Pistää vihaksi lihavat jotka puolustelee ylipainoaan!!!
Kaikenmoisilla tekosyillä, " hitaalla aineenvaihdunnalla" , isoilla luilla, geeneillä ym. Parhaita on nää jotka väittää ylipainonsa johtuvan jostakin tuntemattomasta " sairaudesta" , jota tosin ei vielä ole heiltä lääkärin toimesta diagnosoitu! Eniten suututtaa se, kun nämä ihmiset hankkiutuvat raskaaksi (ihmetyttää muuten miten joku mies edes viitsii harrastaa seksiä lihavan naisen kanssa, eikö se ällötä?) ja sitten on kaikenlaista vaivaa, verenpainetta, diabetestä, selkä- ja polvikipuja ym. plus sokerina pohjalla karmea, harakatkin pelästyttävä valasmainen olemus!!! Hävetkää lihavat ja miettikää mitä kustannuksia aiheutatte yhteiskunnalle ongelminenne!
Kommentit (79)
Tietyillä lääkärin määräämillä rasvahappolisillä sekä antioksidanttihoidolla saatiin se tasapainoon ja paino alkoi tippumaan. Mutta näitä verikokeita ei tehdä terveysasemilla, antioksidanttiklinikalla saa täydellisistä veren tutkimuksista maksaa noin 700euroa (ja tästä jo vähennetty kelan osuus).
mä oon ihan reteesti aika paksu siksi kun tykkään syödä hyvin ja olen aika laiskakin. Syöminen on ihanaa, ja ois ihan kamalaa joutua aina miettimään mitä voisi syödä että paino pysyis hallinassa. Samasta syystä en ole ikinä laihduttanut, vaikka paino on tässä vuosien mittaan vaihdellut elämäntilanteesta ja mielialoistakin riippuen (masentuneena ei ruoka maistu, iloisena taas maistuu). Yli sadan kilon en oo kyllä ikinä menny, sentään. Vähän ihme jopa tällä herkuttelulla... ;)
Eli mä priorisoin, ja mun mielestä on tärkeempää olla iloinen ja huoleton kuin hoikka. Mun arvomaailmassa siis hoikkuus ei ole niin tavoiteltava juttu että sen takia viittis kärsiä yhtään. Sama kyllä pätee ulkoisiin jutuihin muutenkin (esim. vaatteet, shoppailu ja meikkaus ei kiinnosta niihin kuluvan ajan tähden).
Mut en kyllä tiiä miks pitäis olla niin kauheen ärsyyntynyt toisten ihmisten kiloista tai muista huonoista tavoista. Ei muitten rumuus, lihavuus, laihuus tai muukaan mua hetkauta mihinkään suuntaan. Eri asia jos ovat ilkeitä tai vittumaisia.
Ai niin, mä kyllä kans poltan ja juon viinaakin...huiii! Enkä ole aikeissa lopettaa niitäkään.
Siinä on kirja täyttä asiaa!
Tyyliin miksi light tuotteiden luvatussa maassa, USA:ssa on niin valtavasti ylipainoisia. Kun taas croissantteja, punaviinia, juustoja, suklaata ja pitkän kaavan illallisia rakastavat ranskattaret ovat niin hoikkia.....
Mun BMI on jotain 28-29, eli olen lievästi ylipainoinen. En silti ajattele, että ihmiset jotka ovat lihavampia kuin minä olisivat ällöjä ja etteikö heillä voisi olla normaalia seksielämää.
En myöskään ajattele, että minua laihemmilla tai vaikka sairaalloisen laihoilla olisi jotenkin hienompi elämä kuin minulla, pikkuisen pullukalla äiti-ihmisellä.
Runsas ylipaino voi olla joillekin todella arka asia, en lähtisi siitä heitä syyttelemään. Mistäsä sitä tietää onko lihavalla vaikka kilpirauhasen toiminnassa ongelmia tms?
Halveksimalla toisten ulkonäköä osoittaa vain oman henkisen köyhyytensä.
Minä söin aikani " terveellisesti" vaan en laihtunut lainkaan, lihoin vain entisestään. Siitä lähtien kun aloin karppaamisen, olen lähestynyt normaalipainoa kovaa vaihtia, näppyläni katosivat itsestään ja kolesterolit normalisoituivat.
Sitä en epäile, että osan ihmisistä on äärimmäisen vaikea laihtua ns painonvartijamenetelmällä, tai ainakaan pitää se paino alhaalla. Minulle se oli ilmeinen fysiologinen mahdottomuus, tässä on varmaan yksilökohtaista vaihtelua.
Ain niin, ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin tämän kirjoittaja on onnilesti naimisissa, esikkoa yritetään ja koulutksena molemmilla puolisoilla on diplomi-insinöörin tutkinto. Tämä on tärkeää siksikin, että myös mies on laihtunut oheiskarppaamalla yli kymmenen kiloa, vaikka on aina ollut kovasti urheilua harrastava mies.
Olisiko sinulla kenties elämässä liian tylsää tai omat ongelmat puuttuvat, kun jaksat kantaa huolta toisten kiloista?
Aika usein se läskipallp saattaa olla elämässään hyvin paljon onnellisempi kuin sinä, ja kyllä hänen miehensäkin saattaa rakastaa häntä paljon kiihkeämmin kuin sinun.
Ja niin, en ole itse ylipainoinen, mutta minua ärsyttää noin typerät kana-aivot kuin sinä ap.
toisten elämä? Meillä kaikilla on oikeus olla tasan tarkkaan juuri sellaisia, kuin olemme, eikä siihen pitäisi kellään olla sanomista...
Lihavia ihmisiä vihaavien lapset pitäisi ottaa huostaan, pois sairailta vanhemmiltaan.
Muuten, aivoverenvuodot ovat melkoinen rasite yhteiskunnalle. Verenpaine on riskitekijä.
Ihmettelen miten se asia yleensäkkin vaikuttaa jonkun muun elämään. Suurin osa tän palstan akoista on kyllä kamalan suvaitsemattomia luusereita.
ilmeisesti kyky riitä tärkeämpien asioiden pohtimiseen, niin suodaan ap:lle tämä ilo elämäänsä! =)
rakastaa jne... Ja kuitenkin ne samat on tuolla nutriletteja ostelemassa, ja katsovat hoikkia kateellisena. Olen 100% varma, että sellaista ylipainoista EI OLE, joka on tyytyväinen siihen kroppaansa!! Tai sitten pitäisi jo varata aika silmälääkärille, läski on kamalan näköistä!!! Ja vielä ne terveyshaitat päälle, niin ei voi ymmärtää! Älkää puolustelko niitä läskejänne, vaan tehkää asialle jotain!! Laihtuminen on hyvin yksinkertaista, vaatii vaan lujaa tahdonvoimaa!
Lapseton, hoikka mutta susiruma, ei saa miestä- ei saa lasta. Kouluttomaton ja työtön sekä ystäviä nolla. Tupakkaa kuluu. Katkera elämälle.
Miten lähelle osuin?
Vierailija:
rakastaa jne... Ja kuitenkin ne samat on tuolla nutriletteja ostelemassa, ja katsovat hoikkia kateellisena. Olen 100% varma, että sellaista ylipainoista EI OLE, joka on tyytyväinen siihen kroppaansa!! Tai sitten pitäisi jo varata aika silmälääkärille, läski on kamalan näköistä!!! Ja vielä ne terveyshaitat päälle, niin ei voi ymmärtää! Älkää puolustelko niitä läskejänne, vaan tehkää asialle jotain!! Laihtuminen on hyvin yksinkertaista, vaatii vaan lujaa tahdonvoimaa!
Puhut asiaa.
Ainakin mun kohdalla. Itse olen pikkaisen ylipainoinen. Tarkotuksellakin. Saitastin nuoruudessa anoreksiaa, ja jouduin olemaan sairaalahoidossa 2kk sen takia. Aloitin lihottamisen, ja nyt ylipainoa on kymmenisen kiloa enkä kuuna päivänä haluaisi päästä painostani eroon. En ikimaailmassa haluaisi enää kokea laihduttamisesta seurannutta sairautta, masennusta ja sitä häpeää mikä kaikesta seurasi. Olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen itseeni ylipainoisena. :) Että se siitä sun teoriasta.
Vierailija:
Lapseton, hoikka mutta susiruma, ei saa miestä- ei saa lasta. Kouluttomaton ja työtön sekä ystäviä nolla. Tupakkaa kuluu. Katkera elämälle.Miten lähelle osuin?
Vierailija:
Laihtuminen on hyvin yksinkertaista, vaatii vaan lujaa tahdonvoimaa!
Samalla tavalla yksinkertaista on myös se, että sodat ovat tyhmiä, rauha on hyvä asia. Ja nälänhädätkin ovat perseestä. Ja avioerothan johtuvat vain siitä ,että ihmiset eivät keskustele riittävästi. Ja masentunett voivat ihan hyvin ottaa itseään niskasta kiinni. Ja ministereille tv-luvat on ihan itsestäänselvyys.
Vierailija:
Lapseton, hoikka mutta susiruma, ei saa miestä- ei saa lasta. Kouluttomaton ja työtön sekä ystäviä nolla. Tupakkaa kuluu. Katkera elämälle.Miten lähelle osuin?
että on ihana mies, joka halveksii läskejä. Lapsetkin ovat kauniita ja terveitä. Paljon ystäviä. Ja polttaa vähän tai ei ollenkaan. Eikö ole katkera??
Että itse olin ehdottomasti ja reilusti lihavin odottaja meidän synnytysvalmennusporukassa.. Joka kokoontumiskerralla valitettiin kipuja, vihlomisia, jäykkyyttä, diabetesta jnejne.. Vaan en koskaan minä. Olin tervein koko porukasta, vaikka ylipainoa raskauden alkaessa yli 30kg.. Että älähän ap ihan jokaiseen läskiin tuota teoriaasi yleistä, mekin olemme yksilöitä niinkuin muutkin ihmiset.. Ja kyllä, meillä on niiiiin perverssit miehet, että oikeasti haluavat rakastella ison naisen kanssa! Ihme friikkejä.. ;D
ja äidinrakkauden puutteesta. Tällaiset kärsivät muutenkin tarpeeksi, siinä ei ap:n räksytys tunnu missään.