Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pyytää maksaa puolet lomamatkasta

Vierailija
25.06.2022 |

Ilahduin ensi kovasti, kun pyysi matkaseuraksi ja alettiin katsella hotellia. Mutta hän haluaisi, että maksaisin osuuteni matkasta. Fiilis vähän meni, eikö yleensä treffeilläkin se maksa, joka pyytää treffeille.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tollasen kitupiikin kanssa mihinkään kannata lähteä ja kyseenalaistaisin muutenkin koko suhteen sen kanssa. Jos se ei edes alkuhuumassa halua sua hemmotella, niin mieti miten kurjaa sen kanssa on sitten jatkossa 😒

Miehen tehtävä on hemmotella naista matkoilla, okei. Miten nainen hemmottelee miestä?

Olemalla olemassa, periaatteessa. 

Se tiedetään lääketieteellisesti tutkitusti, että pelkkä naisen näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa keskushermostoa stimuloivien huumeiden tavoin. Tämä on todennettu aivokuvantamismenetelmin. Siihen ei näyttäisi sen suurempia sirkustemppuja tarvittavan. 

Vierailija
62/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta tällaista seksi vaihtokauppana on. Eli nuori ja kaunis nainen voi aina vaatia matkoja, lahjoja tai suoraan rahaa vaihtokaupaksi seksistä. Sillä jos mies ei suostu, niin aina löytyy mies joka suostuu.

Aika karua, mutta sellaista se elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tulisi mieleenkään, etten maksaisi omaa matkaani.

Jonkinlainen ylpeys täytyy ihmisellä olla!

Älä selittele. 

Tasosi ei vain riitä varakkaisiin herrasmiehiin :D

Tuollainen käytännöllinen suhdekin missä lasketaan ja tasataan kuluja voi toki olla ihan ok. Ei suuria tunteita ja intohimoa välttämättä, mutta kaveruutta, jopa kumppanuutta. Sitäkin on hyvä olla elämänpolulla. 

Parempi se "kaveruutta, jopa kumppanuutta"kin kuin "varakkaan herrasmiehen (maksullisena)"

Vierailija
64/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei, mutta tällaista seksi vaihtokauppana on. Eli nuori ja kaunis nainen voi aina vaatia matkoja, lahjoja tai suoraan rahaa vaihtokaupaksi seksistä. Sillä jos mies ei suostu, niin aina löytyy mies joka suostuu.

Se olisi hyvä jos useampi mies alkaisi tämän tosiasian sisäistämään. Aina nimittäin löytyy niitä, jotka tämän tietävät ja vievät naiset kitupiikeiltä. Kitupiikki jää yksin ulisemaan palstalle siitä, miten kamalia naiset on, vaikka todellisuudessahan se on niitten anteliaitten miesten vika.

Vierailija
65/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele. 

Tuollainen käytännöllinen suhdekin missä lasketaan ja tasataan kuluja voi toki olla ihan ok. Ei suuria tunteita ja intohimoa välttämättä, mutta kaveruutta, jopa kumppanuutta. Sitäkin on hyvä olla elämänpolulla. 

Parempi se "kaveruutta, jopa kumppanuutta"kin kuin "varakkaan herrasmiehen (maksullisena)"

Tosiasiallisesti se varakas herrasmies on niin hullaantunut ko. naisesta, että haluaa tarjota tälle. 

Vierailija
66/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikille löytyy sopivia kumppaneita. Löytyy niitä jotka haluaa hemmotella ja olla hemmoteltavana ja niitä jotka haluaa esim. maksaa ravintolalaskunsa itse ja niitä joille tämä on vain helpotus ja arvostaa sitä. 

Ei tarvitse haukkua eri jutuista tykkääviä. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa elää ja olla. 

Vierailija
67/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi hyvä jos useampi mies alkaisi tämän tosiasian sisäistämään. Aina nimittäin löytyy niitä, jotka tämän tietävät ja vievät naiset kitupiikeiltä. Kitupiikki jää yksin ulisemaan palstalle siitä, miten kamalia naiset on, vaikka todellisuudessahan se on niitten anteliaitten miesten vika.

Muista, että tämä koskee vain alle 22 vuotiaita naisia, joilla on timmi perse, kapea vyötärö ja isot kiinteät rinnat. Muut naiset joutuvat tyytymään tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa molemmat maksavat.

Vierailija
68/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jos pyydettäisiin ni olettaisin saman tien että puoliksi maksetaan. Jos ei itsellä ole varaa, toisin ilmi. Jos mies haluaisi tarjota, miettisin, et haluanko lähteä. Nuorena deittasin miestä jolla oli paljon ns suvun rahaa ja itse köyhä opiskelija. Mulle oli ok että jos hän haluaa mut mukaan matkalle, hän maksaa. Tein selväksi et mulle käy muukin, mihin myös mulla on varaa.

Vierailija
69/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että tämä koskee vain alle 22 vuotiaita naisia, joilla on timmi perse, kapea vyötärö ja isot kiinteät rinnat. Muut naiset joutuvat tyytymään tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa molemmat maksavat.

Luule mitä luulet, ei se multa ole pois.

Vierailija
70/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele. 

Olipa yksisilmäinen kommentti :D

Aikoinaan kun aloimme seurustella ja minä opiskelin, mieheni maksoi asumisen, ruoat, bensat ja matkat. Omat tuloni menivät shoppailuun ja hauskanpitoon. Nykyään olen onneksi aikuistunut ja kaikki maksetaan puoliksi, koska molemmilla on yhtä hyvät tulot. Välillä hävettää oma taannoinen rahankäyttö ja oletus, että miehen kuuluukin maksaa kaikki. Ja suuria tunteita ja intohimoa riittää edelleen ihan samalla tavalla, vaikka kulut menevät puoliksi.

Vierailija
71/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä saa pillua vain rahalla. Vähän säälittäviä tapauksia, tosi pelimies laittaa naisen maksamaan.

Vierailija
72/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele. 

Olipa yksisilmäinen kommentti :D

Aikoinaan kun aloimme seurustella ja minä opiskelin, mieheni maksoi asumisen, ruoat, bensat ja matkat. Omat tuloni menivät shoppailuun ja hauskanpitoon. Nykyään olen onneksi aikuistunut ja kaikki maksetaan puoliksi, koska molemmilla on yhtä hyvät tulot. Välillä hävettää oma taannoinen rahankäyttö ja oletus, että miehen kuuluukin maksaa kaikki. Ja suuria tunteita ja intohimoa riittää edelleen ihan samalla tavalla, vaikka kulut menevät puoliksi.

Nojoo tietysti vakiintuneessa suhteessa voi olla noinkin. 

Mutta tuskinpa miehesi pakosta maksoi kumminkaan? Miksi siis hävetä. 

Vierailija
73/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei, mutta tällaista seksi vaihtokauppana on. Eli nuori ja kaunis nainenvoi aina vaatia matkoja, lahjoja tai suoraan rahaa vaihtokaupaksi seksistä. Sillä jos mies ei suostu, niin aina löytyy mies joka suostuu.

Muista, että tämä koskee vain alle 22 vuotiaita naisia, joilla on kapea vyötärö ja isot kiinteät rinnat. Muut naiset joutuvat tyytymään tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa molemmat maksavat.

Mielenkiintoinen katsantokanta sinulla.

Minä en haluaisi tyytyä siihen, että mies haluaa maksaa minun matkan koska "Timmi perse ja kiinteät rinnat" - minusta se on nöyryyttävää esineellistämistä.

Q

Vierailija
74/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei, mutta tällaista seksi vaihtokauppana on. Eli nuori ja kaunis nainenvoi aina vaatia matkoja, lahjoja tai suoraan rahaa vaihtokaupaksi seksistä. Sillä jos mies ei suostu, niin aina löytyy mies joka suostuu.

Muista, että tämä koskee vain alle 22 vuotiaita naisia, joilla on kapea vyötärö ja isot kiinteät rinnat. Muut naiset joutuvat tyytymään tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa molemmat maksavat.

Mielenkiintoinen katsantokanta sinulla.

Minä en haluaisi tyytyä siihen, että mies haluaa maksaa minun matkan koska "Timmi perse ja kiinteät rinnat" - minusta se on nöyryyttävää esineellistämistä.

Q

Ei haluaisi miehetkään, mutta jotkut miehet ovat valmiita jos nainen on kaunis ja seksi on hyvää.

Vierailija
75/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa matkan hinta itse netistä että näkee onko mies rehellinen. Itse ehkä maksaisin miehen pyytämästä hinnasta omat lentoni ja varaisin itselleni oman huoneen jonka tietysti myös maksaisin itse, niin saa nauttia omasta rauhasta ainakin osan päivästä. Juuri tuo kaiken yhdessä tekeminen ja toisen naamaan väsyminen matkoilla voi aiheuttaa aivan järkyttäviä riitoja. Voi myös varata kokonaan oman matkan samasta kohteesta niin ei tarvitse olla missään suhteessa riippuvainen miesystävästä. Joillakin ihmisillä on taipuvaisuus muuttua lomahirviöksi, varsinkin jos on lähdössä jonnekin kauemmaksi.

Vierailija
76/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tarkistaa matkan hinta itse netistä että näkee onko mies rehellinen. Itse ehkä maksaisin miehen pyytämästä hinnasta omat lentoni ja varaisin itselleni oman huoneen jonka tietysti myös maksaisin itse, niin saa nauttia omasta rauhasta ainakin osan päivästä. Juuri tuo kaiken yhdessä tekeminen ja toisen naamaan väsyminen matkoilla voi aiheuttaa aivan järkyttäviä riitoja. Voi myös varata kokonaan oman matkan samasta kohteesta niin ei tarvitse olla missään suhteessa riippuvainen miesystävästä. Joillakin ihmisillä on taipuvaisuus muuttua lomahirviöksi, varsinkin jos on lähdössä jonnekin kauemmaksi.

Ja vielä parempi olisi jos matkustaisit yksin.

Vierailija
77/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä saa auringonpistoksen kun se on ensimmäistä kertaa etelässä ja tottumaton kuuman ilmaston ja alkoholin yhteisvaikutukseen ja alkaa paiskomaan huonekaluja ympäri huonetta. Kannattaisiko varata sen oman huoneen kuitenkin.

Vierailija
78/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanamuoto "mies pyytää maksaa", kertoo kaiken tarpeellisen. Kas kun ei pyydä munuaista.

Vierailija
79/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatka on kyllä vähän eri asia kun kahvikupin tarjoaminen. Tottakai pitää maksaa oma osuus matkoista, hotelli tai lennot.

Vierailija
80/97 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet pari pian 20 vuotta ja asumme erillään. Kumpikin maksaa osuutensa menemme sitten matkalle tai konserttiin.

Jaamme tietysti myös ruokailukulut kun vuorottelemme toistemme luona. Mies kyllä joskus tarjoaa. Mm juomia kun istumme ravintolassa jne...

Olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi