Miesystävä pyytää maksaa puolet lomamatkasta
Ilahduin ensi kovasti, kun pyysi matkaseuraksi ja alettiin katsella hotellia. Mutta hän haluaisi, että maksaisin osuuteni matkasta. Fiilis vähän meni, eikö yleensä treffeilläkin se maksa, joka pyytää treffeille.
Kommentit (97)
Teen omat matkani omin rahoin omassa seurassani. Seuraa saa mistä haluaa.
Jos ruma ja vanha niin on hyvä kaivaa kuvettaan.
Ilman muta maksat oman osuutesi matkasta!
Vierailija kirjoitti:
Jätä se 🐷
Pihi mies.
Lokki jää rannalle, varmaan lomakohteesta löytyy vetävää seuraa
Ne matkakustannukset voi olla satoja euroja/hlö, niin se on aika iso summa maksaa toisen ihmisen kuluja. Ei minulla ainakaan olisi varaa maksaa noin iso summia toisen ihmisen matkakuluja.
Maksut kuuluu ERIPARISUHTEISIIN. ESIM. selvästi erottuvat ikäerot, ulkonäköerot.
Sitten esim. Tasalaatusuhteissa kaikki menee tasan, on kaksi kolmekymppistä samaa palkkaa saavaa yhtä hyvännäköistä. Ne on eri juttuja.
Mä en suostuisi kuuna päivänä lähtemään minkään poikaystävän maksamalle matkalle. Ei ole ilmaisia lounaita. Eikä matkoja. Koskaan.
No en minä kehtaisi naista pyytää maksamaan jos on uusi tuttavuus ja itse olisin pyytänyt mukaan.
Miehekästä tarjota naiselle.
Hyvän näköisellä ihmisellä on seuraa joka paikassa.
Christiiina kirjoitti:
Ne matkakustannukset voi olla satoja euroja/hlö, niin se on aika iso summa maksaa toisen ihmisen kuluja. Ei minulla ainakaan olisi varaa maksaa noin iso summia toisen ihmisen matkakuluja.
Älä vaan sano että olet vanhempi ja sinulla on lapsi(a)? Meneehän lapseenkin rahaa.
Farmers Only. Isäntä voi mielellään kustantaa emännän matkat. Käväise sitä ennemmin peilin edessä. Tulet tarvitsemaan mekon sekä muutaman pullan.
Jos et aio tulla millään vastaan tajuat kai ettet ole sb/kotirouva matskua?
Pyysi matkaseuraksi. Millä sanamuodolla? "Lähdettäiskö kaupunkilomalle jonnekin" tarkoittaa, että sinä maksat oman osuutesi. "Kutsun sinut seurakseni jokilaivaillalliselle Pariisiin" tarkoittaa, että hän maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköisellä ihmisellä on seuraa joka paikassa.
Niin, mutta mitä se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
No en minä kehtaisi naista pyytää maksamaan jos on uusi tuttavuus ja itse olisin pyytänyt mukaan.
Miehekästä tarjota naiselle.
Tälle taisi olla joku nimikekin. SIMP?
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostuisi kuuna päivänä lähtemään minkään poikaystävän maksamalle matkalle. Ei ole ilmaisia lounaita. Eikä matkoja. Koskaan.
Täyttä valhetta ja köyhän puhetta moinen. Miksi sitten minä olen aina saanut kaiken ilmaiseksi entiseltä poikaystävältä nykyiseltä aviomieheltä?
Ihan normaalia on naisenkin oma osuutensa maksaa.