Uskaltaako näin illalla mennä yksin kävelylenkille ulos?
Ois kivaa mennä käymään ulkona juhannuksen kunniaksi. Mulla on oma piha, mutten ole edes käynyt pihallakaan. En tiedä, kehtaanko mennä ulos. :)
Kommentit (43)
Kyllä varmasti.
Aika hiljaiselta vaikuttaa näin taajamassa.
Siis miksei voisi mennä? Ei Suomi mikään Detroit ole.
Pitäisi varmaan etsiä jotkut siistit vaatteet tai sitten meen vain rennosti kävelylenkille katselemaan kesäistä luontoa. Nolottaa tosin, jos tulee ihmisiä vastaan. Olen aika ujo nimittäin. Mihinkään juhannustapahtumaan en jaksa mennä. Koko päivän olen viettänyt sisällä ja alkaa olla nälkäkin, kun en oo syönyt puolen päivän jälkeen mitään. Ideoita?
N35+, pk-seutu
Ihan naurettavaa, mutten tosiaan kehtaa edes omalle pihalleni mennä ja vielä vähemmän tuonne lähistölle lenkkipoluille (tosi nättejä maisemia). Jotenkin stressaa vain se ajatus ja hävettää mennä yksin, kun monet kulkevat pariskuntina. Ei ole edes koiraa mulla. :(
Minä olen kohta lähdössä juoksemaan HIIT-vetoja pururadalle ihan yksinään. Varmaan pitävät hulluna mutta mitäs sitten, minulle on ihan se ja sama mitä peruspallerot minusta ajattelevat.
m50
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa, mutten tosiaan kehtaa edes omalle pihalleni mennä ja vielä vähemmän tuonne lähistölle lenkkipoluille (tosi nättejä maisemia). Jotenkin stressaa vain se ajatus ja hävettää mennä yksin, kun monet kulkevat pariskuntina. Ei ole edes koiraa mulla. :(
Eli kyse ei siis olekaan uskaltamisesta, vaan mt-ongelmista.
Siis mitä ihmettä? Kello ei ole kahdeksaakaan ja mietit uskaltaako ulos mennä tähän aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis? Mulla on ehkä (diagnosoimaton) sosiaalisten tilanteiden pelko, muttei se oo mikään mt-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Kello ei ole kahdeksaakaan ja mietit uskaltaako ulos mennä tähän aikaan?
Olen reissannut todella paljon ympäri maailmaa ja lomamatkoillakaan en koskaan mennyt ulos enää noin klo 21 jälkeen ainakaan. Joissain paikoissa raja oli klo 20. Menen aina hotellille siinä vaiheessa.
Ap
Mua hävettää sekin, jos istun juhannuksena yksin pihallani ja joku naapuri näkee mut siinä ja ehkä säälii tai tuntee vahingoniloa. :( Mun pitää rakentaa joku huvimaja, niin meen sinne piiloon. :)
Ap
Ei mitään ongelmaa.Juuri tulin kävely ja rauhalista oli itä-Helsinki .Mutama perhelinen tuli lampipuistosta ,varmaan matkalla otiin.Ihmiset mökeillä,juhannus linnamäki, Serasaari ymm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis? Mulla on ehkä (diagnosoimaton) sosiaalisten tilanteiden pelko, muttei se oo mikään mt-ongelma.
Kyllä se vaan on mt-ongelma, jos pelkää sosiaalisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reissannut todella paljon ympäri maailmaa ja lomamatkoillakaan en koskaan mennyt ulos enää noin klo 21 jälkeen ainakaan. Joissain paikoissa raja oli klo 20. Menen aina hotellille siinä vaiheessa.
Ap
Olemme nyt Suomessa. Täällä voi ihan turvallisesti mennä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
no paras on että meet sinne hotellille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on mt-ongelma, jos pelkää sosiaalisia tilanteita.
Tai no en ehkä suoranaisesti pelkää, mutta jännitän ja välttelen. On mahanpohjassa perhosia lähinnä ja stressitasot nousee.
Juhannusaatto on niin hiljainen kaupungeissa, että todellakin voi mennä ulos. Tuskin tulee edes ihmisiä vastaan.
Suomessa kyllä, mutta ota silti puhelin mukaan jos jotain sattuu.