Mies etsii Tinderissä "superhyvää"!
Millainen on superhyvä nainen? Miksi mies kirjoitta näin, vastaisitko sinä nainen tällaiselle. Itse ei kerro itsestään mitään, mutta kuvassa on paljas keskivartalo! Mies korostaa ettei etsi mitään mutta "superhyvän" kanssa tekisi poikkeuksen. Käykö ihan täysillä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kerta olet noin kuumeisen kiinnostunut niin mies on komea, ja täten lienee tinderin kovia panoeinareita. Tällöin tuo toteamus on ilmeisen toimivaa kiusoittelua mitä naiset haluavat suuresti testata. Todellisuudessa mies esittää kiinnostunutta panohommiin asti, lemppaa mäkeen ja siirtyy seuraavaan.
Voisin ottaa tuon itsekin käyttöön, kun täky näyttää niin toimivalta ja ajattelin nyt kesän ratoksi testata tinderöintiä.
Niin tyypillinen miehen teksti 😂 tollanen teksti juurikin sen panoeinarin ja välttelen viimeiseen asti. Takuuvarmasti kaikki nuo väittämäsi komea ym. puuttuu tällaiselta.
Komeat miehet saattavat olla joskus jopa älykkäitä eivätkä siksi koskaan käytä noin typerää tekstiä. Miksei mee suoraan huo..iin siellä hänelle sopivat naiset. Sama pätee itseesi.
Voi itku, tuollaiset vaatimuslistat Tinderissä ovat aivan turhia sillä logiikkahan on se, että itse antaa tykkäyksen niille joista tykkää eikä päinvastoin. Eli ei kukaan "superhyvä" ota sinuun yhteyttä Tinderissä ellet itse ole ensin hänestä tykännyt eikä siltikään se ole varmaa... Et voi saada ketään sinun mielestäsi "superhyvää" laittamaan sinulle tykkäyksiä tai viestejä Tinderissä!
Ja miehet väittävät olevansa loogisia!
Muutenkin kaikki listat antavat miehistä aggressiivisen kuvan eli vasuriin. Mieltymyksensä voi kertoa muillakin tavoilla eli ihan vain painamalla sydäntä sille josta tykkää ja toivoa vastatykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli muitten kuin "sen oikean" kanssa voi puuhailla mutta vakavampaa vain superhyvän kanssa. Hyvä että on rehellinen, moni ei sano asiaa noin suoraan vaikka useimmat miehet noin taitaa toimia (olen aina ollut vain se semi ok...)
Mutta mitä ihmettä tarkoittaa superhyvä? Onko se kaunis? Koulutettu? Hoikka? Lapseton? Lapsia? Sairaanhoitaja? Naturelli? Instagram-malli? Miksi hän ei vaivaudu avaamaan, superhyvä on varmaan jokaisella vähän eri juttu.
Niin no itselleen superhyvää, "jalat alta vievää", jotain muista naisista poikkeavaa- en yhtään tiedä, millaisten naisten kanssa nämä ns pelimiehet asettuvat lopulta. Tai rakastuvat, asettuminen on vähän eri asia.
Ei ollut ns. pelimies. Enemmän sellainen laiha luikku ja nörtti.
Voi tuommoinenkin mies olla pelimies. Sarjataso on vain alempi kuin kunnon panomiehillä, joita naiset ilmeisesti pitävät pelimiehinä.
Niin no siis panomiehen ja pelimiehen ero on että ensimmäinen ei esitä olevansa mitään muuta. Molemmat toki panevat paljon.
Juuri näin. Mutta nörtti voi silti olla pelimies, mutta sarjataso on eri kuin jykeväpiirteisillä alfamiehillä. Ja nekin voivat pelata kauniita naisia tai rehdisti vain panna tavisnaisia.
Eli siis tavisnaisille ei yritetä edes esittää että muukin kiinnostaa? No, tämä selittää paljon nuoruudestani..
No näissä pitäisi kirjoittaa ja avata nyansseja niin paljon, ettei ole järkeä kun kohta joku raivostunut matami poistattaa ketjun näpyttämällä pää punaisena ilmiantoja. Mutta alfamaiset panomiehet eivät parastaan tavisnaisiin panosta, kun panot saa helposti ilmankin. Tavismiehet sitten taas yrittävät, mutta kokemus lienee silti yleensä hailakampi kuin miesten kärkikaartin kanssa. Sitten on vielä kirjava joukkio pelimiehiä, jotka pelaavat paikoin hyvinkin sekavia pelejään. Joten viestiisi tyhjentävästi vastaaminen om haastavaa.
Höh, aihe on minusta äärimmäisen mielenkiintoinen ja olisi muillekin naisille opettavaista avata miesten käyttäytymistä tarkemmin!
No se ei täällä vauvalla selviä kun täällä jankutetaan vaan näistä pelimiehistä yms joita tosielämässä ei edes ole. Ainakaan näin massiivisia määriä kuin mitä täällä väitetään. Ihan tavismiehiä baarit täynnä.
Selailun perusteella vain joka päivä tupsahtelee aiheeseen liittyviä (oletettavasti) naisten tekemiä aloituksia. Ja jos naisia muutenkin tuntee, niin monilla tuntuu olevan karvaita kokemuksia tyhjistä lupauksista ja nopeista hylkäilystä. Ja joillakin jopa vuosien systemaattista pettämistä selän takana. Onko tuommoiset sitten pelimiehiä vai muuten vaan vinksahtaneita on toki oma kysymyksensä.
En itsekään jaksaisi silti erityisemmin jauhaa pelimiehistä, kun niitä tosiaan on rajoitetusti, mutta toisaalta vaikuttavuus pariutumissysteemiin on huomattava erityisesti näin tinderaikakautena. Mutta vanhempien naisten kuviot ovat varmasti erilaisensa kuin kiivaassa pariutumisiässä olevilla. Varsinkin jos ei ole ketomaailman kauneimpia kukkasia ja asustelee vieläpä jossain peräkylillä, niin pelimiehiin ei varmasti olekaan mitään kosketusta.
Elikkäs oikeastaan voisin ottaa kohteliaisuutena etten törmää muihin kuin pelimiehiin? Toisaalta toki myös en ole se "superhyvä" jonka myötä he lopettaisi pelailut.
No en pitäisi sosiaalista sokeutta minään kovin ylväänä kehuna.
Ja edelleenkin pelimiehiä on monentasoisia. Miesmallin näköiset pelaavat lähinnä naismallien näköisiä, joskin hetken huvituksiin käy tavallisempikin. Sitten on välimallin pelimiehiä, jotka pelaavat lähinnä taviksia ja joskus into piukeana hyvin kauniitakin. Sitten on tavismies pelimiehiä, joiden elintila löytyy lähinnä juurakkokerroksista. Mutta sen tutkimattomia ovat ihmismassojen tiet että jotain poikkeuksia varmastikin aina löytyy.
Miksi olisin sosiaalisesti sokea vain sen takia että vain pelimiehet lähestyvät minua? Ja jos näin, niin onko se sosiaalinen sokeus vai mikä tekee sen, ettei tavikset (ei pelurit) lähesty? Että mikä ominaisuus naisessa vetää puoleensa pelimiehiä mutta karkottaa taviksia?
Hieman epämääräisistä viesteistäsi saa sen käsityksen että "tapailet" pelimiehiä ja he sitten jättävät ennemmin tai myöhemmin. Jos noin on, niin vaatii sosiaalista sokeutta hakata päätänsä seinään jatkuvalla syötöllä. Ja kysymysinnokuudestasi päätellen kuitenkin kaipaisit asiaan jotain muutosta.
Pelimiehet lähestyvät naisia aktiivisemmin kuin tavallinen jörömies, jonka itseluottamuksen tinder, naiset ja maailma ovat totaalisesti mankeloineet. Siksi varmaan sinäkin sitten kohtaat lähinnä noita pelimiehiä. Ja pelimiehiä vetää puoleensa heidän kykyjensä maksimaalinen hehkeyden taso. On tietenkin muistettava se heidän aktiivisuutensa aloitteisiin, joten sopivan hömelö kohde niihin lähinnä lankeaa, eikä viisaat ja lujaluonteiset naiset. Mutta jos tasoero on merkittävä, niin äkkiäkös siinä sumenee viisaammallakin järki taidokkaan pelimiehen käsittelyssä.
Mutta nyt lähden ihmisten ilmoille. Koitahan pärjäillä ja lue kaikki viestit vielä ajatuksen kanssa uudelleen.
Niinno, ei minullakaan mitään itseluottamusta ole joten miten minä ja vastaava mies voisimme pariutua kun kumpikaan ei uskalla lähestyä toistaan ja minua vain pelimiehet. Pitäisikö kysyä pelimieheltä vinkkejä tavismiehen iskemiseen.
No eiköhän tavismies pokata niin että ottaa siihen katsekontaktin ja jos vastaa niin menee sanomaan moi.... ei pitäisi olla tämän vaikeampaa. Baarissa siis. Tinderissä tykkää vain taviksista. Helppoa? Tinderhän on täynnä taviksia.
No mä voisin tykätä, koska olen ihan superhyvä tyttöystävä. Ja pano. Ja ystävä. Mut riippuu tietty ilmoituksesta että kiinnostaisi. Ainahan se on kiva jos miehellä on pokkaa, mut sit pitää olla munaa myös kestää nainen jolla on samalla tavalla korkeat käsitykset itsestään.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää, vetääkö tuokin mies kaikki profiilit oikealle (tai minne ne pitääkään vetää, jos haluaa matchin). Tahtoisin, että miehet etsisivät sitä itselleen "superhyvää" eikä vaan summan mutikassa heitä kaikille sydäntä yhtään ajattelematta.
Toki se, että profiiliin ei ole panostettu yhtään ei kerro mitään hyvää.
Niinno, ei minullakaan mitään itseluottamusta ole joten miten minä ja vastaava mies voisimme pariutua kun kumpikaan ei uskalla lähestyä toistaan ja minua vain pelimiehet. Pitäisikö kysyä pelimieheltä vinkkejä tavismiehen iskemiseen.