Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki luulevat, että se grillin vieressä lihaa vartioiva mies tarkoittaa samaa kuin ruuanlaitto. Ottaa niin päähän!

Vierailija
24.06.2022 |

Minä teen salaatit ja paistan patongit. Mies kääntää lihaa grillissä ja kaikki sitten kehuvat, että olipa mies tehnyt hyvää ruokaa!..

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee melkein kaikki ruuat. Minä teen sen salaatin ja sen on kyllä helpoin osuus. Jos leivotaan suurimmaksi osaksi minä teen, mutta en aina. Salaatinkin osaa mies tehdä, mutta minua ahdistaa se leikkaamisen hitaus siinä hommassa ja siksi se on mun homma. 

Vierailija
62/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavoi raivosi kansanliikkeeksi!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään, ei siis KETÄÄN kiinnosta sinun lisukkeet. Liha on pääasiassa kun halutaan nauttia laadukkaasta ruoasta. 

Näin se kyllä on.

Pahimmat ruoanlaitonsählääjät yrittävät sotkea pääaineksen valmistamisen änkemällä grillille pilaamaan vihanneksia grillaamalla.

Näistä vielä oma lajinsa on raakojen juuresten polttajat. Ette ole esikeittämisestä kuulleet koskaan?

Hölmö ja tietämätön olet!

Vierailija
64/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies grillin äärellä on Jumalasta seuraava.

Maailmanlaajuisesti palvottu ja arvostettu otus.

Ylöspäin, just viime viikolla kerroin jumalalle miten täydellinen entrecote valmistetaan.

Vierailija
65/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään, ei siis KETÄÄN kiinnosta sinun lisukkeet. Liha on pääasiassa kun halutaan nauttia laadukkaasta ruoasta. 

Ap:n kannattaa siis jättää lisukkeet kokonaan tekemättä.

Sitten voidaan kunnolla arvioida miten mies suoriutuu.

Vierailija
66/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yhtään vaikka mies saa kehut ja kiitokset grillaamisesta, päinvastoin.

Kesässä on parasta, kun mies innostuu oikein ruoanlaitosta (grillaamisesta) ja minun ei tarvitse muuta kuin vähän salaattia pilkkoa. ihanan leppoisaa.

Vierailija
67/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa siis jättää lisukkeet kokonaan tekemättä.

Sitten voidaan kunnolla arvioida miten mies suoriutuu.

Puhut niin kuin tuossa jäisi joku jostain paitsi?

Usko nyt, että grillatessa se liha on se asia. Muu on toissijaista ja tarpeetonta hörhellystä.

Vierailija
68/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä grillaan brigettigrillillä ja mies keitti perunat.

Grillasin myös sipulit ja paprikat. Kyllä se lihaosuus oli juuri se paras osuus. Mitä tätä palstaa seuraa niin naiset ei osaa grillata.

Tänään grillaan myös ja myös huomenna.

Haluan vielä joskus tehdä ribsit 3-2-1 menetelmällä.

Vierailija
69/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaaminen ylipäätään ei ole kokkausta vaan valmistelua ja kypsentämistä. Useimmiten riittää, kun osaa avata pakkaukset ja siirtää ruuat niistä grilliin.

Olen nainen ja laitan meillä ruuan, myös grillaan mitä ikinä grilliin keksitään ostaa, ja onhan se helppoa arkiruuanlaittoon verrattuna. Mulle olisi ihan sama, vaikka mies saisi kiitokset pihveistä, vaikkei tee asian eteen muuta kuin on läsnä samassa tilassa, koska jalostaja ne on maustanut ja kaasu kypsentänyt.

Vierailija
70/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se grillissä paistettava ruoka sen ruuan sydän, eli jos mokaa grillaamisen, ateria on pilalla. Mutta jos kyseessä ei ole hiiligrilli, jonka mies työllä ja vaivalla ensin sytyttäisi ja odottaisi optimaalista grillauslämpötilaa, niin ei se itse grillaaminen niin kauhean työlästä ole. Jos mies vie lihat grilliin ja vahtii niiden paistumista sekä maustaa ne, niin muille jää sitten pöydän kattaminen, perunoiden keittäminen, salaatin valmistus, juomat pöytään, mahdollinen jälkiruoka ja todennäköisesti myös grillauksen jälkien siivous sekä lopuksi tiskaaminen. Että ei se työmäärältään ihan tasan mene.

Vierailija
71/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillaaminen ylipäätään ei ole kokkausta vaan valmistelua ja kypsentämistä. Useimmiten riittää, kun osaa avata pakkaukset ja siirtää ruuat niistä grilliin.

Olen nainen ja laitan meillä ruuan, myös grillaan mitä ikinä grilliin keksitään ostaa, ja onhan se helppoa arkiruuanlaittoon verrattuna. Mulle olisi ihan sama, vaikka mies saisi kiitokset pihveistä, vaikkei tee asian eteen muuta kuin on läsnä samassa tilassa, koska jalostaja ne on maustanut ja kaasu kypsentänyt.

No siinä se tulikin. Teillä kaasugrilli mutta grillaan pallogrillillä ja se ei ole kypsentämistä. Myös maustan lihat kuivamausteilla ja lopuksi sivelen marinadilla lihat. Naudan taas maustan ihan eri tavalla. Samoin myös broilerin.

Vierailija
72/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla mitään miestä eikä grilliä ole siellä neukkukuutiossasi.

Vierailija
73/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies teki ruuan eli myös lisukkeet, keitti perunat jne.

Ja nyt kuunnelkaa miehet, tällaiset miehet ovattodellisuudessa halutuimpia tapauksia, ei tarvi olla hienoja autoja ja kuktakelloja (ikään kuin kukaan tosissaan uskoisikaan että kultakello tekee elämän mitenkään helpoksi, mukavaksi, ihanaksi ja onnelliseksi niin kuin huolehtiva välittävä kumppani, mutta moni tuntuu niin luulevan). Kultakello ja auto on raskaan, vaikean, kylmänelämän merkkejä, jos jotain.

Täälä tuollainen mies joka tekee kaiken itse ja syö kaiken itse. Halutuin tapaus in my ass.

Vierailija
74/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että grillejä on tarpeeksi monta, jotta lihaa ja lihan grillaajan työskentelyä ei häiritä millään sieni/vihannes/juures/halloum/pekoninyytti-hevonpaskalla.

Vierailija
75/75 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se grillaminen ruoanlaittoa siinä missä muukin! En nyt sanoisi että salaattiainesten pilkkominen sen kummempaa ruoanlaittoa on sekään. Eikä varsinkaan patonkien paistaminen, jos se tarkoittaa raakapakasteiden heittämistä uuniin hetkeksi. Vai itsekö leivot ne patongit? Mun nähdäkseni jokatapauksessa grillaminen on noista kolmesta se vaativin osuus. Ei kaikilta onnistu hyvä lopputulos jossa liha ei ole liian raakaa eikä myöskään karrelle palanutta. Jos liha on itse marinoitua, voi siinäkin onnistua paremmin tai huonommin. Jos taas käyttää kaupan valmiskastikkeita, niin sehän nyt ei paljoa vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan