Vitsi nää Ohut herkku -ruispalat on hyviä!!!
Ylernsä jääny aina ruisleivät syömättä mutta nää uppoaa. Paistettu kananmuna, juustoa, tomaattia ja meetwurstia päälle --- ommnommnommmnommmm
Kommentit (34)
No en sanois. Järkyttävän sitkeitä ja liian kovia omaan makuuni.
Mieluummin syön vaikka perinteisiä jälkiuunipaloja jotka ainoastaan on kovia ilman sitkeyttä.
Nam nam, tässä taas syödään ohut herkkuja ruoan kyljessä. :)
Itse laitan aina pakkasesta viipaleet uuniin hetkeksi lämpiämään, voita päälle ja se kun sulaa ja pehmittää leivän niin aah... sopii minkä tahansa ruoan lisukkeena. Olen syönyt niin aasialaistyylisten riisiruokien kuin soppienkin seurana.
Siis ne on! En olis ikinä uskonut tykkääväni mistään ruisleivästä niin paljon, että voisin vetää koko pussillisen kerralla!
Perus ruispalat on mun mielestä tosi kuivia ja mauttomia, mutta ohut herkku on ihanan maukasta, ja siinä on myös kivaa sitkoa.
Mäkin tykkään niistä, ihanan sitkeitä ja hyvänmakuisia. Parasta ihan vaan voilla ja juustolla.
Todellakin, mun lemppari! Toivottavasti niiden tekemistä ei ikinä lopeteta.
Jopa nirso lapseni, joka ei suostuisi syömään leivistä muuta kuin vaaleaa paahtoleipää (...) syö näitä ohuita ruispaloja mielellään!
Hyvä meriitti, että leipä on hyvää reilulla voilla ja juustolla. Ei uskoisi, että maistuu.. lol
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meriitti, että leipä on hyvää reilulla voilla ja juustolla. Ei uskoisi, että maistuu.. lol
Ohut herkut on niillä sun avocadoilla ja nyhtökauratahnallakin
Ei tarvi syödä paljon leipää. Mahtuu enemmän nami leivänpäällisiä/leipäkilo.
Ne ovat kyllä hyviä! Sopiva sitko. Ne uudet wanhanajan ruispalat taas ovat ihan kauheita: liian jauhoisia ja kuivia.
Minkä firman leipä? Vaasan vai Fazerin vai jonkun pikkupuljun?
Kiitos vinkistä. Ostankin seuraavalla kauppareissulla.
Paras ruisleipä ikinä!! Ei paluuta tavalliseen
Just söin 4 ohut herkkua graavilohella. Aivan taivaallisen hyvää! Voisin syödä vaikka toiset 4 mutta pakko lopettaa tähän. Ehdottomasti parasta leipää!
Tykkään myös mutta harmittaa kun on sotkettu mukaan vehnää. Parempi olisi kokonaan rukiista tehty
Eikö ookin! Ihanan ohuita ja sitkeitä. Voi ja juusto riittää päälle.
Hodarin Väliin Kun Sujauttaa Pikku Prinssinakin, Niin Kyl Maar Toimii!
Ne on hyviä maksamakkarallakin.