Syöttekö juhannuksena lohta vai halpaa makkaraa?
Meillä on possun sisäfile, graavilohta ja salaattia. Toki se "pakollinen" grillimakkara pakettikin löytyy. Tiedän, että moni joutuu tinkimään hyvästä ruoasta, kun on hinnat nousseet entisestä.
Kommentit (135)
Makkaran ja lihan grillaaminen on yksi WTmäisimpiä juttuja.
Näin kaupassa kun ylipainoinen lihaani ylipainoisen perheensä ympäröimänä keksi: "mehän voidaan tänään rillata makkaraa!"
Itse syön kasviksia ja tofua.
Vierailija kirjoitti:
Makkaran ja lihan grillaaminen on yksi WTmäisimpiä juttuja.
Näin kaupassa kun ylipainoinen lihaani ylipainoisen perheensä ympäröimänä keksi: "mehän voidaan tänään rillata makkaraa!"
Itse syön kasviksia ja tofua.
Olen mielelläni WT-hedonisti, koska se on hauskaa.
Lohimakkaralla menee tämä juhannus.
Sekäettä. Tänään lohta ja huomenna makkaraa.
Broileri-juurespataa ja tomaattia. Jälkiruuaksi mansikoita. Päiväteen kanssa raparperi-tuotejuusto piirasta. Juomana raikasta vettä ja / tai maustettua kivennäisvettä. Näillä mennään koko jussi.
En kumpaakaan. Tänään syön aasialaista kasviskeittoa ja huomenna todennäköisesti peruna-fetavuokaa kanafileiden kanssa.
En tiedä vielä, mitä puoliso haluaa grilliin, mutta ainakin sinne laitetaan kasviksia (kesäkurpitsa, paprika, sipuli) ja itselleni tofua. Jogurttikastike soijajugurtista on jo tekeytymässä. Lisukkeeksi keitetään uusia perunoita ja lämpimien kasvisten lisäksi on ihan perinteistä salaattia. Syödään illalla klo 20-21 aikoihin.
Huomenna reissuun, joten huomisen ateriat syödään jossain muualla.
Makkaraa. Allerginen kalalle ja kaikille muille vedeneläville.
Jotain tommosta maustettuja erikoismakkaroita pari pakettia. Muuten on itse ongittua ahvenia, ribsejä, paljon kasviksia ja sitten mitä kaapista löytyy. Yhden ruuan aiomme hakea, mitä nyt on sitten auki. Nämä siis kolmen päivän sapuskat.
Ensimmäinen juhannus kun ei ole lohta tarjolla. Tänä juhannuksena grilliin menee teerifileet, hirven sisäfileet ja makkaraa. Kyytipojaksi vihersalaattia, täytetyt herkkusienet, kasvisvartaat ja uudet perunat.
Jälkiruokana hedelmäsalaattia, kermavaahtoa ja lettuja.
Jaotteletko syöjät eri kastiin😂😂😂😂
sinä pieni kärpäsen kusi..ei riitä sanoja tällaisena aikana
Ostakaa kotimaista kirjolohta älkääkä sitä pahaa norjalaista kassisikaa.
Itse kaadettua peuraa ja pienen tilateurastamon valmistamaa artesaanimakkaraa, kera baijerilaisen oluen jota ei valtion virallisesta saa.
Hyvällä säkällä rääppiäisiin tulee pöytään kuhaa, kun tuo keli viittaisi siihen että kala lähtee liikkeelle...