Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
61/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolinen näyttelijä, muistan myös Schindlerin listan hirviö na tsipomona. Eng. potilas on edelleen yksi suosikkileffojani.

Ja mitä tulee Fiennesin vanhenemiseen, on ilmeisesti antanut sen tapahtua suuremmin estelemättä. Näyttelijätsidothqn säilyvät vaikka ulkonäkö rapistuu. Naisnäyttelijöiden puolelta samanlainen on Meryl Streep. Eipä ole leikelty.

Ihmiset vanhenevat eri tavoilla. Toisilla kauneus/komeus säilyy, toisilla ei. Mun mielestä just Meryl Streep on esimerkki ihmisestä, jolla kauneus säilyy, Fiennesillä taas vanheneminen on syönyt viehättävyyttä. Mutta mitä siitä – ei se häneltä ihmisarvoa vie, tai näyttelijänlahjoja. Mielelläni edelleen katson häntä elokuvissa, vaikka ei olekaan enää  kuuma kuin nuorena.

Vierailija
62/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I always wear it, I've always worn it, I always loved you." Kohtaus, jossa Katherine kertoo Almasylle rakkaudestaan, on suorastaan sydäntäsärkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt Fiennesin viehätystä. Mun mielestä se ei ole komea ja koko sen olemus on jotenkin flegmaattinen. Englantilainen potilas on todella pitkäpiimäinen leffa ja Fiennes siinä oikein erityisen ärsyttävä.

Englantilainen potilas, Out of Africa, Hitchcockit yms. perinteisen elokuvagenren edustajina mahtavat olla täydellistä kärsimystä nykyiselle adhd-generaatiolle.  

Minun Afrikkani on erittäin hyvä leffa, olen nähnyt sen monta kertaa ja lukenut kirjan, sekä Karen Blixenin elämänkerran. Se, että en pidä Fiennesistä, enkä Englantilaisesta potilaasta, ei tarkoita sitä, ettenkö pitäisi hyvästä draamasta.

Vierailija
64/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vähän vahvemman näköisistä.

Sama. Ralph oli turhan kaunis mies nuorena samoin kun vaikka Eddie Redmayne. Molemmat toki viehättäviä mutta omaan makuun tykkään vanhemmasta Ralphista enemmän. Ei ole enään kun kiiltokuva.

Eddie Redmayne kaunis nuorena? Oooookei... Erittäin hyvä näyttelijä, mutta ei mielestäni hyvännäköinen ollenkaan. Mikä ei tosin ole huono asia, kaikkien ei tarvitse olla kiiltokuvapoikia.

Vierailija
65/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt Fiennesin viehätystä. Mun mielestä se ei ole komea ja koko sen olemus on jotenkin flegmaattinen. Englantilainen potilas on todella pitkäpiimäinen leffa ja Fiennes siinä oikein erityisen ärsyttävä.

Englantilainen potilas, Out of Africa, Hitchcockit yms. perinteisen elokuvagenren edustajina mahtavat olla täydellistä kärsimystä nykyiselle adhd-generaatiolle.  

Minun Afrikkani on erittäin hyvä leffa, olen nähnyt sen monta kertaa ja lukenut kirjan, sekä Karen Blixenin elämänkerran. Se, että en pidä Fiennesistä, enkä Englantilaisesta potilaasta, ei tarkoita sitä, ettenkö pitäisi hyvästä draamasta.

Eihän elokuvista, näyttelijöistä tai käsikirjoituksista tarvitse pitääkään voidakseen arvostaa niitä. Erityisen pitkäpiimäiseksi elokuvaa ei voi luonnehtia. Pikemminkin se edustaa hyvin klassista Hollywood tarinankerrontaa. 

Vierailija
66/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin: Elaine Benes:)

Googlatkaa se Seinfeldin jakso jos ette tiedä.

Kun luin kommenttisi kuulin heti korvissani Elainen kommentit elokuvateatterissa...

Pitääpä katsoa pitkästä aikaa Englantilainen potilas ja Seinfeldikin, lempijuttujani molemmat.

Englantilainen potilas on juuri visuaalisessa mielessä yksi upeimpia kokonaisuuksia, maisemat, miljööt, ihmiset... niin monella tavalla unohtumaton elokuva.

(Tämä ihmiseltä joka ei ole perinteisten romanttisten elokuvien suuri ystävä tässä leffassa on niin paljon muutakin että on yksi suosikeistani)

Ps. Ai niin se Fiennes, yes please ja viisi tähteä

Vierailija
67/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin hänestä Strange Days -leffassa. Schindlerin listassa hän oli tosin melko kammottava. Komea, mutta kammottava.

