Jos vuonna 2022 haluaa pariutua, mutta periaatteesta ei mene Tinderiin
Niin sitten saa ihan vaan itsekseen odottaa ihmeen tapahtuvan. Ja näin voi toki käydä, tai sitten ei, mutta turha vinkua, ettei miehet/naiset lähesty, kun se lähestyminen tapahtuu nykypäivänä netissä. Nih.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko mennä tinderiin löytääkseen seuraa. Tinderistä kuitenkin voi löytää kumppanin joten ei sitä sovellusta kannata liikaa pelätä. Kaksi ystävääni on naimisissa tinderissä tavatun miehen kanssa ja yksi on kihloissa. Ihan tavallisia mukavia pariskuntia. Yksi ystävä jopa löysi nykyisen aviomiehensä heti ekoilla tinder-treffeillään.
Minä taas toivon että olisin osannut pelätä kyseistä sovellusta enemmän, ennen kuin sinne menin. Sain sieltä sellaiset traumat etten todennäköisesti tule etsimään kumppania enää koskaan. Yhtään herkemmälle ihmiselle en Tinderiä missään nimessä suosittele.
Mitä kävi?
Olen itse hyvin herkkä eikä ole kuin hyviä kokemuksia. En tykännyt yhdestäkään profiilista jossa yhtään mikään epäilytti enkä esim. kuvattomista tai sellaisista joissa ei ollut mitään tekstiä. Suosin profiileita joissa oli oikeasti kirjoitettu jotain järkevää profiilitekstiin. En tavannut ketään juttelematta ensin vähän enemmän ja lakkasin nopeasti juttelemasta jos jostakusta aisti ettei olla ihan samalla aaltopituudella tai tarpeeksi samanhenkisiä. Noilla keinoilla kyllä herkkäkin pärjää useimmiten. Toki missään ei ikinä voi olla täysin turvassa sekopäiltä mutta sehän nyt pätee elämään yleensäkin eikä vain tinderiin.
Osui sellainen vedättäjä kohdalle että hetken saa pahempaa hakea. En nyt lähde tarkemmin avaamaan. Mulla oli ihan sama tyyli siellä kuin mitä kuvailit, mutta jos kohdalle osuu valehteleva p*ska, joka esittää muuta kuin oikeasti on, siinä ei auta yhtään mikään.
Tuo on kyllä yksi horna kun tuolleen tapahtuu, oon pahoillani. Mutta tiedäthän että se sama vedättäjä olisi voinut tulla vastaan jäätelökioskillakin? Ei se vedätys sen sovelluksen vika ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko mennä tinderiin löytääkseen seuraa. Tinderistä kuitenkin voi löytää kumppanin joten ei sitä sovellusta kannata liikaa pelätä. Kaksi ystävääni on naimisissa tinderissä tavatun miehen kanssa ja yksi on kihloissa. Ihan tavallisia mukavia pariskuntia. Yksi ystävä jopa löysi nykyisen aviomiehensä heti ekoilla tinder-treffeillään.
Minä taas toivon että olisin osannut pelätä kyseistä sovellusta enemmän, ennen kuin sinne menin. Sain sieltä sellaiset traumat etten todennäköisesti tule etsimään kumppania enää koskaan. Yhtään herkemmälle ihmiselle en Tinderiä missään nimessä suosittele.
Mitä kävi?
Olen itse hyvin herkkä eikä ole kuin hyviä kokemuksia. En tykännyt yhdestäkään profiilista jossa yhtään mikään epäilytti enkä esim. kuvattomista tai sellaisista joissa ei ollut mitään tekstiä. Suosin profiileita joissa oli oikeasti kirjoitettu jotain järkevää profiilitekstiin. En tavannut ketään juttelematta ensin vähän enemmän ja lakkasin nopeasti juttelemasta jos jostakusta aisti ettei olla ihan samalla aaltopituudella tai tarpeeksi samanhenkisiä. Noilla keinoilla kyllä herkkäkin pärjää useimmiten. Toki missään ei ikinä voi olla täysin turvassa sekopäiltä mutta sehän nyt pätee elämään yleensäkin eikä vain tinderiin.
Osui sellainen vedättäjä kohdalle että hetken saa pahempaa hakea. En nyt lähde tarkemmin avaamaan. Mulla oli ihan sama tyyli siellä kuin mitä kuvailit, mutta jos kohdalle osuu valehteleva p*ska, joka esittää muuta kuin oikeasti on, siinä ei auta yhtään mikään.
Tuo on kyllä yksi horna kun tuolleen tapahtuu, oon pahoillani. Mutta tiedäthän että se sama vedättäjä olisi voinut tulla vastaan jäätelökioskillakin? Ei se vedätys sen sovelluksen vika ollut.
Joo niin olisi, mutta erittäin epätodennäköisesti. En muutenkaan usko että kyseinen ihminen pokailee ketään livenä, vaan nimenomaan Tinderin kautta etsii. Viestitse pystyy helpommin antamaan itsestään tietynlaisen kuvan ja rakentaa luottamusta.
Jos ei ole mahdollisuutta juosta kaikissa kissanristiäisissä tai ei ole isoa kaveripiiriä, joiden kanssa käydä tapahtumissa ja nähdä paljon ihmisiä, niin aika vähälle kohtaamiset jäisivät ilman nettudeittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona on tindermies tai ei miestä ollenkaan, mielelläni valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Olen aivan samaa mieltä, mielummin ei naista ollenkaan, kuin tinderhuora
Miten eroaa nainen, jolla on vilkas sosiaalinen elämä ja juttelee paljon reissuilla, tapahtumissa, terassilla, tuttavapiirin kavereitten kanssa ja nainen joka käy kahvitreffeillä Tinderin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona on tindermies tai ei miestä ollenkaan, mielelläni valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Miten eroaa nainen, jolla on vilkas sosiaalinen elämä ja juttelee paljon reissuilla, tapahtumissa, terassilla, tuttavapiirin kavereitten kanssa ja nainen joka käy kahvitreffeillä Tinderin kautta?
No se tinderin käyttäminen kertoo ihan tarpeeksi ihmisestä minulle.
Kuten sekin, jos on "vilkas sosiaalinen elämä" ja harrastuksena on lorttoilu. Ei minua kiinnosta tuollaiset ihmiset mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kävi?
Ikävä kuulla :( toivottavasti usko ihmisiin vielä palautuu ajan kanssa! Ainakin haluaisin uskoa että tuollaiset tyypit ovat pieni vähemmistö ja niinpä tuskin toista kertaa käy yhtä huono tuuri.
On tässä jo useampi vuosi mennyt eikä ole vielä palautunut. Tuskin palautuukaan. Vaikea uskoa, että mitään parempaa olisi minulle miesrintamalla koskaan luvassa. Ihan hyvin voi osua toinen samanlainen kohdalle. Tinderissäkin kohtasin jos minkälaista kahelia, sinä lyhyenä aikana mitä siellä olin, joten eipä tuo taida kovin harvinaista olla. Nämä onneksi paljastivat todellisen minänsä jo viestittelyvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sekin, jos on "vilkas sosiaalinen elämä" ja harrastuksena on lorttoilu. Ei minua kiinnosta tuollaiset ihmiset mitenkään.
Jos juttelu on sinusta lorttoilua, kehotan vaihtamaan uskontoa ja toivoa järjestettyä avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mitä, ne on ihan niitä samoja tavallisia miehiä sielläkin, ei ole olemassa mitään mystisiä tindermiehiä. Et sinäkään muutu miksikään geneeriseksi tindernaiseksi jos käytät sovellusta.
Näinhän se on.
Joillain kirjoittajilla on jokin omituinen psykoosi päällä, jossa he kuvittelevat että Tinderissä olevat ihmiset olisivat jotenkin ihan erilaisia ihmisiä kuin ne joita näet kaduilla ja kaupoissa, joiden kanssa käyt samoissa harrastuksissa, tai joiden kanssa käyt samassa duunissa.
Mitään "Tinder miehiä" tai "Tinder naisia" ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juttelu on sinusta lorttoilua, kehotan vaihtamaan uskontoa ja toivoa järjestettyä avioliittoa.
Kävi sama kommentti mielessä mutta en jaksanut näpytellä. Onneksi jokainen saa valita itselleen sopivan seuran sopivasta paikasta, eikä tarvitse kitua vääränlaisten ihmisten kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku ja haluaisin pariutua, niin menisin nyt juhannuksena johonkin tapahtumaan. En tansseihin, koska en tanssi enkä hae tanssivaa miestä, mutta esimerkiksi oman paikkakunnan kokkoa katsomaan.
Miehenä koen haastavaksi, ettei ole sellaista luontevaa tapahtumaa, jossa ihmisten kanssa tulisi käytyä pidempiä keskusteluja. En tapahtumissa tai nähtävyyksissä koe luontevaksi lähestyä ketää ns. kylmiltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mitä, ne on ihan niitä samoja tavallisia miehiä sielläkin, ei ole olemassa mitään mystisiä tindermiehiä. Et sinäkään muutu miksikään geneeriseksi tindernaiseksi jos käytät sovellusta.
Näinhän se on.
Joillain kirjoittajilla on jokin omituinen psykoosi päällä, jossa he kuvittelevat että Tinderissä olevat ihmiset olisivat jotenkin ihan erilaisia ihmisiä kuin ne joita näet kaduilla ja kaupoissa, joiden kanssa käyt samoissa harrastuksissa, tai joiden kanssa käyt samassa duunissa.
Mitään "Tinder miehiä" tai "Tinder naisia" ei ole olemassakaan.
Miksi vääristelet totuutta. Tinderihmisiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnot on paskaa, ei kiinnosta nekään :D
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet tinderihmisen ja ovatko kaikki Tinderin käyttäjät sinusta kaikissa asioissa samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku ja haluaisin pariutua, niin menisin nyt juhannuksena johonkin tapahtumaan. En tansseihin, koska en tanssi enkä hae tanssivaa miestä, mutta esimerkiksi oman paikkakunnan kokkoa katsomaan.
Miehenä koen haastavaksi, ettei ole sellaista luontevaa tapahtumaa, jossa ihmisten kanssa tulisi käytyä pidempiä keskusteluja. En tapahtumissa tai nähtävyyksissä koe luontevaksi lähestyä ketää ns. kylmiltään.
Nin niin. Nykyään on "luontaista" etsiä panoseuraa netissä. IRL elämässä se tulkitaan ahdisteluksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet tinderihmisen ja ovatko kaikki Tinderin käyttäjät sinusta kaikissa asioissa samanlaisia?
No ne on minulle sellaisia ihmisiä, että mä en halua niihin tutustua, eikö se tullut jo ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nin niin. Nykyään on "luontaista" etsiä panoseuraa netissä. IRL elämässä se tulkitaan ahdisteluksi
Kuka tässä nyt panoseurasta mitään puhunut? Eiköhän ihmiset baarista edelleenkin löydä panoseuraa joka perjantai ja lauantai etenkin?
Jossain tapahtumassa minusta ongelma on, että se mahdollinen kohtaaminen tulee niin nopeasti etten minä tiedä kiinnostaisiko minua toinen henkilö yhtään. Vaikka sitten huomaisin esim. museossa jonkun kiinnostavan naisen, niin minusta tosi outoa lähestyä siellä tutustumismielessä. Deittisivuilla ja -sovelluksissa ihmiset ovat seuranhakumielessä palveluun ilmoittautuneet ja toivottavasti ovat sinkkuja tai ainekin avoimesti kertovat, elleivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on minulle sellaisia ihmisiä, että mä en halua niihin tutustua, eikö se tullut jo ilmi.
Eli jos kohtat vaikka töissä/harrastuksessa/baarissa/tapahtumassa kiinnostavan ihmisen ja joskus myöhemmin selviää hänen käyttäneen joskus Tidneriä, niin se olisi siinä sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oisko vaikka ihminen, joka käyttää tinderiä ja deittisovelluksia
No, mä luotan samaan kuin aina ennenkin. Eli se "oikea" tai "ne oikeat" tulevat vastaan sitten kun tulevat. Jos ei enää ketään tule, niin ehkä se on sitten tarkoitettu niin. :)