Jos vuonna 2022 haluaa pariutua, mutta periaatteesta ei mene Tinderiin
Niin sitten saa ihan vaan itsekseen odottaa ihmeen tapahtuvan. Ja näin voi toki käydä, tai sitten ei, mutta turha vinkua, ettei miehet/naiset lähesty, kun se lähestyminen tapahtuu nykypäivänä netissä. Nih.
Kommentit (77)
pitäärautalangastavääntää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vääristelet totuutta. Tinderihmisiä on olemassa.
Miten määrittelet tinderihmisen ja ovatko kaikki Tinderin käyttäjät sinusta kaikissa asioissa samanlaisia?
No oisko vaikka ihminen, joka käyttää tinderiä ja deittisovelluksia
ja uskallan väittää Tinderin käyttäjissä olevan aika laajalla valikoimalla erilaisia ihmisiä., joten niputtaminen yhdeksi tinderihmiseksi on kovin erikoista. Toki ihan normaali vauvapalstalla, jossa ihmiset tykkäävät kärjistää tai puhua ehdottomuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku ja haluaisin pariutua, niin menisin nyt juhannuksena johonkin tapahtumaan. En tansseihin, koska en tanssi enkä hae tanssivaa miestä, mutta esimerkiksi oman paikkakunnan kokkoa katsomaan.
Miehenä koen haastavaksi, ettei ole sellaista luontevaa tapahtumaa, jossa ihmisten kanssa tulisi käytyä pidempiä keskusteluja. En tapahtumissa tai nähtävyyksissä koe luontevaksi lähestyä ketää ns. kylmiltään.
Nin niin. Nykyään on "luontaista" etsiä panoseuraa netissä. IRL elämässä se tulkitaan ahdisteluksi
Kuka tässä nyt panoseurasta mitään puhunut? Eiköhän ihmiset baarista edelleenkin löydä panoseuraa joka perjantai ja lauantai etenkin?
Jossain tapahtumassa minusta ongelma on, että se mahdollinen kohtaaminen tulee niin nopeasti etten minä tiedä kiinnostaisiko minua toinen henkilö yhtään. Vaikka sitten huomaisin esim. museossa jonkun kiinnostavan naisen, niin minusta tosi outoa lähestyä siellä tutustumismielessä. Deittisivuilla ja -sovelluksissa ihmiset ovat seuranhakumielessä palveluun ilmoittautuneet ja toivottavasti ovat sinkkuja tai ainekin avoimesti kertovat, elleivät ole.
En harrasta seuran etsimistä, enkä käy baareissa. Ne on lammaskarsinoita ja yleensä siellä on ihan paska meininki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet tinderihmisen ja ovatko kaikki Tinderin käyttäjät sinusta kaikissa asioissa samanlaisia?
No ne on minulle sellaisia ihmisiä, että mä en halua niihin tutustua, eikö se tullut jo ilmi.
Eli jos kohtat vaikka töissä/harrastuksessa/baarissa/tapahtumassa kiinnostavan ihmisen ja joskus myöhemmin selviää hänen käyttäneen joskus Tidneriä, niin se olisi siinä sinusta?
Kyllä, tinder on osa someaddiktiota ja narsistista huomionkerjäämistä, mikä ei ole tervettä.
Kattako tuo addiktio vain sovelluksen käyttöajan vai jatkuuko addiktio x ajan vielä sovelluksen käytön lopettamisen jälkeekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja uskallan väittää Tinderin käyttäjissä olevan aika laajalla valikoimalla erilaisia ihmisiä., joten niputtaminen yhdeksi tinderihmiseksi on kovin erikoista. Toki ihan normaali vauvapalstalla, jossa ihmiset tykkäävät kärjistää tai puhua ehdottomuuksista.
Niin, mutta silti ne on tinderin käyttäjiä, en pysty arvostamaan sellaisia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona on tindermies tai ei miestä ollenkaan, mielelläni valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Tiiätkö mitä, ne on ihan niitä samoja tavallisia miehiä sielläkin, ei ole olemassa mitään mystisiä tindermiehiä. Et sinäkään muutu miksikään geneeriseksi tindernaiseksi jos käytät sovellusta.
Näinhän se on.
Joillain kirjoittajilla on jokin omituinen psykoosi päällä, jossa he kuvittelevat että Tinderissä olevat ihmiset olisivat jotenkin ihan erilaisia ihmisiä kuin ne joita näet kaduilla ja kaupoissa, joiden kanssa käyt samoissa harrastuksissa, tai joiden kanssa käyt samassa duunissa.
Mitään "Tinder miehiä" tai "Tinder naisia" ei ole olemassakaan.
Olen tuon ekan kommentin kirjoittaja. Minulle miehen tinderissä hengailu kertoo tiettyjä asioita hänestä, eivätkä ne ole sellaisia asioita joita toivon tulevalta kumppaniltani. Koen olevani liian erilainen tuollaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on minulle sellaisia ihmisiä, että mä en halua niihin tutustua, eikö se tullut jo ilmi.
Eli jos kohtat vaikka töissä/harrastuksessa/baarissa/tapahtumassa kiinnostavan ihmisen ja joskus myöhemmin selviää hänen käyttäneen joskus Tidneriä, niin se olisi siinä sinusta?
Kyllä, tinder on osa someaddiktiota ja narsistista huomionkerjäämistä, mikä ei ole tervettä.
Kattako tuo addiktio vain sovelluksen käyttöajan vai jatkuuko addiktio x ajan vielä sovelluksen käytön lopettamisen jälkeekin?
Ihmiset haluavat vaan huomiota ja tykkäyksiä. Suurin osa ihmisistä ei tee enää mitään muuta, kuin tuijottaa sitä puhelimen näyttöään joka helvetin paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona on tindermies tai ei miestä ollenkaan, mielelläni valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Tiiätkö mitä, ne on ihan niitä samoja tavallisia miehiä sielläkin, ei ole olemassa mitään mystisiä tindermiehiä. Et sinäkään muutu miksikään geneeriseksi tindernaiseksi jos käytät sovellusta.
Näinhän se on.
Joillain kirjoittajilla on jokin omituinen psykoosi päällä, jossa he kuvittelevat että Tinderissä olevat ihmiset olisivat jotenkin ihan erilaisia ihmisiä kuin ne joita näet kaduilla ja kaupoissa, joiden kanssa käyt samoissa harrastuksissa, tai joiden kanssa käyt samassa duunissa.
Mitään "Tinder miehiä" tai "Tinder naisia" ei ole olemassakaan.
Olen tuon ekan kommentin kirjoittaja. Minulle miehen tinderissä hengailu kertoo tiettyjä asioita hänestä, eivätkä ne ole sellaisia asioita joita toivon tulevalta kumppaniltani. Koen olevani liian erilainen tuollaisen ihmisen kanssa.
Niin, minulle ne kertovat ihan samoja asioita, en halua tinderissä itseään markkinoivaa naista. En halua, koska on ne tietyt asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta silti ne on tinderin käyttäjiä, en pysty arvostamaan sellaisia ihmisiä
Onko sinulla käynyt jotain ikävää, kun yksi sovellus aiheuttaa tuollaista pelkoa ja paniikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset haluavat vaan huomiota ja tykkäyksiä. Suurin osa ihmisistä ei tee enää mitään muuta, kuin tuijottaa sitä puhelimen näyttöään joka helvetin paikassa.
Onko yhtä ikävää, jos toinen katsoo ruudulta YLE Areenaa, Netflixiä tai lukee kirjaa?
Itse miehenä kerran erehdyin luomaan FB:ssä deittiprofiilin, kun se sellaisen tekoa niin kovin mainosti. Herra paratkoon kun tuli äkkiä otettua se pois, kun alkoi tulemaan niitä "matchejä". Voi kyllä olla, että tunne oli molemminpuolinen... Yksinäisyys voi myös olla onni.
Eipä sieltä Tinderistäkään mitään parisuhdetta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan monella se on juuri sitä. Ei sieltä mitään parisuhdetta oikeasti etsitä, kunhan ollaan pönkittämässä omaa egoa muiden ihmisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan monella se on juuri sitä. Ei sieltä mitään parisuhdetta oikeasti etsitä, kunhan ollaan pönkittämässä omaa egoa muiden ihmisten kustannuksella.
Niin, kaikki on pilalla
Ite oon 36v ikisinkku, ja en ole onnistunut löytämään seuraa yhdestäkään deittipalstalta, otin hyvät kuvat ja tein hyvän esittelyn mutta ei. Jos saankin tinderis matchin niin se on joki mykkä matchien keräilijä, tai sitten sellanen kuka lakkaa vastaamasta viesteihin heti kun saa paremman matchin.
Olen kolunnut kaikki läpi, tinder, badoo, happypancake, suomi24, okcubid ja mistään en ole seuraa saanut.
Ja se mikä yhdisti noita jokaista yllä olevaa deittipalstaa oli samat naamat, täysin samat kuvat ja esittelyt jokasessa.
En ymmärrä, onko deittipalstojen perusidea unohdettu vai mikä on vikana, ei tällä pelillä sinkut tule koskaan pariutumaan ja löytämään toisiaan. En yhtään ihmettele miksi suomessa syntyvyys laskee jos meno on tuollaista pintaliitoa deittipalstoilla. En mä ainakaan jaksaisi ja viitsisi vuodesta toiseen roikuttaa profiiliani eri deittipalstoilla, jos ei muutaman kuukauden jälkeen tärppää niin poistan profiilini, ja kokeilen sitten muutaman vuoden jälkeen uudemman kerran.
M36 Turusta
Vierailija kirjoitti:
En halua Tinderiin, se on epäinhimillinen paikka, joten lähestyn kiinnostavia ihmisiä yleensä arjessa. Jos ei ole kiinnostunut, varattu, muuta sellaista, niin toteaa, että voi voi ja etsii seuraavan kiinnostavan ihmisen.
Kaikkien pitäisi rohkaistua tuohon. Eläisimme ihan erilaisessa Suomessa.
Minulle kumppanissa hylkäävä virhe on se että hän käyttää tinderiä, joten varmaan helppo arvat aetten itsekään siellä olisi mistään hinnasta. Elämässäni on onneksi muutkain sisältöä kuin valkata listalta kumppania.