Aivan liian komea siihen rooliin kun ottaa huomioon sen hirviön jota näytteli. Olisi silti roolityöstään ansainut sen Oscar palkinnon mihi oli ehdolla.

Vierailija
68/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ralph oli turhan kaunis mies nuorena samoin kun vaikka Eddie Redmayne. Molemmat toki viehättäviä mutta omaan makuun tykkään vanhemmasta Ralphista enemmän. Ei ole enään kun kiiltokuva.

Eddie Redmayne kaunis nuorena? Oooookei... Erittäin hyvä näyttelijä, mutta ei mielestäni hyvännäköinen ollenkaan. Mikä ei tosin ole huono asia, kaikkien ei tarvitse olla kiiltokuvapoikia.

Nimenomaan ei hyvännäköinen vaan naisellisen kaunis. Viehättävä, ei komea. Ihan kuin Ralph Fiennes nuorena.

Vierailija
69/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"I always wear it, I've always worn it, I always loved you." Kohtaus, jossa Katherine kertoo Almasylle rakkaudestaan, on suorastaan sydäntäsärkevä.

Kuka on Almas? En löytänyt googlaamalla?

Vierailija
70/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monipuolinen näyttelijä, muistan myös Schindlerin listan hirviö na tsipomona. Eng. potilas on edelleen yksi suosikkileffojani.

Ja mitä tulee Fiennesin vanhenemiseen, on ilmeisesti antanut sen tapahtua suuremmin estelemättä. Näyttelijätsidothqn säilyvät vaikka ulkonäkö rapistuu. Naisnäyttelijöiden puolelta samanlainen on Meryl Streep. Eipä ole leikelty.

Ihmiset vanhenevat eri tavoilla. Toisilla kauneus/komeus säilyy, toisilla ei. Mun mielestä just Meryl Streep on esimerkki ihmisestä, jolla kauneus säilyy, Fiennesillä taas vanheneminen on syönyt viehättävyyttä. Mutta mitä siitä – ei se häneltä ihmisarvoa vie, tai näyttelijänlahjoja. Mielelläni edelleen katson häntä elokuvissa, vaikka ei olekaan enää  kuuma kuin nuorena.

Ihan niinku Streeppiä ei ois leikelty ja pistelty siinä kun noita muitakin. Camoon! Ei ole vaan sortunut ylilyönteihin.

Vierailija
71/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Almasy on se hahmo, jota Fiennes Englantilaisessa potilaassa näyttelee.

Vierailija
72/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiennes oli ihana myös leffassa Uskollinen puutarhuri. Ja leffakin oli hyvä, katsokaa jos jostain löytyy.

Vierailija
73/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Almasy on se hahmo, jota Fiennes Englantilaisessa potilaassa näyttelee.

Ok. En ole ikinä nähnyt kyseistä leffaa mutta päätähdet huomioon ottaen olisi varmasti katsomisen arvoinen. Muistan että johonkin talk-show ohjelmaan soitti nainen joka kehui että Ralph on paras rakastelija valkokankaalla ja kuka on hänen lemppari pari? Ralph vastasi melkein punastuen että nimenomaan toi Englantilaisen Potilaan vastanäyttelijä.

Vierailija
74/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes oli nuorempana käsittämättömän kuuma, tuossa leffassa varsinkin. Ne katseet.

Nimenomaan ne katseet. 

Vierailija
75/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei hyvännäköinen vaan naisellisen kaunis. Viehättävä, ei komea. Ihan kuin Ralph Fiennes nuorena.

Tämä pitäää paikkansa Redmaynen kohdalla, mutta kyllä Fiennes oli nuorenakin komea ei naisellisen kaunis.

Vierailija
76/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana leffa. Velivainaan kanssa kelattiin ja katsottiin uudestaan ja uudestaan pianonsoittokohtausta. Veli oli pianisti itse.

Vierailija
77/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin siis katsoa myös Kukkoilijat (in bruges) ja Punainen lohikäärme. 

Ralph on kyllä ihan kuumimpia miesnäyttelijöitä kautta aikojen.

Vierailija
78/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänäyttelijöiden välinen kemia on kyllä osunut täysin nappiin.

Vierailija
79/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tekee tehtävänsä. Mutta ei tule mieleen uusista tuollaisia hottiksia. No, Cumberbatch ehkä.

Henry Callum on nuoremmasta sukupolvesta aika jees.

Yritin googlata, mutta ei löytynyt oikein mitään. Kuka tuo siis on?

Vierailija
80/663 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä Joseph Fiennes on kyllä aika bueno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi