Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tulee vieraita ja joutuu jännittämään omassa kodissaan

Vierailija
22.06.2022 |

Ahdistaa. Samat asiat kuin vieraisilla ollessa mutta nyt ne on omassa kodissa, joka on yleensä turvasatama :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännittämistä noissa kummassakaan on? Kerro tarkemmin mikä mättää.

Vierailija
2/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka syöminen toisten katsoessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Siksi en kutsu ketään tänne enkä avaa ovea.

Vierailija
4/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
5/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä edes otat vastaan vieraita jos se ottaa niin koville?

Vierailija
6/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kutsut ketään?

Etkö syö kyläillessä tai muuten julkisilla paikoilla?

Vierailija
7/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
8/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne toisetkin siinä ruokapöydässä syövät, tuskin erityisesti katsovat sinua. 

Vierailija
9/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He keskittyvät enemmän omaan syömiseensä kuin sinun syömisen seuraamiseen. Oikeasti.

Vierailija
10/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa mun koko olemassaolo. Jotenkin vaan parempi pysyä huoneessa. En koskaan vastannut musta luotuun mielikuvaan (käynyt kouluja, hoitanut vieraiden kanssa asioita, tosin kehnosti ja pelokkaasti).

Kyllähän sukulaisetkin aluksi koittivat piipahtaa huoneessa, mutta kun en sitten osannut oikein reagoida ja vastata, tilanteen epämukavuuden aisti, niin näin sitten kävi. Kun jäin hiljaa huoneeseeni, siitä tuli tapa. En enää uskaltanut rikkoa tapaa, sillä en halunnut huomiota, kun tulisinkin ulos huoneesta.

Syöminenkin yhtä kahvikuppineuroosia.

Vierailija
11/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelko?

sitäkin

Vierailija
12/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena jännittäjä ja tavattoman kömpelö. Kompastelin ja tiputin tavaroita, vaikenin tai hölötin.

Nyt se onneksi on iän myötä jäänyt vähemmälle.

Vierailija
13/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ahdistaa mun koko olemassaolo. Jotenkin vaan parempi pysyä huoneessa. En koskaan vastannut musta luotuun mielikuvaan (käynyt kouluja, hoitanut vieraiden kanssa asioita, tosin kehnosti ja pelokkaasti).

Kyllähän sukulaisetkin aluksi koittivat piipahtaa huoneessa, mutta kun en sitten osannut oikein reagoida ja vastata, tilanteen epämukavuuden aisti, niin näin sitten kävi. Kun jäin hiljaa huoneeseeni, siitä tuli tapa. En enää uskaltanut rikkoa tapaa, sillä en halunnut huomiota, kun tulisinkin ulos huoneesta.

Vanhemmat oli tavallaan liian kilttejä mulle, ja toisaalta itsekin kai ujoja, ja eivät sitten aiheuttaneet näitä epämukavia kohtaamisia. Heillä meni tavallaan ehkä keskittyminen siihen omaankin selviytymiseen. Vanhemmilla, erit. äidillä on aina ollut kestitsevän kokin rooli.

Vierailija
14/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat oli tavallaan liian kilttejä mulle, ja toisaalta itsekin kai ujoja, ja eivät sitten aiheuttaneet näitä epämukavia kohtaamisia. Heillä meni tavallaan ehkä keskittyminen siihen omaankin selviytymiseen. Vanhemmilla, erit. äidillä on aina ollut kestitsevän kokin rooli.

Joskus kesällä oli tosi kuuma huoneen komerossa, mutta siellä olin kyyryssä koko ajan. 😓

Vierailija
15/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta.

😔

Vierailija
16/16 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kesällä oli tosi kuuma huoneen komerossa, mutta siellä olin kyyryssä koko ajan. 😓

Kerran meillä oli kylässä vanhempien työkaverit ja heidän terrieri, joka sai vapaasti tepastella huoneissa. Terrieri tuli mun huoneeseen hyppäsi sängylle, ja alkoi kevyesti "retuuttamaan" mun hiuksissa olevaa hiuslenkkiä, kun istuin sängyllä. 😀.