Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vinkit avioliiton pelastamiseen.

Vierailija
25.06.2022 |

Tähän mennessä koko vuosi on ollut yhtä pohjamudassa talsimista ilman kunnollista puheyhteyttä. Oli tarkoitus viettää juhannus kahdestaan mökillä ja puhua asiat läpi, mutta vaimo ei suostunut puhumaan kuin muutaman sanan ja ajoi minut sohvalle nukkumaan. Päätin, että ajetaan takaisin kotiin ja ajomatkalla ei puhuttu sanaakaan. Vaimo on nyt ollut monta tuntia yksin sulkeutuneena makkariin ja itse olen itkenyt tilannetta työhuoneessa kun en vaan jaksa tätä enää. Lapsia ei ole ja syksyllä olisi kahdeksas hääpäivä edessä. Olen huolissani vaimosta kun ei suostu puhumaan asioista, vaikka mitä teen ja seksiä oli viimeksi jouluaattona. Terapiaa olen miettinyt, mutta miten saan vaimon puhuttua mukaan? Tuntuu, että pidän yksin hengissä koko liittoa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa, kun lapsiakaan ei ole. Saatte vielä molemmat paremmin itsellenne sopivat puolisot ja kenties lapsia.

Vierailija
2/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä on suhteen ongelmana? Ei tullut kirjoituksesta selväksi. Onko pettämistä, rahaongelmia, lapsettomuutta, mielenterveyshaasteita, vai mitä? Asia ei voi jatkua noin tietenkään. Hakekaa apua ja jos vaimo ei suostu pariterapiaan, mene itse, kyllä sekin auttaa. Perehdy kirjallisuuteen, sieltä löytyy apua ja tukea parisuhteen haasteisiin. Kannattaa lukea näistä asioista ja siitä miten voit tukea vaimoasi. Menisit koputtamaan nyt oveen ja kysy mitä voit tehdä että hänellä olisi parempi olo? Sano vaikka että jos nyt unohdetaan hetkeksi kaikki murheet ja katsotaan vaikka leffa yhdessä. Ja muistelkaa vaikka vanhoja hyviä hetkiä. Kyllä se siitä lähtee se tilanne aukeamaan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakastat vaimossasi, nykysessä tilassaan?

Vierailija
4/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen eroseminaarin materiaaleihin kannattaa tutustua, niistä on apua eron estämiseksi.

Vierailija
5/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta hevosta on turha enää potkia.

Vierailija
6/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valehtele kovin hyvin.

Vierailija
7/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä on suhteen ongelmana? Ei tullut kirjoituksesta selväksi. Onko pettämistä, rahaongelmia, lapsettomuutta, mielenterveyshaasteita, vai mitä? Asia ei voi jatkua noin tietenkään. Hakekaa apua ja jos vaimo ei suostu pariterapiaan, mene itse, kyllä sekin auttaa. Perehdy kirjallisuuteen, sieltä löytyy apua ja tukea parisuhteen haasteisiin. Kannattaa lukea näistä asioista ja siitä miten voit tukea vaimoasi. Menisit koputtamaan nyt oveen ja kysy mitä voit tehdä että hänellä olisi parempi olo? Sano vaikka että jos nyt unohdetaan hetkeksi kaikki murheet ja katsotaan vaikka leffa yhdessä. Ja muistelkaa vaikka vanhoja hyviä hetkiä. Kyllä se siitä lähtee se tilanne aukeamaan. Tsemppiä!

Unohtui mainita, että epäilen vaimon olevan masentunut, koska sulkeutuu eikä halua puhua. Huolestun vaan entistä enemmän kun välttelee katsekontaktia aina kun olemme yhdessä, näin kävi kun olimme mökillä ja mökiltä paluumatkalla autossa. Parin vuoden ajan olemme lykänneet lapsen tekoa, mutta viime vuonna kun aloitimme yrityksen niin asiat ei menneetkään suunnitelmien mukaan ja viimeisin kerta on jouluaatolta.

Vierailija
8/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele? En valehtele vaimolle ja olen aina ollut uskollinen. En usko vaimonkaan pettäneen.

Vierailija
9/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa on pelastamisen arvoista, ihan oikeasti? Jos on jo vuosi vedetty huonolla puhe-yhteydellä eikä toista kiinnosta, niin anna mennä ja mene itse. Ei se kiva tule olemaan, mutta eipä noi jatkonäkymätkään taida ruusuisia olla.

Vierailija
10/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on minun rakkain ja parhain ystäväni ja kumppanini. En halua erota ja tuskin vaimokaan haluaa.

Vierailija
11/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui mainita, että epäilen vaimon olevan masentunut, koska sulkeutuu eikä halua puhua. Huolestun vaan entistä enemmän kun välttelee katsekontaktia aina kun olemme yhdessä, näin kävi kun olimme mökillä ja mökiltä paluumatkalla autossa. Parin vuoden ajan olemme lykänneet lapsen tekoa, mutta viime vuonna kun aloitimme yrityksen niin asiat ei menneetkään suunnitelmien mukaan ja viimeisin kerta on jouluaatolta.

Naiset on paljon miehiä reaktiivisempia. Sillä on toinen.

Vierailija
12/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa on pelastamisen arvoista, ihan oikeasti? Jos on jo vuosi vedetty huonolla puhe-yhteydellä eikä toista kiinnosta, niin anna mennä ja mene itse. Ei se kiva tule olemaan, mutta eipä noi jatkonäkymätkään taida ruusuisia olla.

Olen luvannut rakastaa niin myötä kuin vastamäessä, en vain hyvinä päivinä. En halua erota ja epäilen, että vaimo on masentunut kun raskautuminen ei olekaan ollut helppoa. Olen yrittänyt saada puheyhteyden, jotta voisin tukea paremmin ja saada selville missä mennään.

Vierailija
13/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on minun rakkain ja parhain ystäväni ja kumppanini. En halua erota ja tuskin vaimokaan haluaa.

Kuulostaa hauskalle yhdessäololle, tosi hyvä frendikin kun ei suostu asioista keskustelemaan. Herää jo!

Vierailija
14/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkain ja parhain ystävä, joka "ei suostunut puhumaan", "ajoi sohvalle nukkumaan", "sulkeutuneena makkariin", "itse itken", "en jaksa tätä enää". 

Oletko ajatellut, että rakkaimman ja parhaimman ystävän ja kumppanin ei ehkä kuuluisi käyttäytyä näin, saada sinua itkemään ja ajattelemaan että et jaksa enää? 

Vierailija
15/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme elä teidän elämää,Voit ihan sitä tehdä järkevän ratkaisun.Netin kautta haet avioeroa.Ei tarvita edes syytä .Asiasta tulee kirjalinen ilmoitus kyllä vaimolle.Meillä on 1 ainut elämä.miksi tuhlata sitä tuohon mitä kirjoitat?Pelkätkö asua yksin? Vaimonko asunto on?

Vierailija
16/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luvannut rakastaa niin myötä kuin vastamäessä, en vain hyvinä päivinä. En halua erota ja epäilen, että vaimo on masentunut kun raskautuminen ei olekaan ollut helppoa. Olen yrittänyt saada puheyhteyden, jotta voisin tukea paremmin ja saada selville missä mennään.

jos toinen ei myönnä masennustaan eikä halua siihen hoitoa, sinä et voi häntä pelastaa vain tulet masentumaan itsekin. 

Vierailija
17/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on paljon miehiä reaktiivisempia. Sillä on toinen.

En mitenkään usko tuohon pettämiseen, kun vaimo on ollut niin paljon kotona eikä täällä ole ketään uusia tyyppejä käynyt ja tarkoitan nyt miehiä. Voihan sitä pettää missä vaan, vaikka netissä, mutta vaimo on sen luontoinen nainen, että olisi jo pakannut kamansa ja lähtenyt pois, jos olisi muita kuvioissa.

Vierailija
18/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele? En valehtele vaimolle ja olen aina ollut uskollinen. En usko vaimonkaan pettäneen.

Mikset? Naiset pettää paljon, ei sitä tietenkään parisuhteessa halua uskoa. Tietää että teidän keissi on loppu ja tapailee jo mahdollisesti muuta tai ainakin haluaisi. Tiedätkö kuinka paljon pariskuntien naiset kattoo kiinnostuneesti vaikka ukko on vieressä.

Vierailija
19/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehen kanssa sama tilanne, mutta meillä on myös vauva :( en tiedä mitä tehdä. Rakastamme molemmat vauvaa, mutta minua mies välttelee viimeiseen asti eikä puhu.

Vierailija
20/60 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei taida enää haluta rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän