Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat lahjaideat noin 50€

Aina yhtä vaikeaa
25.06.2022 |

Nyt jakoon parhaat lahjaideat noin 50 euron budjetilla. Joka kerta on vaan niin hiton vaikeaa keksiä lahjaa joka olisi uniikki/säväyttävä/vaikuttaa siltä että siihen on käytetty ajatusta. Liian usein lahjojen osto menee siihen perinteiseen alkoholipulloon tai lahjakorttiin tms ja aina häiritsee kun päädyn johonkin niin geneeriseen. Joten ystävät hyvät, jakakaahan mulle ja muillekkin teidän top lahjat mitä ootte antanut tai saanut, noin 50€ budjetilla. Tällä kertaa haussa lahja 6kymppisille vanhemmilleni joilla syntymäpäivät pian, mutta kaikkea saa ehdotella jotta tulevaisuuden läheisten juhlappäivät sujuisivat sulavammin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äidilleni Marimekon viltin, k kaupan joku kuponkitarjous. Ennmuisra tarkkaa hintaa.

Lapuan kankureilla on myös kivoja

Vierailija
22/23 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ideoijille! Päädyin https://kuvakorut.fi/products/riipus-omalla-kuvalla-sydan äidilleni ja vastaava neliön mallinen isälleni, molemmat ihanalla kuvalla lapsistani. Veikkaan että on juuri nappi valinta ja molemmille mieluinen. Hyvää kesää kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään itse kutoa, ommella, taiteilla kaikenlaista, ja usein annankin lahjaksi tekeleitäni. Rakastan itse valmistusprosessia, ja lahjan saajat ovat hyvillään. Villasukkia, patalappuja, lastenvaatteita, pipoja... Toimii vuosi vuoden jälkeen.