Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elätän aviomieheni

Vierailija
29.07.2026 |

teen 6pv työviikkoa. 

37v liitto

elättäisitkö sinä?

elättäisitkö sinä?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti en ole trolli.

N58v

Vierailija
2/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä meni nyt näin, käyn terapiassa hyväksyäkseni asian

N58v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei saa  vastata , ellette ole ns poikapari

Vierailija
4/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustellaan

Vierailija
5/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuuu

Vierailija
6/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä elätän rakkaudesta

N58

Vierailija
7/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tasaista nuo äänestykset

Vierailija
8/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä toisinkin päin. Ei mitään ihmeellistä jos kerran ollaan yhdessä.

Vierailija
9/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuuu

Vierailija
10/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä toisinkin päin. Ei mitään ihmeellistä jos kerran ollaan yhdessä.

en tunne ketään naista joka elättäisi, miksi

N58

Vierailija
11/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap
Minulla on  ok taloudellinen tilanne. Rikas en ole, mutta yli keskituloinen ja säästöjä on. 
En ole kiinnostunut yhteen muuttamisesta enkä lasten hankinnasta, ja olen tehnyt nämä asiat jo alussa selviksi. En kuitenkaan nauti kovasti rahaa vaativista asioista, vaan harrastukseni ovat varsin edullisia. En myöskään törsää rahaa matkusteluun tai luksukseen.
Aikaisemmissa parisuhteissa on käynyt niin, että tämä sopii kumppanille mainiosti. Mutta jotenkin se kääntykin siten, että jos muutettaisiin yhteen kivaan asuntoon ja olisi kiva tehdä sitä ja tätä. Sitä ei ole sanottu suoraan kuka maksaisi tästä lystistä isomman osan, mutta selvää on, ettei mainittuja haaveita oltaisi pystytty toteuttamaan 50/50-periaatteella. 
On alkanut tuntua siltä, että jos mahdollisuus elintason nostoon miehen kustannuksella on näköpiirissä, opportunisti naisihmisessä herää ennemmin tai myöhemmin.
No, nyt on sellainen tilanne, että olen tavannut kivan naisen ja tämä on kääntymässä parisuhteeksi. Tätä ei ole yhdessä julistettu, mutta tapailua on jatkunut sen verran aikaa, että on aika sellaisesta puhua. Mutta elintasomme ovat erilaiset, minulla enemmän tai vähemmän keskiluokkainen ja kumppanillani ei.
Sydän sanoo, että älä murehdi tuollaisista. Mutta sisäinen hälytyskello soi ja sanoo, että jossain vaiheessa herääkin keskustelu siitä, mitä kaikkea voitaisiin tehdä yhdessä jos...

Vierailija
12/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei ap
Minulla on  ok taloudellinen tilanne. Rikas en ole, mutta yli keskituloinen ja säästöjä on. 
En ole kiinnostunut yhteen muuttamisesta enkä lasten hankinnasta, ja olen tehnyt nämä asiat jo alussa selviksi. En kuitenkaan nauti kovasti rahaa vaativista asioista, vaan harrastukseni ovat varsin edullisia. En myöskään törsää rahaa matkusteluun tai luksukseen.
Aikaisemmissa parisuhteissa on käynyt niin, että tämä sopii kumppanille mainiosti. Mutta jotenkin se kääntykin siten, että jos muutettaisiin yhteen kivaan asuntoon ja olisi kiva tehdä sitä ja tätä. Sitä ei ole sanottu suoraan kuka maksaisi tästä lystistä isomman osan, mutta selvää on, ettei mainittuja haaveita oltaisi pystytty toteuttamaan 50/50-periaatteella. 
On alkanut tuntua siltä, että jos mahdollisuus elintason nostoon miehen kustannuksella on näköpiirissä, opportunisti naisihmisessä herää ennemmin tai myöhemmin.
No, nyt on sellainen tilanne, että olen tavannut kivan naisen ja tämä on kääntymässä parisuhteeksi. Tätä ei ole yhdessä julistettu, mutta tapailua on jatkunut sen verran aikaa, että on aika sellaisesta puhua. Mutta elintasomme ovat erilaiset, minulla enemmän tai vähemmän keskiluokkainen ja kumppanillani ei.
Sydän sanoo, että älä murehdi tuollaisista. Mutta sisäinen hälytyskello soi ja sanoo, että jossain vaiheessa herääkin keskustelu siitä, mitä kaikkea voitaisiin tehdä yhdessä jos...

Se nainen elättää sinut sitten , kun sinulla menee huonosti...vai oletko superrikas???

Ap

Vierailija
13/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elätän miestäni. Hän on pienituloinen, minä hyvätuloinen. 

Vierailija
14/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhteessa pitäisi olla samanlaiset arvot?

Jos toinen tykkää luksuksesta ja toinen haluaa elää vaatimattomasti, niin pidemmän päälle tuollainen ei tule onnistumaan. 

Vierailija
15/15 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elätän miestäni. Hän on pienituloinen, minä hyvätuloinen. 

kauanko olette olleet yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi