Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat lahjaideat noin 50€

Aina yhtä vaikeaa
25.06.2022 |

Nyt jakoon parhaat lahjaideat noin 50 euron budjetilla. Joka kerta on vaan niin hiton vaikeaa keksiä lahjaa joka olisi uniikki/säväyttävä/vaikuttaa siltä että siihen on käytetty ajatusta. Liian usein lahjojen osto menee siihen perinteiseen alkoholipulloon tai lahjakorttiin tms ja aina häiritsee kun päädyn johonkin niin geneeriseen. Joten ystävät hyvät, jakakaahan mulle ja muillekkin teidän top lahjat mitä ootte antanut tai saanut, noin 50€ budjetilla. Tällä kertaa haussa lahja 6kymppisille vanhemmilleni joilla syntymäpäivät pian, mutta kaikkea saa ehdotella jotta tulevaisuuden läheisten juhlappäivät sujuisivat sulavammin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanasetti

Vierailija
2/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiselle vanhemmalle?

Vie vaikka autolla johonkin lähialueen hyvään ravintolaan syömään tai osta teille liput teatteriin niin että menette yhdessä näytökseen.

Kysy tarvitseeko puutarhaan jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pulloa kyykkyviiniä :)

Vierailija
4/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen elämys. Tuossa iässä on kaapit väärällään roinaa, joten mitään tavaralahjaa ei tarvita. 

Vierailija
5/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hurahdettu koruihin johon saa oman kuvan kaiverrettuna. Viime jouluksi tilasin omille vanhemmilleni teräskaulakorut joihin oli painettu kuva lapsistani (heidän lapsenlapsista). Olivat hyvin onneissaan ja selvästi tykkäsivät. Korut olivat niin kauniit että tilasin itselleni samanlaisen ja toisen vielä minun ja mieheni hääkuvalla. :) Omani tilasin kuvakorut.fi, mutta voi olla että muualtakin löytyy. Ainiin ja hinta olisikohan ollut noin 40€.

Vierailija
6/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain heidän kiinnostuksen kohteisiin liittyvää? Teatteriliput? Jos äitisi tykkää esim. kutoa, jotain laadukasta lankaa? Isälle vaikkapa kiinnostava kirja? Vaikea sanoa kun ei tiedä mistä tykkäävät.

Vierailija
7/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ei tarvitse mitän paketia. heillä on kaikki mitä tarvitsevat. Osta vaasi kukat tai laita kuoren tuo 50e. Jos jotain pakko antaa? Mutta oikesti älä osta mitään itse.On painajaiset kaikille yli 7 vuotiaasta ylöspäin 10 vuotiaaseen lahja,Jolla todella ei tee mitään!

Vierailija
8/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70v tätini vihjasi, että viski olisi hyvä lahja. Ostin sitten niitä ei ihan halvimpia, jotain kotimaista. Täti tykkäsi.

Itse pitäisin esimerkiksi omenapuun - tai luumupuun taimesta. Tai pensaskirsikan taimesta, tai paristakin.

Isäni pitäisi kompostoivasta ulkohuussista, mutta se menee reilusti yli budjetin...

Vierailija
9/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airfryer?

Vierailija
10/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer pro!

Vierailija
11/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viinapulloa

Vierailija
12/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tykkään antaa jotain käytännöllistä, mutta välillä saattaa tulla vastaan joku kaunis esine joka muistuttaa minua jostakin läheisestäni. Silloin usein ostan sen (jos sopivan hintainen) vaikkei mikään merkkipäivä ole lähelläkään, ja annan sen lahjaksi kun seuraava juhlapäivä tulee. Näin lahja on merkityksellinen ja vältän paniikin kun olen ajoissa liikenteessä.

Vierailija
13/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä (ja ei niin hyvistä :D) ideoista. Yleensä ollaankin syömään viety mutta jotenkin haluaisin yllättää tällä kertaa ettei aina sitä samaa. Kumpikaan ei oikein alkoholia juo, tykkäävät yksinkertaisesa elämästä, perhe, luonto, ja kissat lähellä sydäntä, mutta omaa pihaa ei ole. En olekaan kuullut tuollaisesta aiemmin mutta koru joko lapsenlapsien kuvalla tai sitten heidän kahden kissan voisi olla mieluisa. Myös joku kulttuuritapahtuma voisi sopia vaikkei kumpikaan niissä hirveästi käykään.

Tutkin vielä vaihtoehtoja joten lisää ehdotuksia saa heittää. Mitkä on parhaita lahjoja mitä itse olette saaneet, jotka on jääneet positiivisesti mieleen?

Vierailija
14/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti saajasta ja tilaisuudesta, mutta jos vanhemmat arvostaa hyviä viinejä, niin ostaisin Aalto 2019-viiniä, joka maksaa hiukan alle 50€.

Vierailija
15/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat tohvelit

Vierailija
16/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain extrahienoja konvehteja ja pullo hyvää viiniä.

Vierailija
17/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä vaikeaa kirjoitti:

Kiitos hyvistä (ja ei niin hyvistä :D) ideoista. Yleensä ollaankin syömään viety mutta jotenkin haluaisin yllättää tällä kertaa ettei aina sitä samaa. Kumpikaan ei oikein alkoholia juo, tykkäävät yksinkertaisesa elämästä, perhe, luonto, ja kissat lähellä sydäntä, mutta omaa pihaa ei ole. En olekaan kuullut tuollaisesta aiemmin mutta koru joko lapsenlapsien kuvalla tai sitten heidän kahden kissan voisi olla mieluisa. Myös joku kulttuuritapahtuma voisi sopia vaikkei kumpikaan niissä hirveästi käykään.

Tutkin vielä vaihtoehtoja joten lisää ehdotuksia saa heittää. Mitkä on parhaita lahjoja mitä itse olette saaneet, jotka on jääneet positiivisesti mieleen?

Yhtenä jouluna pyysin lahjaksi kivistä morttelia. Sain sellaisen ja se on ihana, käytännöllinen, kestävä, nätti ja tehokas! Ja maksoi lahjanantajalle 10€. Toisena jouluna pyysin parsintatin. Sain sellaisen, ja sekin on ihana! Se ei maksanut lahjanantajalle muuta kuin aikaa, koska sorvasi sen itse jämäpuusta. Joskus kauan sitten pyysin lahjaksi nuppineuloja. Sain kaksi rasiallista, ja aina kun ompelen ( viikottain) niin ajattelen lahjanantajaa iloisella mielellä. Yhtenä jouluna värisokea veljeni antoi minulle kassillisen hahtuvalankakiekkoja, eri värisiä. Osa väriyhdistelmistä oli aika... eksoottisia, mutta eipä se vaippahousuissa haitannut. Langoista kutoessa huvotin itseäni miettimällä sitä, kun se veljeni oli niitä lankoja ollut ostamassa - ei ollut kyllä omassa elementissään!

Minulle lahjan antaminen on tärkeää, haluan ilahduttaa lahjansaajaa. Pidän tärkeänä, että se lahja on toivottu ja mieluinen, en sitä, että se olisi jotenkin mielikuvituksekas tai erikoinen.

Vierailija
18/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein teettänyt vanhemmilleni lasten ja lastenlasten kuvista erilaisia muistoesineitä tms., esim. Smartphoto:n valikoima on aika laaja.

Mielestäni myös teatteri/kesäteatteri/konserttiliput toimivat aina.

Joku kissa-aiheinen koristelahja, esim. maalaus voisi toimia.

Vierailija
19/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen usein teettänyt vanhemmilleni lasten ja lastenlasten kuvista erilaisia muistoesineitä tms., esim. Smartphoto:n valikoima on aika laaja.

Mielestäni myös teatteri/kesäteatteri/konserttiliput toimivat aina.

Joku kissa-aiheinen koristelahja, esim. maalaus voisi toimia.

Kuka pitää kissamaalauksia seinällä? Siis oikeasti?

Vierailija
20/23 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein isoäideille äitienpäivälahjaksi kassit, joissa oli taskuun painettu lastenlasten kädenjäljet. Tekstiilivärin kanssa sotkin siis, mutta vielä nyt yli 18v jälkeenkin näkyy nuo kassit olevan käytössä! Ompelin ne itse tukevasta denimistä, eivät ole siis sellaisia luonnonvalkoisia peruskasseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän