalustana. Miten meni noin niin kun omasta mielestä?

Hitostako minä olisin voinut tietää että haki pelkkää alustaa, kun silmät kirkkaina muuta väitti.

Just siitä, ette naiset vaan ikinä opi.

Vierailija
66/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tuli kainalohygienia esteeksi. Naisella nimittäin haisi hiki kainaloissa. Jatkoimme tapailua ja opetin pesemään kainalot.

Vierailija
67/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole niin ei ole. Esimerkkinä eräs ikuisuuden vainonnut stalkkeri kuvotti jo heti aluksi. Emme olleet ikinä suhteessa vaan hän oli tuttavani veli ja näin samalla kuin tuttavaani. Hän söi ruokaa kovaäänisesti ja suu auki kuin pahoin kehitysvammainen, v..ttuili minulle jatkuvasti ulkonäöstäni ja miten en kellpaa kenellekään kun olen niin ruma, haisi järkyttävän pahalle, puhuessaan kiekaisi aina välillä kuten M.A. Numminen, kulki kotona aina alasti ja kaiveli p..tään ja muita kohtiaan esim. ruokapöydässä kesken syönnin (ei kovin ruokamaistunut mulle). Vähän aikaa sitten selvisi, että stalkkaa minua yhä, vaikka katosin hänen ulottumattomiinsa yli 20-vuotta sitten. On nykyään eläkeläinen ja itse en läheskään. Kyyläsi minua jo silloin, kun olin pieni lapsi ja se ahdisti. 

Vierailija
68/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkä ja jähmeä luonne.

Vierailija
69/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäykkä ja jähmeä luonne.

Joskus jopa kivikova.

Vierailija
70/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu hauskaa miehen kanssa, tuntuu että mies ei tykkää, mies on latistanut itsetuntoani kai tarkoituksella, ei koulutusta tms eikä haluakaan, mies ei ole miehekäs, mies kattelee muita naisia, mies ei tarjoa treffeillä.. Onhan noita syitä, minkä takia en sitten kiinnostu. 😊

Vierailija
71/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se olemus ja ulkonäkö. Ei siinä sen enemmän selittelemistä.

Vierailija
72/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä toisessa ihmisessä mitään vikaa välttämättä ole. Ihminen voi olla tosi mukava, hauska ja huumorintajuinen, mutta tunteiden tasolla ei vaan natsaa.

Vierailija
73/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ala selittää latteuksia tyyliin "ei ole kemiaa" jos on jokin konkreettinen syy olla menemättä pidemmälle.

Silloin kun ei ole kemiaa, ei nimenomaan ole mitään selvää syytä jonka voisi esittää sille ettei halunnut lähteä suhteeseen. Lähinnä harmittelee sitä että noin kiva ihminen ei lyökään kipinöitä.

Jos kemiat todella kohtaavat niin ainakin aluksi on valmis sietämään monenlaista puutetta.

Vierailija
74/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "Homomainen" ääni miehellä

- Liian karvainen

- Epämiellyttävä haju

- Näytti albiinorotalta

Siinäpä muutamia, mitkä eniten häirinneet.

Se tulee niin helposti tosiaan, joku ihan pienikin juttu, hajun häivähdys, nihkeä käsi, nännit näkyy paidan läpi, menee slaavikyykkyyn. Tällaisia.

Sanoisin karkeana arviona, että 80% ihmisistä on sillä tavalla normaaleja tuon suhteen, että aluksi pitää ulkonäön olla puoleensa vetävä. Jos se on, niin sitten pitää olla jotain kiinnostavaa juttua. Ei liian tylsää, eikä liian kaverillista. Tuossa se on suurimmalle osalle koko homma.

Nämä slaavikyykyt ja nännit on jotain marginaaliosaston huuhaata, joista ei tarvitse välittää.

Joo ja tosiaan ne nännit sitten jos näkyy jotenkin paidan läpu ei tarkoita, että on kiihottunut. Muistakaas se miehet. Esim. pelkkä kylmyys saa aikaan tuon.

Vierailija
75/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti selville nimeni (osoitetta ei saanut), lähetti naiivin kortin ja kissankuvan. Sen jälkeen alkoi pommittaa textareilla. Tapasin siis pari kertaa. Utelias, yksinkertainen. Pullea vatsa, ohuet jalat. Suu hiukan auki koko ajan. Selitti itsestään positiivisia luonteenpiirteitä ja pään terveyttä jne, mikä alkoi vaikuttaa epäilyttävältä. Ei uskonut, kun sanoin etten ole kiinnostunut enkä halua enää tavata. Epäili syynä olevan, että olen (huonossa) suhteessa. Laitoin estot puhelimeen. Onneksi en kertonut osoitettani.

Vierailija
76/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei innosta seksuaalisesti ollenkaan, sitä kai se kemian puute tarkoittaa. On rumia, lokkeja, juoppoja, tappeja, karvaköriläitä jne. Sanon suoraan ettei kiinnosta jos ei kiinnosta. Tästä syystä en käytä Tinderiä, vain tosielämässä voi arvioida vastapuolen viehättävyyden.

Vierailija
77/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei innosta seksuaalisesti ollenkaan, sitä kai se kemian puute tarkoittaa. On rumia, lokkeja, juoppoja, tappeja, karvaköriläitä jne. Sanon suoraan ettei kiinnosta jos ei kiinnosta. Tästä syystä en käytä Tinderiä, vain tosielämässä voi arvioida vastapuolen viehättävyyden.

Mullakin on tapana sanoa ennemmin ettei kiinnosta kuin että ei ole kemiaa. Jos on alettu kyselemään tarkemmin miksei kiinnosta, toki olen antanut rehellisen vastauksen.

Vierailija
78/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kemiaa ainakaan silloin kuin miehen keppi ei seiso ylevästi eli huono stondis, ei ota kunnolla eteen eikä taakse. 

Minut on jätetty "ei kemiaa"-selityksellä, vaikka hyvin tuntui miehellä keppi nousevan ja vielä luonteenikin kehui kaupan päälle.

Annoi pellen käyttää sinua runkkausalustana. Miten meni noin niin kun omasta mielestä?

Hitostako minä olisin voinut tietää että haki pelkkää alustaa, kun silmät kirkkaina muuta väitti.

Just siitä, ette naiset vaan ikinä opi.

Emme opi siis sitä, että miehet valehtelevat aina? Kiitos muistutuksesta, yritämme ottaa opiksemme.

Vierailija
79/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fyysistä eikä henkistä vetovoimaa. Hyvännäköinen mies, mutta jokin ei vain iskenyt. Hänellä oli ns. "kuolleet" silmät. Oloni ei ollut rento hänen seurassaan, oli jotenkin vaivaantunut tunnelma. Hän ei ymmärtänyt huumoriani enkä minä hänen. Hän ei pitänyt harrastuksestani (lukeminen). Siinä syitä.

Vierailija
80/462 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kemiaa, se tarkoittaa minulle sitä, että seksuaalista vetovoimaa on yhtä vähän kuin sisaruksen kanssa tai heterolla toisen samaa sukupuolta olevan kanssa. Toinen voi olla periaatteessa vaikka kuinka hyvä ja sopiva tyyppi, mutta seksuaalinen veto puuttuu. Voihan se sisaruskin olla huipputyyppi ja ihan parasta seuraa, mutta seksuaalista vetovoimaa vaan ei ole.

Joskus voi olla "kemiaa", mutta toinen vaan on niin erilainen ajatuksilta ja kiinnostuksenkohteiltaan, että ei kannata edetä, paitsi ehkä seksikumppaneita voidaan olla kerran tai miksei muutamankin kerran, tai ehkä jopa fwb-suhteeseen asti voidaan edetä parhaassa tapauksessa.

Siinäpä onkin haastetta, kun pitäisi löytää ihminen, jonka kanssa on molemminpuolista kemiaa sekä yhteneviä arvoja ja arvostusta toisiamme kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan