Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pyytää maksaa puolet lomamatkasta

Vierailija
25.06.2022 |

Ilahduin ensi kovasti, kun pyysi matkaseuraksi ja alettiin katsella hotellia. Mutta hän haluaisi, että maksaisin osuuteni matkasta. Fiilis vähän meni, eikö yleensä treffeilläkin se maksa, joka pyytää treffeille.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä matkakustannukset tulisi puoliksi maksaa. Eri asia jos antaa lahjaksi matkan. Muuten on ihan normaalia tarjota esim. illallinen tai kahvi ulkona jos itse haluaa. Toinen ei voi sellaista vaatia. Jos kumpikin käy töissä tai ei ole vähävarainen niin kumpikin maksaa osansa.

Tarjota kahvi??

Niin, tarjoaa toiselle vaikka kahvikupillisen kahvilassa tai kauppatorilla.

Mitäs outoa tuossa on?

Ihan kokonaisen?!

Vierailija
42/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kauheaa jos joskus pahaa-avistamattomasti tapaisi av-mamman ja päätyisi tämän kanssa treffeille. 

Kauhea laskeminen ja kina siitä mitä mikäkin maksoi ja kuka maksoi.

Pitäisi lyhentää askeltakin, että kengät kuluisivat saman verran jos käveltäis jossain haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä matkakustannukset tulisi puoliksi maksaa. Eri asia jos antaa lahjaksi matkan. Muuten on ihan normaalia tarjota esim. illallinen tai kahvi ulkona jos itse haluaa. Toinen ei voi sellaista vaatia. Jos kumpikin käy töissä tai ei ole vähävarainen niin kumpikin maksaa osansa.

Tarjota kahvi??

Mitäs outoa tuossa on?

Ihan kokonaisen?!

Jaa eli tarjottavan tuotteen arvo oli liian pieni. No, parempi että nainen ja mies maksaa kumpikin omansa niin ei tarvitse kiistellä tällaisista.

Vierailija
44/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjota kahvi??

Mitäs outoa tuossa on?

Ihan kokonaisen?!

Jaa eli tarjottavan tuotteen arvo oli liian pieni. No, parempi että nainen ja mies maksaa kumpikin omansa niin ei tarvitse kiistellä tällaisista.

Jep 😁👍

Vierailija
45/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä trendi tämäkin nyt on suomen kielessä, että etenkin pääkaupunkiseutulaiset eivät käytä enää mitään -maan/-mään -muotoja? "Pyytää maksaMAAN." Näinpä hiljattain tällaisenkin esimerkin: "Äiti pyytää vastaa sille, mut en mä jaksa tekstaa nyt". Vajaaälyisen kuuloista.

Vierailija
46/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kummallekin mukavinta, että matkustatte kumpikin ominenne. Jos rahasta ruvetaan ensimmäiseksi keskustelemaan ,saattaa se raha olla pääkeskustelun aihe siellä matkakohteessakin.

Vierailija
47/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tulisi mieleenkään, etten maksaisi omaa matkaani.

Jonkinlainen ylpeys täytyy ihmisellä olla!

Vierailija
48/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa köyhää miestä, joutuu itse maksumieheksi.

Vierailija
49/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miesystävän kanssa reissattu pari krt.

Hänellä on Finnair plus pisteitä.

Kerran hän meni työmatkalle, jonka sai tehdä businessluokassa.

Hän teki laskelman businessluokan lippu, yöpymiset firman sopimushotellissa.

Valitsi liput turistiluokassa ja 3 tähden hotellin pidemmäksi aikaa. 4 vrk työmatka muuttui 2 viikon matkaksi.

Huoneen hintaan sisältyi aamiainen.

Ostin jotain pientä, eipä rahaa juurikaan mennyt

Vierailija
50/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä trendi tämäkin nyt on suomen kielessä, että etenkin pääkaupunkiseutulaiset eivät käytä enää mitään -maan/-mään -muotoja? "Pyytää maksaMAAN." Näinpä hiljattain tällaisenkin esimerkin: "Äiti pyytää vastaa sille, mut en mä jaksa tekstaa nyt". Vajaaälyisen kuuloista.

Äläpäs yleistä!

Terveisin pääkaupunkilainen

Vierailija
51/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en suostuisi kuuna päivänä lähtemään minkään poikaystävän maksamalle matkalle. Ei ole ilmaisia lounaita. Eikä matkoja. Koskaan.

Täyttä valhetta ja köyhän puhetta moinen. Miksi sitten minä olen aina saanut kaiken ilmaiseksi entiseltä poikaystävältä nykyiseltä aviomieheltä?

Lokit erikseen, laadukkaat naiset erikseen. Köyhä nainen maksattaa elämänsä muilla. Jos tämä täytyy sulle nyt rautalangasta vääntää.

Vääntele rautalankaa yksinäsi. Mies joka rakastaa ja arvostaa naistaan ei ikimaailmassa hauku tätä lokiksi. Pitäisihän sinun tämä tietää. Toisekseen vain kakara haukkuu toisia lokeiksi.

Vierailija
52/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö sä jostain tänne kirjoittavien kotipaikkakunnat?

Vierailija
53/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjota kahvi??

Mitäs outoa tuossa on?

Pelkästä kahvista pitäisi olla ikionnellinen ja kiittää maan nöyränä?? Et voi olla tosissasi tai sitten olet täysi kynnysmatto.

Vierailija
54/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko feministi ja pilkot saunapuutkin miehen puolesta?

Vierailija
55/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat tai et mene. Sillä sipuli.

Vierailija
56/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan miesystävän kanssa reissattu pari krt.

Hänellä on Finnair plus pisteitä.

Kerran hän meni työmatkalle, jonka sai tehdä businessluokassa.

Hän teki laskelman businessluokan lippu, yöpymiset firman sopimushotellissa.

Valitsi liput turistiluokassa ja 3 tähden hotellin pidemmäksi aikaa. 4 vrk työmatka muuttui 2 viikon matkaksi.

Huoneen hintaan sisältyi aamiainen.

Ostin jotain pientä, eipä rahaa juurikaan mennyt

En toki tiedä miehesi työpaikan "sääntöjä" mutta viimeistään verottaja on sitä mieltä, että tuossa maksetaan palkkaa etuutena ja siitä pitäisi tulla lisäveroseuraamus.

Ja tähän aloitukseen: tässä tuskin oli kyse siitä saako ap käyttää miehen lentopisteitä.

Ihmettelen vaan, miten kukaan ikinä pääsee lähtemään matkoille uusien mielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos joillain sääntö on tosiaan se, että kuka kutsuu, maksaa kaiken???

Vierailija
57/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo jos ei tietäisi näiden olevan totisinta totta. Olen seurustellut naisten kanssa, jotka automaattisesti olettivat minun maksavan lomamatkat. Ovat nykyään ex-tyttöystäviä.

Näitä naisia on, eivätkä ole harvinaisia.

Vierailija
58/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös ok että teillä on erilliset sängyt. Seksiä vain lisämaksusta.

Eli nainen ei voi nauttia seksistä, vaan se on vain vaihdon välinen? Kiva asenne.

Vierailija
59/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tollasen kitupiikin kanssa mihinkään kannata lähteä ja kyseenalaistaisin muutenkin koko suhteen sen kanssa. Jos se ei edes alkuhuumassa halua sua hemmotella, niin mieti miten kurjaa sen kanssa on sitten jatkossa 😒

Miehen tehtävä on hemmotella naista matkoilla, okei. Miten nainen hemmottelee miestä?

Vierailija
60/97 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele. 

Tasosi ei vain riitä varakkaisiin herrasmiehiin :D

Tuollainen käytännöllinen suhdekin missä lasketaan ja tasataan kuluja voi toki olla ihan ok. Ei suuria tunteita ja intohimoa välttämättä, mutta kaveruutta, jopa kumppanuutta. Sitäkin on hyvä olla elämänpolulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä