Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Komea on. Oliko hän juuri se joka harrasti seksiä kennolla lentoemännän kanssa? Itsekään en toki olisi lentoemäntänä kieltäytynyt.
Oliko hän myös uusissa James Bondeissa?
Entäs jos olisit välinehuoltaja? Olisko painit jääny välistä
mies54v
Uskollinen puutarhuri ja Englantilainen potilas ovat huippuleffoja. Miksiköhän tällaisia ei ole tehty viimeisen 10 v aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea on. Oliko hän juuri se joka harrasti seksiä kennolla lentoemännän kanssa? Itsekään en toki olisi lentoemäntänä kieltäytynyt.
mies54v
Mun on vaikea kuvitella että minä tai Fiennes menisimme TAYSin leikkaussalin välinehuoltokeskukseen😊😉 Kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Fiennes on tosi hyvännäköinen.
Onpash hän ollut kuuma. Meinaa vanhallekkin tädille tulla kuuma, eikä johdu edes helteestä.
Ketkään, siis ei ketkään, osaa dramatisoida niin kuin britit.
Vierailija kirjoitti:
Se se on.
Vierailija kirjoitti:
Veljensä Joseph Fiennes on kyllä aika bueno.
Höpölöpö, karisma ja näyttelijälahjoja yhtä paljon kuin piimäpurkilla. Ei voi puhuakaan samana päivänä kuin veljestään.
Täytyy katsoakin tämä ap:n mainitsema leffa. Se on niitä joihin pitää keskittyä. Kevin Whateley, Dafoe, S Thomas, Fiennes ja Juliette B, huh huh.
Kevin Whately (Näkemiin vaan muru, Lewis ) on mun suosikkini. Fiennes on kyllä komea ja karismaattinen ja hyvä näyttelijä. Aivan huippu Punaisessa lohikäärmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Netfliksissä The Dig.
Fiennes esittää itseoppinutta arkeologia. Kahtokee, en paljasta enempää mutta itkette lopussa, ellette sitä ennenkin.
Ajattelin just heinäkuuksi helteiden ajaksi hommata Netflixin.
Miehet harvemmin pilaavat ulkonäköään leikkauksilla. Mickey
Rourken ura olisi ollut parempi ilman noita typeriä leikkauksia. Aivan varmasti olisi saanut roooleja vanhempanakin, mutta ei kukaan muumiota palkkaa, johonkin kauhuelokuva sopisi. Ihan hyvä vain ettei RF yritä esittää nuorempaa kuin on.
Se shindlerin listan univormu laittoi tämän mamman jalat siis aivan makarooneiksi. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Kevin Whately (Näkemiin vaan muru, Lewis ) on mun suosikkini. Fiennes on kyllä komea ja karismaattinen ja hyvä näyttelijä. Aivan huippu Punaisessa lohikäärmeessä.
Kyllä Whately on myös charmantti.
En moittisi Julian Sandsiäkään. Hotelli Firenzessä / A Room with a View osui romantiikannälkäisen makuhermoon täydellisesti aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Se shindlerin listan univormu laittoi tämän mamman jalat siis aivan makarooneiksi. Huh huh
Niinhän se teki kun se Elvisteli siinä ympäri leiriä mutta kun se ei ollut tarkoitus. Paljon paremmin rooliin olisi sopinut vaikka Gėrard Depardieu.
Nuo silmät etenkin nuoruuden kuvissa maagiset. Jeremy Irons on toinen suosikkini, etenkin Ranskalaisen luutnantin vaimossa. Jeremyssä on samaa viileää karismaa.
Olen Ralphin nähnyt joskus ysäsärillä teatterin lavavalla ja pakko sanoa että olen nähnyt paljon näytöksiä ennen ja jälkeen sen mutta en ehkä ikinä ole nähnyt parempaa näyttelijää kun Fiennes. Hän todella antoi kaikkensa.
Luin vähän herran naishistoriaa ja aikamoinen pettäjä kyllä. Varmaan kaikkia naisystäviään pettänyt. Liekö sellaista yläluokan meno, ja tuo kyllä varmasti osaa katsoa naista niin että pöksyt putoaa jo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Mun on vaikea kuvitella että minä tai Fiennes menisimme TAYSin leikkaussalin välinehuoltokeskukseen😊😉 Kumpikaan.
🤣🤣 Kiitos tästä! Tarvitsin tätä tänään! Räkätän ääneen!