Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolitutun koirat tekevät tuttavuutta, laskeudutko silittelemään niitä?

Vierailija
23.06.2022 |

Minä en likaa käsiäni.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistänkin käteni käsineeni sisään ja annan koiran tehdä tuttavuutta. Sitten jos koira ei onnistu sitä estämään, silittelen hieman koiraa. 

Vierailija
22/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koiranomistajat jostain kumman syystä kuvittelevat kaikkien pitävän hänen haisevasta ja kuolaavasta piskistään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. 

Vierailija
24/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuh 🐶🐕

Vierailija
25/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on itsellänikin koira ja sen myötä olen ymmärtänyt, että koirat saattavat lähteä "kierroksille" tai siis innostua liikaa huomiosta. Varsinkin nuoret koirat ja pennut. Siksi on viisasta, että vieras ihminen suhtautuu koiraan neutraalisti eikä anna sille alkuun huomiota. Näin koirakin pysyy tyynenä ja saa haistella uutta ihmistä rauhassa vähän kauempaa. Sen jälkeen voi halutessaan tervehtiä koiraa tyynesti.

Pahimpia ja huonoimpia koirien kohtaajia ovat ne tyypit, jotka alkavat jo kymmenen metrin päästä kiljua innosta ja tervehtiä koiraa suurieleisesti, jolloin koirakin innostuu liikaa ja alkaa helposti hyppiä.

Vierailija
26/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koirista, mutta en häiritse niiden tai omistajien elämää lähestymällä niitä. Taloyhtiön rappukäytävässä jos tulee naapurin koira vastaan, niin saatan joskus rapsuttaa sitä, jos se itse tulee hakemaan huomiota. Aika harvoin niin käy.

Vierailija
27/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä koiria ovat ja miten käyttäytyvät. Jos on pieni ja suht rauhallinen seurakoira, niin joo. Isoja en. Aika monella on iso ja kaheli labbis, jonka saavat juuri ja juuri pidettyä hallinnassa. 

Vierailija
28/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään silitellä koiria, koska ne on niin mahtavia:)

Vierailija
29/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on itsellänikin koira ja sen myötä olen ymmärtänyt, että koirat saattavat lähteä "kierroksille" tai siis innostua liikaa huomiosta. Varsinkin nuoret koirat ja pennut. Siksi on viisasta, että vieras ihminen suhtautuu koiraan neutraalisti eikä anna sille alkuun huomiota. Näin koirakin pysyy tyynenä ja saa haistella uutta ihmistä rauhassa vähän kauempaa. Sen jälkeen voi halutessaan tervehtiä koiraa tyynesti.

Pahimpia ja huonoimpia koirien kohtaajia ovat ne tyypit, jotka alkavat jo kymmenen metrin päästä kiljua innosta ja tervehtiä koiraa suurieleisesti, jolloin koirakin innostuu liikaa ja alkaa helposti hyppiä.

Sehän on ihanaa kun sekä ihminen että koira ovat iloisia ja innostuvat!

Vierailija
30/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
31/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koirista!

Kyllä minä silityksen ja taputuksen annan.  Koira on vilpitön ja viaton ja yleensä sekin pitää ihmisistä.

Ei ne nyt niin likaisia ole, että niistä mitään tautia kukaan saa, terveitä ja rokotettujahan ne on ja yleensä ihan puhtaita.

Hauskoja hännänheiluttajia ja ilon tuojia!

Vierailija
32/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumarru. Koirat inhoaa sitä. Mutta menen kyykkyyn tervehtimään ventovieraitakin koiria. Omistajat jostain syystä luulee, että haluan sitten puhua niillekin. 

Lamppuharjoja, kuolaleukoja, lyttynaamoja ja muita degenoirtuneita epäkoiria en tietenkään tervehdi.

Vierailija
33/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on yököttäviä otuksia.

Äitis oli, kun sinua teki🤭

Vierailija
34/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumarru. Koirat inhoaa sitä. Mutta menen kyykkyyn tervehtimään ventovieraitakin koiria. Omistajat jostain syystä luulee, että haluan sitten puhua niillekin. 

Lamppuharjoja, kuolaleukoja, lyttynaamoja ja muita degenoirtuneita epäkoiria en tietenkään tervehdi.

Olipa ikävä kirjoitus.

Vierailija
35/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin, vaikka olisi ihan tutun tai kaverin koira. Jos siis jossain matkan varrella sattumalta törmätään. Jos menen koiratalouteen itse kylään, niin yleensä kyllä koiriakin tervehdin, jos ovat sellaisia että tulevat vieraan luo.

Vierailija
36/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli saan luvan koiranomistajalta/koiranomistajilta. Muutoin en. 

Vierailija
37/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira osoittaa iloista kiinnostusta minuun, niin tottakai kyykistyn ja rapsuttelen koiraa. Mun päälle saa vaikka hyppiä, ihan sama, vaikka vaatteet likaantuu. Koiran kanssa jaettu ilo on mulle tärkeämpi. 

Koirat on ihania!

Jos koira on välinpitämätön tai arka ja varautunut, annan sen  olla omissa oloissaan. Rapsutan vain, jos koira itse lähestyy.

Vierailija
38/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On koiralta epäkohteliasta tulla liian lähelle.

Vierailija
39/49 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kukaan omistaja ei päästä niitä lähestymään, mutta ihan itse annan luvan. 

Vierailija
40/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeudun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän