Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tervehtiminenkin keski-ikäiseltä naiselta väärin?

Vierailija
23.06.2022 |

Sattuipa tänään rappukäytävässä. Tervehdin vastaantulevaa miestä kuten tervehdin aina naapureita, minä kun olen luullut sen kuuluvan hyviin tapoihin. Mies vastaa halveksivaan sävyyn "Moikka akka." Siis mitä? Mitä minä tein väärin? Näinkö paljon miehet vihaavat keski-ikäisiä naisia, että normaalin tervehdykseen sopii vastata nimittelemällä toista akaksi? Että asia, jota on tavattu pitää normaalina käytöstapana, onkin miestä kohtaan joku hirveä rauhanhäiritseminen ällöttävän keski-ikäisen akan taholta?

Tuntuu, että emme saisi olla edes olemassa. Tämä kyllä tekee tosi epävarmaksi ihan normaalissa arkipäiväisessä kanssakäymisessä. Voisiko joku miespuolinen henkilö valottaa edelläkuvatun käytöksen motiiveja, todellakin kiinnostaisi tietää?

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vanhoja ämmiä tervehtiä? Ette ole enää hyvännäköisiä.

No tervehditkö miehiä? Ovatko ne kaikki sinusta hyvännäköisiä? Minulle naapurien tervehtiminen ei ole mikään seksuaalinen asia, mutta nykymiehille kai sitten on. Hyvä että tuli tämäkin asia selväksi.

Hyvä tosiaan, että tämän ketjun myötä tuli miesten asenne selväksi. Normaaleihin sivistyneisiin käytöstapoihinkin kuuluvat asiat ovat teille loukkauksia kun kyseessä on nainen, joka ei ole nuori ja nätti, joten tästä lähtien en enää tervehdikään miehiä.

Onko antaa vinkkejä, miten toimia esimerkiksi huoltomiehen ym. henkilöiden suhteen joiden kanssa asioimista on mahdoton välttää?

Tehvehdin miehiä joita kunnioitan. Keski ikäiset akat ovat aina ruikuttamassa kaikesta ja naama kuin sitrunaa olisi imeskellyt. Ei sellaista ihmista tarvitse kunnioittaa.

Mites esim. äitisi?

Sitäpaitsi eihän alkuperäisessä tekstissäsi ollut kyse mistään kunnioituksesta, vaan ulkonäöstä. Sinusta keski-ikäisiä naisia ei tarvitse tervehtiä, koska he eivät ole hyvännäköisiä. Eli miehet sitten kai sinusta ovat?

Vierailija
142/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sanoi moikka moikka? Kuulit väärin jälkimmäisen sanan?

Keski-ikäisillä naisilla nyt on paljon muitakin ongelmia. Kerran sattui niin, että oltiin perheen kanssa ostoksilla ja kun vaimo jäi suustaan kiinni tuttavansa kanssa, menin jo autooni odottelemaan, että vaimo tulee muksujen kanssa ja päästään kotiin. En tiedä johtuiko minun ja vaimoni reilusta ikäerosta, mutta viereisen auton ympärillä häärivä tantta sai jonkun kohtauksen, kun vaimoni saapui autollemme. Minulla oli ikkuna auki, koska parkkihallissa oli aika kuuma sinä kesänä. Tantta alko rääkyä jo autossa sisällä olevalle ukolleen, että tee nyt jotain, toi mies yritti ajaa mun ja ostoskärryjen päälle. Minä siis istuin autossa ikkuna auki, mutta auto ei ollut edes käynnissä. Ukko nousi autostaan ja alkoi sättiä minua, johon totesin, että olette kumpikin aivan sekaisin. Eihän auto ole edes käynnissä vielä, eikä liikkunut senttiäkään. Jatkoin, että kerää nyt vaan tantta autoosi ja vie se kotiin rauhoittumaan. :D

Sinulle se ihan jatkuvasti sattuu ja tapahtuu näitä tilanteita juuri keski-ikäisten naisten kanssa, ja aina kauniin nuoren vaimon seurassa.

Yksi hyvin yleinen vaiva naisilla on myös juuri tuo, että "kerran sattui niin" muuttuu naisaivoissa muotoon "ihan jatkuvasti sattuu".

Aika monta kertaa olet kirjoitellut näitä "kerran" sattuneita juttuja ja aina niihin liittyy aasialainen nuori vaimo ja keski-ikäinen nainen.

Aasialaiset naiset ovat kovassa suosiossa suomalaisten miesten keskuudessa. Täällä on jo tuhansia nuoria ja kauniita aasialaisia vaimoja. Ja ihmekös tuo, koska tuohan nuori ja kaunis aasialainen nainen kenen tahansa miehen elämään hyvää sisältöä ja onnellisuutta verrattuna siihen, että olisi esim, sinun puoliso. Hän varmaan tylsistyisi hengiltä, koska elämäntehtäväsi on istua aamusta iltaan kyttäämässä miehiä, joilla on kauniit aasialaiset nuoret vaimot ja laskemassa montako juttua nämä ovat kirjoitelleet.

Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun minun kohdalleni sattui tapaus, johon liittyy sekaisin oleva keski-ikäinen nainen ja kaunis, sekä nuori aasialainen vaimoni.

Jännä kun kuitenkin hirveästi yleistät täällä, että keski-ikäiset naiset ovat tuollaisia, mutta kuitenkin kohdallasi on sattunut vain yksi tuollainen tapaus.

Ja hih, tosiaan ensimmäinen kerta. Ihan niin kuin kaikki ne kerrat kun luet vaimollesi juttuja täältä ja aina hän hämmästyy kuinka kauheita suomalaiset naiset ovat. Aina melkein identtinen teksti, mutta ethän se sinä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän ketjun aloittaja, ja minusta tuntuu näitä kommentteja lukiessa, etten enää pystyisi menemään ulos. En voi mitään iälleni, enkä voi mitään ulkonäölleni.

Olin suunnitellut lomalle kaikenlaista, mutta enpä taida enää kehdata käydä edes harrastuksiini liittyvissä tapahtumissa. Enkä tiedä miten pystyn menemään loman jälkeen töihin.

Vierailija
144/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on parhaimmillaan keski-iässä kun taas nainen rupsahtaa. Pelkkää biologiaa se on eikä mikään jankuttaminen sitä muuksi muuta.

Miten se biologia liittyy tervehtimiseen? Luulisi, että se liittyisi vain parinmuodostukseen ja tervehtiä nyt voisi kohteliaasti muitakin kuin niitä joista on kiinnostunut eikä tarvitsisi alkaa haukkumaan.

Vierailija
145/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on parhaimmillaan keski-iässä kun taas nainen rupsahtaa. Pelkkää biologiaa se on eikä mikään jankuttaminen sitä muuksi muuta.

Täähän ei pidä yhtään paikkaansa, mitä sä oikein valehtelet! :D Tutkimusten mukaan keski-ikäiset naiset hehkuu onnea ja miehet voi pahoin ja kärsii yksinäisyydestä. Törkeä valehtelija olet!

Vierailija
146/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kumma tilanne erään naapurini kanssa. Mä oon yli 60 eukko, hän jotain 40 mieshenkilö.

Talo valmistui talvella, joten uusia ollaan kumpikin. En ollut tavannut aiempaan häntä.

Mulla tapana käydä kävelylenkillä. Kerran näin siis uppo-oudon miehen (kyseinen hlö), joka piilotteli tosi sööttiä koiranpentua takkinsa sisällä. Ihastelin, käveltiin eteenpäin. Oltiin ihan talon lähellä.

Ilmeni, että ollaankin naapureita, samassa rapussa samassa kerroksessa vielä.

Moikkasin siitä lähtien, kyselin koirasta. En tiedä nimeään enkä mä esitellyt itseäni. Kerran talvella lapioi lunta rapun edessä ja pysähdyin kysymään että ootko aloittanut talkkarin hommat. Puhuttiin jotain muutakin ja huomattiin eräs sama piirre kummankin luonteessa. Sitten yhtäkkiä kuulin hänen sanovan, että ei meidän tarvitse pitää toisistamme, vaikka asumme lähekkäin! Mitä???? Jatkoin vain koska en ymmärtänyt mitä tarkoitti. Tämän jälkeen osuttiin hissiin samaan aikaan ja hän puhui taas koirastaan.

Sitten huomasin että välttelee minua. En ole muuta kuin moikannut siitä lähtien ja viimeksi kun jonkun kanssa lastasivat autoa rapun edessä, hiihtelin ohi kuin en näkisikään.

Minkä mä voin sille, että ollaan samoihin aikoihin liikkeellä! Tällä miehellä on poikaystävä, enkä muutenkaan ole todellakaan kiinnostunut.

Ajattelin, että tästä lähtien sanon vain moimoi enkä muuta. Jos hän alkaa höpistä muuta niin vastailen vain niinniin joojoo.

Musta tää oli outo juttu. Mä näköjään tunkeilin, kun juttelin normaalisti ja hänen piti tyrmätä tämä kun ehkä luuli mun hakevan jotain kahviseuraa tms. Yök! En todellakaan! En välitä tuntea täältä ketään. Asuin rivitalossa aiemmin ja kärsin siitä tuntemisesta ja yhteisöasumisesta, halusinkin yksityisyyttä.

En ole niitä vanhoja eukkoja, jotka seurailevat ja hakevat juttuseuraa vaikka kivensilmästä, mutta puhun tietty jos joku haluaa mulle jutella.

Nyt on vähän sellainen olo uloslähtiessä, että toivottavasti mies ei ole ulkoiluttamassa koiraansa samaan aikaan. Vähän tavallaan hirvittää. Mä en aio kysyä mitä tarkoitti niillä pitämisjutuillaan. Että käsittikö väärin mut. Ei mun tarvii oikaista sellaista, mihin en edes syyllistynyt.

Vierailija
147/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sanoi moikka moikka? Kuulit väärin jälkimmäisen sanan?

Keski-ikäisillä naisilla nyt on paljon muitakin ongelmia. Kerran sattui niin, että oltiin perheen kanssa ostoksilla ja kun vaimo jäi suustaan kiinni tuttavansa kanssa, menin jo autooni odottelemaan, että vaimo tulee muksujen kanssa ja päästään kotiin. En tiedä johtuiko minun ja vaimoni reilusta ikäerosta, mutta viereisen auton ympärillä häärivä tantta sai jonkun kohtauksen, kun vaimoni saapui autollemme. Minulla oli ikkuna auki, koska parkkihallissa oli aika kuuma sinä kesänä. Tantta alko rääkyä jo autossa sisällä olevalle ukolleen, että tee nyt jotain, toi mies yritti ajaa mun ja ostoskärryjen päälle. Minä siis istuin autossa ikkuna auki, mutta auto ei ollut edes käynnissä. Ukko nousi autostaan ja alkoi sättiä minua, johon totesin, että olette kumpikin aivan sekaisin. Eihän auto ole edes käynnissä vielä, eikä liikkunut senttiäkään. Jatkoin, että kerää nyt vaan tantta autoosi ja vie se kotiin rauhoittumaan. :D

Mistä se tiesi teidän ikäero ja mistä se tiesi, että sinun vaimosi tulee sieltä. Nämä on niin tätä: minulla on nuori vaimo, kaikki on aivan kateellisia, lällällää.

Nuorissa ja kauniissa aasialaisvaimoissa on sekin hyvä puoli, ettei heillä ole iän tuomaa näön heikkenemistä tai esim. kaihia, joka tuntuu vaivaavan esim. sinua jos menetkin aivan väärän miehen autoon ostarin parkkihallissa.

Ja ikäeronhan moni suomalaisnainen päättelee siitä, että aasialaiset naiset ovat paljon nuoremman näköisiä, vaikka olisivatkin jo yli 30-vuotiaita.

Tuon kateuden keksit ihan itse. Ei kai nyt yksikään tervepäinen nainen ole kateellinen toisten parisuhteista.

Hyvänen aina, eiväthän suomalaiset naiset sinusta tervepäisiä olekaan! Ja ainahan sinä siitä puhut, kuinka rumat vanhat naiset ovat kateellisia kun eivät voi saada sinua ja siksi netissäkin sinua haukkuvat.

Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko olet erehtynyt henkilöstä tai kuulet ääniä oman pääsi sisältä.

Mites se deitti-ilmoitus?

Vierailija
148/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keski-ikäinen nainen nyt on keski-ikäinen nainen eli akka. Katkera, lihava, ruma ja muiden asioihin puuttuva.

Totta ja minä olen huomannut, että suurin osa tuollaisista naisista oikein tahallaan pukeutuvat mahdollisimman rumasti ja epänaisellisesti, sekä yrittävät lihoa entisestään. Pelkääköhän ne, että kaikki miehet, jotka ovat katsoneet parhaimmaksi hommata nuoren ja kauniin aasialaisnaisen vaimokseen, iskevätkin silmänsä vanhaan eltaantuneeseen koppeloon?

Ihan mielenkiinnosta, miten sinä tervehdit naapureita (vai ovatko he kaikki miehiä ja kauniita nuoria aasialaisnaisia, voihan toki olla, että asut jollakin erityisellä asuinalueella, jossa on vain näitä)?

Tähän olisi kiinnostavaa saada vastaus. Ja miten puhuttelet keski-ikäisiä naisia vaikka töissä?

Nyt kaikki tunnistavat minut, mutta aivan sama. Tervehdin vain tuttuja ja aina kohteliaasti ääneen. Minulla on hermostollinen vika, joka saa pääni nyökkäämään suunnilleen joka kolmannella askeleella. Minua pidetäänkin kotikaupungissani erityisen kohteliaana miehenä ja ihmiset pysähtyvät mielellään juttusille, koska luulevat, että tervehdin heitä. Varmaan samasta syystä myös aasialaiset naiset ovat olleet erityisen kiinnostuneita minusta, koska vaikutan niin kohteliaalta.

Keski-ikäisten naisten kohdalla luon heihin vain pitkän ja hyvin puhuttelevan katseen.

Koska et pysty vastaamaan, lyöt koko jutun leikiksi.

Vierailija
149/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että kuulit vaan vääri.

Ehkä hän sanoikin MOIKKA!

Vierailija
150/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä haukuttiin myös keski-ikäisten naisten pukeutuminen (rumaa, epänaisellista) ja vedettiin siitä aivan sairaita johtopäätöksiä (kuulemma luulemme, että kauniiden nuorten aasialaisnaisten miehet alkaisivat jahdata meitä), niin MIKÄ olisi se sopiva vaatetus keski-ikäiselle? Eivät varmaan ne kauniit naiselliset vaatteet kuitenkaan, koska niistäkin keski-ikäisiä naisia on haukuttu, sanottu, että on hirveän näköistä kun rupsahtaneet naiset laittautuvat, luulevatko olevansa hyvännäköisiä.

Voisiko vaikka tämä aasialaisen mies vastata? Mitä sopii keski-ikäisen naisen laittaa päälleen ettei siitä kuvitella jotain aivan hullua? Itse tykkään käyttää aika klassisia vaatteita, esimerkiksi yksiväriset tai hillitysti kuvioidut paitapuserot, bleiserit ja suorat tai näin kesällä culottes-malliset housut sekä polven alapuolelle ulottuvat hameet tai hillityt mekot. Onko sopivaa vai herättääkö tämäkin vihaa? Olisiko burka parempi, vaikka en kyllä haluaisi näyttää muslimilta.

Vierailija
151/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä haukuttiin myös keski-ikäisten naisten pukeutuminen (rumaa, epänaisellista) ja vedettiin siitä aivan sairaita johtopäätöksiä (kuulemma luulemme, että kauniiden nuorten aasialaisnaisten miehet alkaisivat jahdata meitä), niin MIKÄ olisi se sopiva vaatetus keski-ikäiselle? Eivät varmaan ne kauniit naiselliset vaatteet kuitenkaan, koska niistäkin keski-ikäisiä naisia on haukuttu, sanottu, että on hirveän näköistä kun rupsahtaneet naiset laittautuvat, luulevatko olevansa hyvännäköisiä.

Voisiko vaikka tämä aasialaisen mies vastata? Mitä sopii keski-ikäisen naisen laittaa päälleen ettei siitä kuvitella jotain aivan hullua? Itse tykkään käyttää aika klassisia vaatteita, esimerkiksi yksiväriset tai hillitysti kuvioidut paitapuserot, bleiserit ja suorat tai näin kesällä culottes-malliset housut sekä polven alapuolelle ulottuvat hameet tai hillityt mekot. Onko sopivaa vai herättääkö tämäkin vihaa? Olisiko burka parempi, vaikka en kyllä haluaisi näyttää muslimilta.

Älä edes vitsillä tuolta kysele lupaa pukeutumisellesi, hän on mielisairas vanha ukko, joka ei saanut naista mistään sairaiden mielipiteidensä ja kalkkeutuneen uppiniskaisuutensa vuoksi. Postimyyntikuvastosta sitten tilasi vähä-älyisen, ruman ja ilkeän aasialaisen ja nyt istuu täällä päivät pitkät yrittämässä kohottaa itsetuntoaan mollaamalla muita. 

Vierailija
152/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä edes vitsillä tuolta kysele lupaa pukeutumisellesi, hän on mielisairas vanha ukko, joka ei saanut naista mistään sairaiden mielipiteidensä ja kalkkeutuneen uppiniskaisuutensa vuoksi. Postimyyntikuvastosta sitten tilasi vähä-älyisen, ruman ja ilkeän aasialaisen ja nyt istuu täällä päivät pitkät yrittämässä kohottaa itsetuntoaan mollaamalla muita. 

Miksi hänen vaimonsa tuollainen olisi, ihan normaali nainen, varmasti vaimoakin hävettää miehensä puolesta kun tämä kirjoittelee saastaa naisista nettiin. Ilmeisesti mies on myös uskotellut vaimolleen, että suomalaiset naiset vihaavat tätä. Surettaa tuon naisen puolesta, ei ole varmaan helppoa hänellä.

Vierailija
153/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keski-ikäinen nainen nyt on keski-ikäinen nainen eli akka. Katkera, lihava, ruma ja muiden asioihin puuttuva.

Totta ja minä olen huomannut, että suurin osa tuollaisista naisista oikein tahallaan pukeutuvat mahdollisimman rumasti ja epänaisellisesti, sekä yrittävät lihoa entisestään. Pelkääköhän ne, että kaikki miehet, jotka ovat katsoneet parhaimmaksi hommata nuoren ja kauniin aasialaisnaisen vaimokseen, iskevätkin silmänsä vanhaan eltaantuneeseen koppeloon?

Ihan mielenkiinnosta, miten sinä tervehdit naapureita (vai ovatko he kaikki miehiä ja kauniita nuoria aasialaisnaisia, voihan toki olla, että asut jollakin erityisellä asuinalueella, jossa on vain näitä)?

Tähän olisi kiinnostavaa saada vastaus. Ja miten puhuttelet keski-ikäisiä naisia vaikka töissä?

Nyt kaikki tunnistavat minut, mutta aivan sama. Tervehdin vain tuttuja ja aina kohteliaasti ääneen. Minulla on hermostollinen vika, joka saa pääni nyökkäämään suunnilleen joka kolmannella askeleella. Minua pidetäänkin kotikaupungissani erityisen kohteliaana miehenä ja ihmiset pysähtyvät mielellään juttusille, koska luulevat, että tervehdin heitä. Varmaan samasta syystä myös aasialaiset naiset ovat olleet erityisen kiinnostuneita minusta, koska vaikutan niin kohteliaalta.

Keski-ikäisten naisten kohdalla luon heihin vain pitkän ja hyvin puhuttelevan katseen.

Koska et pysty vastaamaan, lyöt koko jutun leikiksi.

Tarkoitat varmaan, etten vastannut haluamallasi tavalla?

Koska poistatit ilmeisen kiusallisen kirjoitukseni, sanon sen uudestaan: Et pysty vastaamaan, koska sanomalla tervehtiväsi ystävällisesti tekisit (omasta mielestäsi) myönnytyksen keski-iķäisten naisten suuntaan, etkä halua sitä tehdä, koska se ei sopisi kuvaasi keski-ikäisten naisten ykkösvihaajana joka näyttää näille naisille heidän paikkansa. Toisaalta et myöskään halua vastata, että itsekin nimittelisit tervehtijää, koska tiedät itsekin, ettei ole normaalina pidettyä käytöstä vastata asialliseen tervehdykseen haukkumasanalla, etkä halua antaa itsestäsi sellaistakaan kuvaa.

Vierailija
154/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse ollut änkytyksestä? Tuo sana moikka akka voisi sopia änkytykseen. 

Vierailija
155/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen vaimonsa tuollainen olisi, ihan normaali nainen, varmasti vaimoakin hävettää miehensä puolesta kun tämä kirjoittelee saastaa naisista nettiin. Ilmeisesti mies on myös uskotellut vaimolleen, että suomalaiset naiset vihaavat tätä. Surettaa tuon naisen puolesta, ei ole varmaan helppoa hänellä.

Hän on itse kertonut vaimostaan täällä paljonkin. Uskon, että vaimoa hävettää, tottakai, eihän kukaan halua vapaaehtoisesti olla vanhan ilkeän ukon kanssa. Tuskinpa hän nuorena tuollaisesta "avioliitosta" haaveili. Jostain syystä ei kuitenkaan saanut ikäistään miestä lapsilleen isäksi ja päätyi tähän tilanteeseen, jossa katkera seura tekee kaltaisekseen. 

Vierailija
156/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse kertonut vaimostaan täällä paljonkin. Uskon, että vaimoa hävettää, tottakai, eihän kukaan halua vapaaehtoisesti olla vanhan ilkeän ukon kanssa. Tuskinpa hän nuorena tuollaisesta "avioliitosta" haaveili. Jostain syystä ei kuitenkaan saanut ikäistään miestä lapsilleen isäksi ja päätyi tähän tilanteeseen, jossa katkera seura tekee kaltaisekseen. 

Minusta tästä pariskunnasta saa sen kuvan, että vaimo on kiltti ja herkkä ihminen, joka ei uskalla ja kehtaa sanoa vastaan törkyjuttuihin. Kulttuurikin varmasti vaikuttaa. Onhan hän joskus väittänyt, että vaimo nauraa sille kuinka hän nasevasti lyttää naiset netissä, mutta en usko, että tämä on totta. Ehkä vaimo nauraa sillä tavalla hermostuneesti kun ei tiedä mitä sanoisi.

Vierailija
157/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tästä pariskunnasta saa sen kuvan, että vaimo on kiltti ja herkkä ihminen, joka ei uskalla ja kehtaa sanoa vastaan törkyjuttuihin. Kulttuurikin varmasti vaikuttaa. Onhan hän joskus väittänyt, että vaimo nauraa sille kuinka hän nasevasti lyttää naiset netissä, mutta en usko, että tämä on totta. Ehkä vaimo nauraa sillä tavalla hermostuneesti kun ei tiedä mitä sanoisi.

Minä en ole ikinä kuullut surullisemmasta "parisuhteesta" kuin näiden kahden. "Mies" haukkuu ikäisiään naisia netissä ja vaimo kuulemma "rätkättää" vieressä. Voin kuvitella miten naama vääntyy ilkeään ja ylimieliseen, rumaan rätkätykseen. Tuosta rätkätyksestä voi päätellä, että kyseessä on ihminen, joka ei ymmärrä tulevansa itsekin jossain vaiheessa keski-ikään jolloin saa itsekin "miehensä" vihat niskoilleen. Toinen vaihtoehto on toki, että nauraa vain hermostuneesti kun ymmärtääkin. Säälittävä tapaus kummassakin tilanteessa. Toki toivoisin vaimolle parempaa elämää, ja on paljon mahdollista hän jossain vaiheessa pystyykin tuosta irtautumaan ja etsimään jotain parempaa ennen kuin on itsekin täysin katkeruuden läpilyömä kuten "miehensä".

Vierailija
158/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin heteronaisen näkökulmasta ei kyllä pidä paikkaansa. Mutta en osaa sanoa, mitä te miehistä pitävät miehet ajattelette.

Vierailija
159/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän ei pidä yhtään paikkaansa, mitä sä oikein valehtelet! :D Tutkimusten mukaan keski-ikäiset naiset hehkuu onnea ja miehet voi pahoin ja kärsii yksinäisyydestä. Törkeä valehtelija olet!

Keski-ikäiset naiset tosiaan hehkuvat täällä kuin hiilihangot, mutta mahtaako se johtua onnesta vai siitä, jos joku erehtyy kertomaan miten onnellinen onkaan nykyisin, kun on nuoren ja kauniin aasiattaren aviomies?

Mahtaisikohan johtua siitä, että et koskaan tyydy vain kehumaan vaimoasi, vaan tähänkin keskusteluun tulit haukkumaan keski-ikäisiä naisia eltaantuneiksi koppeloiksi joiden tervehdykseen voi ihan hyvin vastata akaksi nimittelyllä?

Varmaan se vaimokin tykkäisi jos joskus kehuisit sitä haukkumatta samalla muita naisia.

Vierailija
160/335 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aasiattaren mies on nyt täällä, niin voisitko vastata tuohon pukeutumiskysymykseen mikä sinulle esitettiin? Se olisi omaksikin hyödyksesi, sillä sittenhän ainakin yksi nainen vähemmän pukeutuisi paheksumiisi vaatteisiin ja sen sijaan pukeutuisi siihen mikä sinusta on rumalle keski-ikäiselle naiselle sopiva asu, eli ainakin yksi nainen ehkä vähän vähemmän loukkaisi herkkää esteettistä silmääsi. Tiedän toki, että tietyn iän ylittänyt nainen on sinulle kammottava näky joka tapauksessa, mutta jos edes tämä pukeutumisasia korjattaisiin, niin ehkä se ihan pikkuisen vähentäisi tätä ympäristöhaittaa, eikö totta?

Ajattele kuinka paljon hyvää voit miehille tehdä kun neuvot pettämättömällä tyylitajullasi miesten silmiä polttavan rumalta näyttäviä naisia edes pukeutumaan paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi