Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä kolmen kimpassa on ns. sandwich?

Vierailija
25.06.2022 |

Niin kysymys tulikin jo otsikossa eli kun olette päätyneet harrastamaan MMN seksiä niin johtaako sessio ns sadwichiin jossa yksi kalu on pillussa ja toinen pepussa vai onko homma ns. perinteistä jossa molemmat miehet naivat naista vuorotellen ykköseen ja peppujuttuja ei harrasteta lainkaan?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta mitä haluaa. Sandwich on suhteellisen harvinaista, mutta olen ollut siinäkin mukana (olen mies). Yleensä se menee niin, että toinen nai ja toinen antaa suuhun. Mutta sw onnistuu kyllä sekin, kun harjoittelee. Ja on hyvä asento.

Vierailija
2/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen kimpassa missä miehet pepussa oli kalu ja pääsin ottamaan suihin vapaana olevaa kalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta mitä haluaa. Sandwich on suhteellisen harvinaista, mutta olen ollut siinäkin mukana (olen mies). Yleensä se menee niin, että toinen nai ja toinen antaa suuhun. Mutta sw onnistuu kyllä sekin, kun harjoittelee. Ja on hyvä asento.

Lisään vielä että sen toisen kaverin munaa ei kannata pelätä sw:ssä. Siinä ollaan tosiaan tappituntumalla ja joskus saattaa luiskahtaa märästä reiästä ja hieman kiilata toista munaa. 

Vierailija
4/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö kaksi kuinka helposti samaan reikään? Mielikuvatasolla tuo kuulostaa aivan ihanalta, valmis olisin vaikka heti!

Vierailija
5/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisin kimppaillessa yleensä tulee vuoroteltua tai sitten annettua suuseksiä toiselle miehelle toisen naidessa. Yllättävän vaikea löytää miestä, joka osallistuisi voileipään. Loppupelissä voi käydä niinkin, että toisella miehellä tulee löysyyttä ranteisiin tosipaikan tullen ja pepussa pitää olla peitsi tanassa.

Vierailija
6/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös e sw ole naisten märkä päiväuni

Vierailija
7/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli kokeilla.

Pakko sanoa että ajatuksena oli parempaa.

Toki kiimaa se nostatti aivan älyttömästi ,ja se kyllä aiheutti seuraamuksia.

Vierailija
8/130 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu mukana kimpassa missä tehtiin sw. Toinen mies alla, nainen elokuvateatteri asentoon kalu pyllyssä. Minä nain päällä pilluun. Todella kiihottavaa, lisämausteena sai viä suudella naista! Nainen totesi session päätyttyä että tuntui täydeltä!

Vierailija
9/130 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosia vuosia sitten yrittänyt kokeilla silloisen tyttöystäväni nykyisen avovaimoni kanssa. Meillä oli mukana netistä löydetty kolmas pyörä. Siinä sitten kun tyttöystävä ratsasti vieraalla menin taakse ja piti mennä kakkoseen mutta eipä vaan onnistunut kun tilanteen jännittävyydestä johtuen ei seissyt kunnolla vaikka minkä teit. Eli silloin olisi ollut mahdollisuus mutta jäi tekemättä.

Voi olla että aika monella taitaa olla sama tilanne, että haluja olisi mutta ei kykyjä, ellei sitten ota sinisiä pillereitä avuksi.

Nyt se ei enää onnistuisi siinäkään mielessä, että avovaimo on jo täyttänyt 50 ja se nuoruuden seksihurjastelu hänen osaltaan on jo taakse jäänyttä elämää.

Vierailija
10/130 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tuosta mutta kaikkien kanssa ei onnistu. Oma mies on yleensä suussa ja vieras panee takaapäin.  Välillä paikan vaihto ja homma jatkuu. 

Vierailija
11/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vastaa kvg mutta mikä tämä sandwich siis on?

Mikä tahansa kolmen asento?

Dp?

Miestä pannaan kakkoseen ja se samalla panee naista?

Vierailija
12/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dp?

Tuota sanotaan makkaraleiväksi.

Lohi-rusinaleipä on se perinteisempi.

Vierailija
13/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dp?

Tuota sanotaan makkaraleiväksi.

Lohi-rusinaleipä on se perinteisempi.

Tuollaisessa junassa en ole ollutkaan missä miestä pannaan kakkoseen ja se panee naista. Olis varmaan jännä olla siinä keskimmäisenä miehenä niin tietäis miltä naisesta tuntuu tuo tupla pano.

Vierailija
14/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään siitä, että kaveri nuolee vaimon pillua aluksi saa siis kunnolla vaimon haluamaan vierasta kullia sisään, itse hyväilen vaimon rintoja, samalla vaimo joko imee mun kullia tai runkkaa. Samalla kaveri työntyy vaimon pilluun, nai ja vaimo nauttii suuresti ja lukee vieraan kulliin joka myös antaa spermat sisään vaimon pilluun

Vierailija
15/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikoinaan kun googleen laittoi tekstin juna kulkee taas tuli kari tapion laulu ja veivausvvideo

Vierailija
16/130 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykätään siitä, että kaveri nuolee vaimon pillua aluksi saa siis kunnolla vaimon haluamaan vierasta kullia sisään, itse hyväilen vaimon rintoja, samalla vaimo joko imee mun kullia tai runkkaa. Samalla kaveri työntyy vaimon pilluun, nai ja vaimo nauttii suuresti ja lukee vieraan kulliin joka myös antaa spermat sisään vaimon pilluun

Sitä ei kysytty, mustä tykkäätte. Eikä edes ketään kiinnosta. Eli vastauksenne kysymykseen on: Ei harmainta aavistusta.

Vierailija
17/130 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan yleistä koska asento on melko haastava kaikille osapuolille. Anaaliseksi vaatii yleensä hieman esivalmisteluja eli puhdistusta, lämmittelyä, liukkaria ym. Peppureikään työntyvällä pitää olla kivikova seisokki, sillä puolikovaa ei peppuun saa uppoamaan. Järjestyksellä on myös merkitystä, eli ekana työnnytään takaapäin peppuun ja sen jälkeen alimmaisena oleva työntyy pilluun, ja tämä saattaa olla haastavaa koska alimmaisena olevan on vaikea siirtyä sopivaan kohtaan pituussuunnassa. Jos aloitus tehdään toisinpäin eli ekana pilluun, niin peppuun työntyminen on sen jälkeen huomattavasti vaikeampaa koska muna pillussa saa pepun entistäkin tiukemmaksi. Omaa kokemusta vain viisi kertaa sandwichistä kun kolmenkimppaa harrastettu muutamia kymmeniä kertoja eli aika harvinaista herkkua on ollut. 

Vierailija
18/130 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeillut,ja huomannut ettei se niin helppoa ollut.

Toi miehen kovuus on tosiaankin avain asemassa.

Eka kerta oli sellainen ,toisella oli ihan hillittömän iso ja toisella tavallinen.

Olin sen ison sylissä ja pillu oli ihan ääriään myöten täynnä. Sen tavallisen kulli ei ollut niin kova,joutuivat vaihtamaan.

Ja luoja että teki kipeää kun se iso työntyi pyllyyn.

Tuli pikkuisen voihkittua.

Kuului takuulla mökin pihalle että nainen saa.

Eikä lopettaneet ennen kun spermat oli sisässä.

Vierailija
19/130 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus sandwichistä missä olin kahden miehen välissä oli taivaallisen ihana. Leirintäalueella kahden toisilleen tuntemattoman miehen välissä, istuin toisen miehen kasvoilla nelinkontin hänen nuollessa minua altapäin, kun toinen mies oli hajareisin nuolevan miehen rinnan päällä, ja pani minua takaapäin. Tuntui irstaalta ja kiihottavalta. Sain.

Vierailija
20/130 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokeillut,ja huomannut ettei se niin helppoa ollut.

Toi miehen kovuus on tosiaankin avain asemassa.

Eka kerta oli sellainen ,toisella oli ihan hillittömän iso ja toisella tavallinen.

Olin sen ison sylissä ja pillu oli ihan ääriään myöten täynnä. Sen tavallisen kulli ei ollut niin kova,joutuivat vaihtamaan.

Ja luoja että teki kipeää kun se iso työntyi pyllyyn.

Tuli pikkuisen voihkittua.

Kuului takuulla mökin pihalle että nainen saa.

Eikä lopettaneet ennen kun spermat oli sisässä.

Ei varmaan sitten ollut mitenkään nautinnollista?

Miksi et puhaltanut peliä poikki jos kerran sattui?  Vai oliko kyseessä niin kiihottava tilanne, että päätit että once in the lifetime ja nyt saa tämän kerran mennä vaikka kipeää tekeekin?