Kuinka yleistä kolmen kimpassa on ns. sandwich?
Niin kysymys tulikin jo otsikossa eli kun olette päätyneet harrastamaan MMN seksiä niin johtaako sessio ns sadwichiin jossa yksi kalu on pillussa ja toinen pepussa vai onko homma ns. perinteistä jossa molemmat miehet naivat naista vuorotellen ykköseen ja peppujuttuja ei harrasteta lainkaan?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokeillut,ja huomannut ettei se niin helppoa ollut.
Toi miehen kovuus on tosiaankin avain asemassa.
Eka kerta oli sellainen ,toisella oli ihan hillittömän iso ja toisella tavallinen.
Olin sen ison sylissä ja pillu oli ihan ääriään myöten täynnä. Sen tavallisen kulli ei ollut niin kova,joutuivat vaihtamaan.
Ja luoja että teki kipeää kun se iso työntyi pyllyyn.
Tuli pikkuisen voihkittua.
Kuului takuulla mökin pihalle että nainen saa.
Eikä lopettaneet ennen kun spermat oli sisässä.Ei varmaan sitten ollut mitenkään nautinnollista?
Miksi et puhaltanut peliä poikki jos kerran sattui? Vai oliko kyseessä niin kiihottava tilanne, että päätit että once in the lifetime ja nyt saa tämän kerran mennä vaikka kipeää tekeekin?
Siis ajattelet että pystyy noin vaan mies lopettamaan kun nussii kiimaista naista ja on itse siinä tilassa että on pakko saada kassit tyhjäksi.
Eikä naisena pysty sanoin kun joka toisella työnnöllä menee miljoona volttia läpi ja tähtiä vilkkuu silmissä. Sitä on kuin transsissa ,haluaa lisää ja lisää.
Kokemusta on vain yhdestä voileivästä, mutta sellaisessa se b rappuun työntyvä saisi tosiaan olla normaalisti varustettu. Mun kohdallakin nuorempi ja pienempi mies ei saanut millään riittävän kovaa seisokkia ja miehet vaihtoivat paikkaa. Onneksi isommalla oli malttia ja PALJON liukkaria ja mun ensimmäisestä sandwitchistä jäi hankalan alun jälkeen enimmäkseen kivat muistot. N16
No meiliä vaimon kans muutaman kerran kokeiltu, itse olen yleensä pepussa,kun pienempi kalu ,ja vieras isommalla pillussa, paras asento on se ,että vaimo ratsailla vieraan päällä selkä minuun päin, ja paljon liukkaria ja sitten menoksi😉 m41 n35
Vierailija kirjoitti:
Meneekö kaksi kuinka helposti samaan reikään? Mielikuvatasolla tuo kuulostaa aivan ihanalta, valmis olisin vaikka heti!
On kokeiltu! Ei mene! Voit kokeilla helposti dildon kanssa. Ainoa, millä ollaan saatu toimimaan on todella ohut dildo tai sitten pumpattava, jota voi kiristää sitten kun molemmat ovat sisällä. Tämä kaikki ovat jääneet kun keksittiin käyttää WeVibeä.
Tapahtuu vain poke leffoissa, niin kuin kolmen kimpat muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu vain poke leffoissa, niin kuin kolmen kimpat muutenkin.
Sekä vauva.fi palstalla vanhojen ukkojen fantsuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus sandwichistä missä olin kahden miehen välissä oli taivaallisen ihana. Leirintäalueella kahden toisilleen tuntemattoman miehen välissä, istuin toisen miehen kasvoilla nelinkontin hänen nuollessa minua altapäin, kun toinen mies oli hajareisin nuolevan miehen rinnan päällä, ja pani minua takaapäin. Tuntui irstaalta ja kiihottavalta. Sain.
Olen useamman kerran kuin yhden kerran saanut kahdelta mieheltä niin, olen ollut selälläni jalat levällään, toinen mies on pannut minua polviltaan, ja toinen nuollut. Tuntuu ihan sairaan hyvältä ja orkku tulee varmasti.
Ollaan vaimon kanssa kokeiltu kolmen kimppaa niin että vaimoni ratsastaa meidän Kimppakaveria (Kimppakaverille on melko suuri) ja ottaa samalla minulta suihin. Kun vaimo on sitten tarpeeksi kiimassa, niin haluaa minun tulevan takaapäin samanaikaisesti pilluun. Tämä on melko kiihkeä ja intiimi kokemus kaikille kolmelle ja vaatii melko paljon luottamusta toisiimme. Vaimo tulee todella raskaasti kun saa samalla hyväilyjä koko keholle. Tämä on myös meille miehille mahtava kiihoke joten tulemme yleensä melko samanaikaisesti vaimoni kanssa - eli olemme pidätelleet orgasmia jo jonkun aikaa...:).
Tämä ei tietenkään ole se ns. oikea Sandwich/DP mutta luulen että soveltuisi monelle naiselle paremmin kun se ns. perinteinen anaaliyhdynällä. Kaikille se anaaliyhdyntä kun ei sovi...
Pari 42 ja 44 kirjoitti:
Ollaan vaimon kanssa kokeiltu kolmen kimppaa niin että vaimoni ratsastaa meidän Kimppakaveria (Kimppakaverille on melko suuri) ja ottaa samalla minulta suihin. Kun vaimo on sitten tarpeeksi kiimassa, niin haluaa minun tulevan takaapäin samanaikaisesti pilluun. Tämä on melko kiihkeä ja intiimi kokemus kaikille kolmelle ja vaatii melko paljon luottamusta toisiimme. Vaimo tulee todella raskaasti kun saa samalla hyväilyjä koko keholle. Tämä on myös meille miehille mahtava kiihoke joten tulemme yleensä melko samanaikaisesti vaimoni kanssa - eli olemme pidätelleet orgasmia jo jonkun aikaa...:).
Tämä ei tietenkään ole se ns. oikea Sandwich/DP mutta luulen että soveltuisi monelle naiselle paremmin kun se ns. perinteinen anaaliyhdynällä. Kaikille se anaaliyhdyntä kun ei sovi...
Tuo olisi minun suurin fantasia! Mutta mahtuuko sinne kaksi kerrallaan ihan helposti?
N46
Niinkuin kerroin aikaisemmin niin vaimon täytyy olla hyvin otollisessa tilassa (eli kiimassa) jotta pillu pystyy vastaanottamaan kaksi kullia samanaikaisesti. Asiaa helpottaa jos mies jolla on se suurempi kalu esityöstää ja se toinen mies (eli minä tässä tapauksessa) kiihottaa vaimoa samanaikaisesti. Voin vielä tähän lisätä että vaimolla ei ole mitenkään ns väljä pillu vaan tuntuu aina ihanalta vaikka siinä on suurempikin kulli käynyt. Luulen että näin on melkein kaikilla naisilla, eli pillu voi joustaa riippuen mielentilasta.
Kokeiltiin neljän luokkakaverin kanssa tätä rippileirin saunassa, ollaan kaikki poikia. Juna-asennossa naitiin, ensimmäinen heitti löylyä.
Vierailija kirjoitti:
Pari 42 ja 44 kirjoitti:
Tuo olisi minun suurin fantasia! Mutta mahtuuko sinne kaksi kerrallaan ihan helposti?
N46
No jos mietit että fistauskin onnistuu helposti monilla niin kaksi penistä luulisi olevan helppo tuon rinnalla.
Kyllä nuo dp jutut on harvinaisia, yleensä vain vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari 42 ja 44 kirjoitti:
N46
No jos mietit että fistauskin onnistuu helposti monilla niin kaksi penistä luulisi olevan helppo tuon rinnalla.
Olen kohtuullisen pienikätinen mies ja väittäisin kyllä, että oma käteni on pienempi kuin kaksi penistä.
Olemme miettineet kolmen kimppaa tapailumiehrn kanssa. Haluaisin kokeilla tuplapenetraatiota, mutta vain jonkun tosi pienimunaisen miehen kanssa. Tapailumiehellä on tosi iso penis, ja siten pienimunainen saisi panna pyllyyn. Vaatisi kyllä luonteenlujuutta kolmannelta pyörältä, ettei hän tuntisi itseään vähäisemmäksi nähdessään tapailumieheni kalun. Mahtaneeko semmoista itsevarmaa pienikaluista löytyä.
Kyllä löytyy. Ei sillä koolla naida vaan tekniikalla😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari 42 ja 44 kirjoitti:
N46
Mutta eihän fistaus kaikilla onnistukaan.
Kyllä se kaksi penistä mahtuu kun on oikein kiihottunut, ja liukkaria lisäksi molempiin peniksiin. Minulle tuo peppu/pimppi yhtäaikaa ei ollut kovinkaan nautinnollinen, tuo kaksi penistä pimppiin on huomattavasti kiihottavampi ja orgasmi ollut raju.
En ole päässyt kokeilemaan, mutta pari naista on rakastanut sormia pyllyssään samalla kun ovat päällä. Jo pari sormea kunnolla sisällä tuntuu pillun puolella aika hyvälle. En ehtinyt olemaan kummankaan kanssa riittävän kauan että olisi päästy sormista dildoon ja siitä ties mihin ;)
Nyksä ei halua pyllyynsä mitään, mutta itse voisin kokea miltä tuntuu dildo/muna pyllyssä samalla kun nainen ratsastaa päällä.
Uskon, että oli kiihottavaa ja tuntui irstaalta. Kuin myös miehestä joka pani takaapäin toisen miehen päältä, mutta ei varmaan niin kivalta siitä miehestä joka oli alla, ja toisen äijän kassit paukkui leukaa vasten. Ellei sitten ollut seksuaaliselta suuntautumiselta sellainen, että jopa nautti kun sai piIIua nuollessa salaa lipaista myös toisen miehen kalua ihan vahingossa.