Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Veljensä Joseph Fiennes on kyllä aika bueno.
Minä taas en ole koskaan pitänyt hänestä ulkonäöllisesti, ei hän rumakaan minusta ole, mutta hyvin tavallinen, blaah. Ralph on aina ollut enemmän makuuni, paljon charmikkaampi.
mun mielestä kuolettavan tylsä elokuva huoh.
Joskus nuorena näin leffan missä oli Jennifer Lopezin kanssa ja muistan ajatelleeni että onpa komea mies. Niin ja Schindlerin listan näin jo lapsena mutta se oli niin järkyttävä ettei jäänyt kukaan näyttelijä mieleeni. Mutta joku viikko sitten tuli Punainen Lohikäärme mitä jäin jostain syystä tuijottamaan vaikkei kuulu genreeni. Siinä vaiheessa kun tämä Ralph karjui sille sokealle naiselle kyyneleet silmissä "you feel so good" totesin että mulla taitaa olla eka julkkisihastus sitten nuoruusaikojen;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin onnistunut roolitus. Juliette Binoche oli roolissaan herkkä ja iki-ihana. Kristin Scott Thomas ei ole koskaan ollut kauniimpi kuin tuossa elokuvassa ja se kemia mikä heillä on Fiennesin kanssa. Esim. se ensimmäinen tanssikohtaus klubilla, ahh.
Muistaakseni hän jossakin haastattelussa kertoikin, että studio ei pitänyt häntä tarpeeksi kauniina rooliin.
Minäkään en aikanaan pitänyt. Samoin kun Kate Winslet oli mielestäni aivan liian ruma ja romuluinen Titaniciin Leon rinnalle. Nyt kun katsoo aikuisen naisen silmin niin en voisi kuvitellakaan heidän rooleihinsa ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tekee tehtävänsä. Mutta ei tule mieleen uusista tuollaisia hottiksia. No, Cumberbatch ehkä.
Henry Callum on nuoremmasta sukupolvesta aika jees.
Yritin googlata, mutta ei löytynyt oikein mitään. Kuka tuo siis on?
Tarkoittikohan Henry Cavillia
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näyttelijä hänkin mutta puuttuu täysin isoveljensä karisma. Tai siis varmasti Josephissakin karismaa on mutta Ralphissa on vaan on "se joku" mikä ei häviä vaikka ikääntyy. Nää on vissiin alkujaan jotain yläluokkasta britti sukua missä ei harrasteta kauneusleikkauksia? Ihan kuin kuningatar ei antanut korjata Charlesin hörökorvia vaikka hulivi siskonsa niin ehdotteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin hänestä Strange Days -leffassa. Schindlerin listassa hän oli tosin melko kammottava. Komea, mutta kammottava.
Aivan liian komea siihen rooliin kun ottaa huomioon sen hirviön jota näytteli. Olisi silti roolityöstään ansainut sen Oscar palkinnon mihi oli ehdolla.
Jäätävän hyvä roolisuoritus. Oli itse asiassa aika paljon oikean Amon Göthin näköinen ja tyyppinen mies 🙂
Samasta suvusta tulee nuorempikin näyttelijä, Hero Fiennes Tiffin, joka on Ralphin sisarenpoika ja näytteli nuorta Voldemortia. Aika söpis suurine tummine silmineen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt Fiennesin viehätystä. Mun mielestä se ei ole komea ja koko sen olemus on jotenkin flegmaattinen. Englantilainen potilas on todella pitkäpiimäinen leffa ja Fiennes siinä oikein erityisen ärsyttävä.
Sama. Toisaalta oli tosi hyvä elokuvassa A Bigger Splash.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tainut hänen elokuviaan nähdä mutta muistan hänet kuvista Natashha Richardsonin kuoleman jälkeen. Hirveästi piti puolia tämän läheisten puolesta paparazzieja vastaan.
Sekoitat nyt Liam Neesoniin. Fiennesin ex-vaimo oli tehiksessä se kiharatukkainen brittilääkäri.
En sekoittanut vaan tarkotin nimenomaan Ralph Fiennesiä. Liamhhan oli Nathasan aviomies. Oli miten oli niin muistan miten Natashan äiti ja sisko oli lähdössä Ralphin kanssa jostain tilaisuudesta ja joku paparazzi rupesi parempien kuvien toivossa huutelemaan noille naisille törkeyksiä ja Ralphilla oli palaa hihat ihan täysin.
Fiennes on vuosien saatossa näytellyt niin Liamin, Natashan kuin Vanessa Redgraven kanssa. Joten varmasti ihan ystäviä. Ymmärrän että tollasessa tilanteessa voi herätä suojeluvaistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin hänestä Strange Days -leffassa. Schindlerin listassa hän oli tosin melko kammottava. Komea, mutta kammottava.
Aivan liian komea siihen rooliin kun ottaa huomioon sen hirviön jota näytteli. Olisi silti roolityöstään ansainut sen Oscar palkinnon mihi oli ehdolla.
Jäätävän hyvä roolisuoritus. Oli itse asiassa aika paljon oikean Amon Göthin näköinen ja tyyppinen mies 🙂
Joutui lihottamaan itseään 15kg tohon rooliin. Itse en kyllä näe hänessä mitään samaa näköä Göthin kanssa. Tosin en ole leffaa nähnyt kolmeenkymmeneen vuoteen. Kirjan luin viime kesänä ja minun mielestä siitä harvinainen että leffa tekee sille oikeutta. Yleensä aina kun kirjoista tehdään elokuvia niin tulos on floppi. Hemmetin hyvä kirja kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen seksikohtauksen seinää vasten, siinä oli jotain itseäni värisyttävää.
No hyi. Kesähelle on sekoittanut mammojen päät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näyttelijä hänkin mutta puuttuu täysin isoveljensä karisma. Tai siis varmasti Josephissakin karismaa on mutta Ralphissa on vaan on "se joku" mikä ei häviä vaikka ikääntyy. Nää on vissiin alkujaan jotain yläluokkasta britti sukua missä ei harrasteta kauneusleikkauksia? Ihan kuin kuningatar ei antanut korjata Charlesin hörökorvia vaikka hulivi siskonsa niin ehdotteli.
Itse olen ihan tavallista Suomalaista juntti sukua enkä kyllä näe mitään syytä kauneusleikkauksille kummankaan veljen kohdalla..
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten niin ei ole hyvin vanhentunut? Äijähähän on 60v. Ei ole lyönyt laminaatteja hampaisiin tai peruukkia päähänsä niinkuin jotkut Cruiset ja Deppit mutta pelkällä silmäniskuulla lyö molemmat.
Deppillä ei ole laminaatteja eikä peruukkia. 🧐
En pidä ulkonäöstään, kovan ja kylmän näköinen. Samanlaiset inhottavat silmät kuin sillä Bondin näyttelijällä. Mutta näyttelijänä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes. Muista että nimi lausutaan sitten Reif Fains. Irlantilainen nimi muistaakseni.
Äiti oli irlantilainen, mutta nimi on ihan englantilainen. Sukunimi on aatelistoa, kokonaisuudessaan Twisleton-Wykeham-Fiennes.
Hienoa, ettei Ralph ole lähtenyt leikkauksiin tai täyttämään fillereillä naamaansa kuten joku Tom Cruise. Hänhän myös seurusteli yli 10 vuotta Francesca Annisin kanssa, joka on 18 vuotta vanhempi eli tuskin vaatii naiseltaankaan ikinuorekasta ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sielukkaimat silmät mitä olen näyttelijällä nähnyt.
Juuri ne silmät. Voisi tuijottaa loputtomiin.
Hänen nuorempi veli myös näyttelijä muistaakseni, samaa näköä.
Muistaakseni hän jossakin haastattelussa kertoikin, että studio ei pitänyt häntä tarpeeksi kauniina rooliin.