Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskattaret Tiistaihin

17.10.2006 |

Kalseaa Tiistaita kaikille kanssasisarille !

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8606960&p=&mpage=1&tmode=…

ONNEA OPELLE JA KOKO PERHEELLE PIKKU PRINSESSASTA <3

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä taasen pino laittaa, kohta kuulun siihan sakkiin joka nukkuu pitkään joten nämä aamun tunnit pitänee käyttää hyväkseen vielä kun voi.

Mitään uutta ja kummallista täällä omassa masussa ei oikeastaan ole tapahtunut.

Noista Kelan jutuista ja työnantajasta tuli mieleeni että muistan kun itse hain rahoja, en silloin vielä tiennyt että saan 3 kuukauden liksan, no kun sain tämän tietooni soitin kelaan ja täytettiin sellainen hieno lappu Y17 johon täytettiin kaikki tiedot työnantajan tilinumeroa myöden, ja homma oli sitten sillä selvä, mutta mää tikru luulen että noinkin naisvaltaisella alalla palkanlaskussa varmasti tietävät mitä tehdä.

Kandee kuitenkin ite soittaa sinne kelaan niin ne ei sitten maksa sulle niitä rahoja se palauttamis/takaisinmaksu prosessi on aika hanurista.

Toi 3 kuukauden palkka ei ole mikään itsestään selvyys, kaikilla aloilla sitä ei ole, mikä on kyllä tylsä juttu !

Nyt töihin ennenkuin saan loparit ;D

AA ja neiti 31+3

Vierailija
2/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea opelle ja koko perheelle pikku prinsessasta!!! Olipa Ahaa kyllä pikkuinen.

AA, piti eilen sanomani vielä, että tosiaan... tulee sitä ulvottua nykyisinkin välillä silmät punaisena kun oikein kunnolla väsy iskee. Mutta ihmeen hyvin sitä vaan jaksaa!!! Pienen ihmisen hymy ja touhut on kyllä niiiiiin suuri voimavara, ettei mitään rajaa...

pikku-milli & Aksu 5,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on fiilikset korkealla. Alan olla voiton puolella ikävästä flunssasta ja huomenna ois töihin meno. Tämän päivän aion vielä tehokkaasti pötköttää ja katsoa leffoja. Pääsin eilen törsäämään mammavaatteisiin! :) Että oli kivaa! Siskoni kanssa hihiteltiin sovituskopissa kun mammafarkut oli niin hassuja.. Mieskin oli ihan ihmeissään kun tulin kotiin monen kassin kanssa ja pidin oikein muotinäytöksen. Nyt sekin tajusi että mulla oikeasti on jo masua! Vanhoilla vaatteilla kun on vähän yrittänyt sitä vielä peitellä kaikkialla muualla kuin kotona. Nyt on sitten sellaisiakin mistä oikeasti huomaa että joku tuolla masussa kasvaa.. :) Onnittelut OPE:lle ihanasta nyytistä! En edes osaa kuvitella olevani itse moisessa tilanteessa - vielä.. Joku kaunis päivä. Olen viime päivinä pohtinut että pitäisikö sitä mennä 3D/4D ultraan, siellähän sitä kai sitten näkisi kumpi tuolla masussa on.. Jotenkin on ihan tyttöfiilis, mutta mene ja tiedä. Kaikki käy! Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Mammanalku & tiitiäinen 15+4

(vitsit nää pari vkoa on kyllä mennyt uskomattoman nopeasti!)

Vierailija
4/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olisi taas nukuttanut niiiiiiin hyvin, mutta pakko sieltä sängystä oli ylös nousta:( No, täällä sitä jo pirteänä ollaan töissä!

Mies kotiutuu tänään työmatkalta, viime yön kaveri olikin yökylässä ettei mun tartte yksi nukkua ja kuunnella rapinaa ja kolinaa joka puolelta ja kuvitella hiippailijoita joka puolelle taloa...

Poitsun huone on nyt vihdoin maalattu ja tänään saadaan kantaa huonekalut sinne sisään kun maali on täysin kuivunut. On oikein " nukkumattisininen" se huone nyt=) Kivaa päästä sisustamaan!

Suuret onnittelut Opelle pikkuriikkisen Ahaan johdosta! Kylläpä Ahaa oli pieni...

Nyt kun Magdalena lueskelet näitä mun tarinoita, niin tulehan ilmoittautumaan mukaan tännekin!!!!! Eli koitan kaveriani houkutella tuolta huhtikuisista myös meidän mukavaan joukkoon:))

Eipä tässä kummempia, liikkeitä koitan aktiivisesti kuulostella, mutta ainoat " muljahdukset" ovat viime to ja la illoilta:( Hiljaista siis tuolla Masussa on...

Mukavaa tiistaipäivää kaikille!

Toivottelee Aurora ja Poitsu rv 21+3

Vierailija
5/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope oli saanut oman pienokaisensa syliin - Onnea paljon :o)

Täällä kirjoittelen nopeasti ennen ystävättäreni tarjoamaa hemmotteluhetkeä. Hän on kampaaja, ja viime viikolla laittoi viestin, että tiistaina olisi minulle varattu aika. Ihanaa päästä tekemään pitkästä aikaa itsellensä jotain.

illalla onkin sitten taas jääkiekko-ottelu, joten paljon on taas tekemistä. Menee ainakin vauhdilla tämä viikko. PItäisi tosissaan synttärikakkukin leipoa sunnuntaita varten, mutta eiköhän siihenkin aikaa jostain löydy.

Mutta on tää vaan ihanaa olla äitiyslomalla :o)

Nyt on mentävä, ja pahoittelen oma napaista tekstiä.

Heidi <3 Toukka 36+2

Vierailija
6/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyskertomusta odotellessa :o)

Heidi taas

Vierailija
7/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö meinas poru päästä, kun luin eilisen pinosta open kuulumisia... Kuinka pieni voikaan vaavi olla? Vaikka ope ei ite näitä ite vielä muutamaan päivään luekaan, niin täytyy kyllä onnitella ja halailla näin virtuaalisesti koko perhettä!!! Lämpöisiä ja onnellisia hetkiä sinne lähettelen siis. Onneksi kaikki kuitenkin pitkän epävarmuuden jälkeen ilmeisen hyvin!

AA, sitä tosiaan oppii tosi nopeesti tällaiseen rytmiin, että ei ihan aamusta saa itteensä liikkeelle, kun ei ole pakko. =) Just mietin tänään, että huomenna on taas hankalaa, kun pitää olla neuvolassa jo klo 8. No, heräsin mä tänäänkin jo ysiltä, joten ei se ihan mahdotonta liene...

Mammanalulle leppoisaa lentsunkarkoituspäivää! Kiva, että olit löytänyt mieluisia mammavaatteita. =)

Aurora saa miehuksen kotiin tänään - mukavaa. Ja poitsun huoneen sisustaminenkin lienee tosiaan mieluisaa hommaa.

Heidillä on luvassa mukava päivä, kun saa uutta hiuskuontaloa ja illalla vielä jäkistä. Mun tekis ihan hirveesti mieli päästä kattoon lätkää, mutta taitaa nyt tosiaan jäädä ihan tuonne kevätpuolelle. Olis edes canal-paketti, niin näkis tänään Tapparan pelin, mut ei vielä. Uuteen kotiin taidetaan ottaa ainakin joku kanavapaketti, kun siellä ei ole kaapelia edes. Eli ehkä sellaista " korvikekiekkoa" telkusta edes jossain vaiheessa kautta...

Nyt menen pesemään hiuksia ja lähden kohta kaverin kanssa kylälle ja iltapäivällä olis tarkoitus käydä vähä kävelemässä toisen kaverin kanssa, jos nuo harmaatakin harmaammat pilvet ei päätä alkaa vuotamaan kovasti.

Ai niin, tässä muutaman illan ja eilen varsinkin on supistellut aikas napakasti ja eilen ne taas alkoivat tuntua joltakin. Ei nyt vieläkään kipeitä, mutta tunnettavia kuitenkin ja tänä aamunakin on alavatsa ollut vähän kipee. No huomenna lääkäri varmaan kertoo, onko mitään tapahtunut paikkojen kypsymiseksi...

Voikaahan hyvin enskat!

-Amy ja EkaVekara, rv 38+5

Vierailija
8/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti paljon Opelle perheineen pikkuisen syntymän johdosta! =) Toivon että arki pikkuisen kanssa alkaa sujumaan ja saatte hyvää hoivaa sairaalassa. =)

Minulla olisi iltavuoro tänään ja aamu mennyt Hesaria lueskellessa ja nautiskellessa aamun rauhasta. Sain myös nukuttua hyvin, joten eiköhän tämän illan töissä jaksa ahertaa.

Sitten kysymys teille, jotka jo olette mammavaatteita ostaneet ja käyttäneet: onko housuissa ja hameissa sellaisia malleja, joissa kokoa riittää pitemmäksikin aikaa? Eli siis semmoista säätövaraa? Joulun kieppeillä olisi muutama tilaisuus missä pitäisi olla jokseenkin siisteissä vaatteissa ja silloin ei enää tavalliset vaatteet kyllä päälle mene. Jos teillä on suositella jokin merkki, niin kiitollisena otan vastaan!

Pirteätä tiistaita teille kaikille! Minä menen nyt järkkäilemään keittiön, jotta on illalla mukava palata kotiin.

iida-linnea 12+1

Vierailija
9/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kohta lähdetäänkin äitipolille käymään: Muhku-raukalla oli kauheasti rytmihäiriöitä, ja neuvolan terkan mielestä on hyvä varmistaa, mistä asia johtuu. Vaarattomiahan ne useimmiten ovat, mutta katsotaan nyt sitten sydänkäyrää polilla. Ja jospa vaikka ultrattaisiin samalla...

Kauhean huolissaan en osaa olla, koska siinä 3d-ultrassa katsottiin tarkkaan sydämen rakenne ja Brunon mukaan " normaali sijainti ja koko, 2 kammiota ja eteistä, symmetriset. Eteis-kammioläpät liikkuvat normaalisti ja verenkierto Dopplerilla normaali. Syke säännöllinen." Joten en rupea parkumaan ennen kuin siihen on syytä :) Mies on tietysti kauhean huolissaan, varsinkaan kun ei voi tulla mun kanssa sinne polille töiden takia.

Muut neuvolakuulumiset:

RV:t 29+3 (neuvola laskee kk-kierron mukaan)

painoa tullut yhteensä 8,6kg (nyt 400g/vk)

pissa puhdas

sf-mitta 28, eli ylä- ja keskikäyrän väliin

syke epäsäännöllinen, n. 130, liikkeet ++, RT

Opelle onnea pikkuriikkisen neidon syntymän johdosta!!! Kyllä se siitä kasvaa, ja pienethän kasvaa suhteessa nopeammin kuin isot :)

Ja Ladielle kiitokset lohdutuksesta painon suhteen. Tällä kertaa terkka ei huomauttanut mitään, koska painonnousu oli niin kohtuullista. Toivottavasti pysyykin sellaisena!

Nyt valmistautumaan Kättärille lähtöön...

Kandi & Muhku 29+5

Vierailija
10/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista matkaan! Toivotaan että pikkuisella on kaikki hyvin. Ihanan rauhallisesti osaat suhtautua... Minä tuossa tilanteessa varmaan jo repisin hiuksia päästäni... Tai no, ehkä en kuitenkaan. :) Tulethan kertomaan mitä Kättärillä sanottiin kun ehdit/jaksat.

iida-linnea

Vierailija
11/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi ja ihanaa! Opelle ja pikku-Ahaalle isot onnittelut! Se oli sit nopeeta toimintaa. Pienelle voimia lämpöpatjalle ja äitille ja isille jaksamisia vieressä oloon!

Ja Larskulle myös onnittelut pojasta! Toivotaan nyt, että ne tissit siitä pehmiää... :)

kandi, älä tosissaan stressaa siitä painosta, hienostihan tuo menee! Nimim. en uskalla puntarille, mutta viimeksi tais olla 15 kg... :)

Muidenkin viestit oon lukenut ja lupaan kommentoida enemmän kaupunkireissun jälkeen.

Omaa napaa sen verran, että mulla on alkaneet menkkamaisena särkynä ilmenevät supistukset. En edes tunne, että kohtu kovettuisi, mutta sellainen polttava rinkin on mahassa ja selässä ajoittain. Kaipa siellä jotain edistymistä tapahtuu. Nää tällaset voi kai jatkua viikkotolkulla?? Vitsit, kun ei oo mitään kokemusta niin on ihan hoo moilasena, et pitääkö säikähtää vai ootella vaan rauhassa ja toivoa, että paikat pehmenee!

Sain eilen lainaksi verenpainemittarin, jolla oon nyt raivokkaasti mittaillut vähän väliä. Alapaine on koko ajan yli 90, ja mietinkin tässä, et pitäiskö sitä soittaa neuvolaan ja pyytää aiempaa aikaa polille. Olo on kyllä muuten ihan hyvä, mutta turvotuskivistystä tosiaan on edelleen. No, ei siinä soittaessa mitään häviäkään.

Palailen varmaan tuossa iltapäivällä, siihen asti moi!

-Miss Turvotus ja toivottavasti solakampi Santeri rv 36+6

Vierailija
12/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#0000CD]Onnea, onnea opelle pienoisesta prinsessasta!!!! Niin nopsaan vaan kävi sekin, hui! =) Onnea koko perheelle! =)

Mä heräsin tossa 04.30 ja en saanut millään enää unta..Katselin sit ihme elokuvaa ja menin takas nukkuun klo 07.00 kun sain miehen lähetettyä töihin..Nyt onkin kello näin paljon ja päivä mennyt. Hitto..=/

Duunistakin tuli lappu, että syysristeily lähestyy..Aijaa..Enpä taida ilmoittautua..ihan pelottaa ajatus, että joutuisin katselemaan selvänä sitä touhua kun oon aina ollut se rankin ryystäjä..=D

Heidi saa uutta ilmettä kampaajalla, vai? Ymph. Jos nyt saisin ajan niin leikkaisin siilitukan kun on vähän pirrinen olo. =)

Kandi pääsee äippäpolille tarkistaan sykettä..hyvä kun oot rauhallinen..eikös ne rytmihäiriöt oo tosi tavallisia? Neuvolatäti vaan haluaa välttyä mahdollisilta oikeustoimilta siinä yhdessä miljoonasta tapauksessa..=)

Onnistukohan se Viiperon istuvan Kaapon kääntäminen? =)

Ossella vieläkin turvotusta. Sanoko ne mitään rajoja tohon verenpaineeseen, että kantsii alkaa jo soitella? Äläkä nyt ala etuilla suppareittes kanssa kun Amyhän tässä on seuraava laitokselle pääsijä? =)

Ihan pöllö olo. Pyykit odottaa ja taisinpa luvata eilen jonku omppupiirakanki räpeltää. Hommiin siis..Pitääki paastota tänään kun on huomenna se painonvartijat(=neuvola) aamulla. Ähh.

Mukavaa tiistaita!

t. poppis ja räpätti rv25+6

Vierailija
13/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Laskulle ja Opelle, kylläpä ahaa tosiaan on pieni!Kun omakin tuntui silloin mukamas pikkiriikkiseltä ja ahaa on painonsa puolesta puolet pienempi..haleja molemmille perheille:)

Meillä tämä pikkuneiti punkee jo naama punaisena niin kovasti istumaan ettei sylissä pitämisestä meinaa tulla mitään..;)

Queen ja Liia kohta 10viikkoa

Vierailija
14/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltapäivää!

Alkuun vauvaonnittelut opelle ja Larskulle perheineen! Ahaakin on varmaan pienuudestaan huolimatta pippurinen ja ottaa pian kaverinsa kiinni painon ja pituuden suhteen. Ja Larskulle täältä vähän tissinpehmitystä, että vauva saa haukattua kunnolla sitä äipän tisua ;)

Poppiksen neuvola=painonvartijat-vertaus kyllä kopsahti minuun. Tuli viikonloppuna vähän huolettomammin syötyä ja nyt sitä on yrittänyt olla maanantaista lähtien kevennetyllä ruokavaliolla, ettei tarvitsisi selitellä neuvolassa painonnousuaan. Kun minä en edes voi laittaa niitä kiloja turvotuksen piikkiin :/ No edelleen olen kotivaa' an mukaan pysynyt alkuperäissuunnitelmassani pysyä alle 70kg (lähtöpaino 58kg), mutta jos näitä odotusviikkoja vielä kovasti on edessä ja olo on näin tuskainen niin yli mennään.

Osselle tuosta menkkakivusta niin sitä pehmittelevää kipuahan se on. Mulla sitä nyt on ollut välillä enempi ja välillä vähempi rv29 saakka. Ja nyt viime päivät se tuntuu olevan jatkuvasti läsnä. Minun kroppa vaan on tätä " hitaasti hyvä tulee" -sorttia, joten en tiedä miten kauan tätä vielä kestää :( Ja soittelehan sinne neuvolaan tuon verenpaineen osalta. Kun sulla kuitenkin on sekä turvotusta ja tuota verenpainetta niin pääsisit vaikka seurantaan, ettei se raskausmyrkytys pääsisi yllättämään.

Kandille rautaisia hermoja sinne äitipolille, vaikka ihan rauhallisin mielin taisit olla sinne menossakin. Kuten itsekin totesit niin kaikella todennäköisyydellä kaikki on hyvin. Tsemppiä!

Sorry vaan siskot, mutta tämä tuleva äiti ei jaksa enää olla järin positiivinen :( Minä haluaisin jo ihan röyhkeästi ohitella jonossa ja olla seuraavana vuorossa synnyttämässä. Olotila on vaan päivä päivältä kivuliaampi ja sen päälle vielä anoppi soittelee ja kyselee, että eikö se vauva voisi nyt jo tulla, AARGH! Tässä on tätä lasta tehty nyt kohta kolmatta viikkoa eikä tiedä milloin loppu koittaa, minun tuurillani mennään yli lasketun ajan niin, että heilahtaa. Viime yönä en taas saanut nukuttua kuin muutaman tunnin särkylääkkeestä huolimatta ja aamuisin saa aina herätä tujuun supistukseen tai sitten juuri siihen menkkamaiseen särkyyn. Mulla tämä särky on nyt levinnyt sieltä selältä ja alavatsalta reisiin asti eikä tunnu kivalle :(

Jotain pitäisi tähän päivään keksiä, varmaan lähden kaupungille irvistelemään näiden kipujeni kanssa.

Terkuin,

Mörötin ja Otso rv37+4

Vierailija
15/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein paljon Opelle pienokaisesta!! Auvoista vauvanarkea koko perheelle :))

iida-linnea, noista mammavaatteista vaan sen verran, et varmaan jollain Bebesillä löytyy joka lähtöön vaatteita, tosin aikas arvokkaita. Mä olen parhaaksi kokenut Belly beltin, joten saan käyttää normaalifarkkuja/housuja koko ajan..tosin vaatii pitkän paidan siihen peittämään.

Muuten sitten olen ostanut pari pidempää tunikaa, ku ovat mun tyyliin. Toinen on sellanen kietasu tunika, mikä joustaa ja mahtuu varmaan aikas loppuun saakka. Toinen henkkamaukasta sellanen tunika/mekko, jota nyt pidetään esim. sukkahousujen ja saappaiden kanssa tai piukat housut alle. Molemmat menee siis ihan ilman masuakin, ku joustavat :)

Kandi, kiva kun et turhia hätäile tuosta sykehommasta, varmasti tässäkin tapauksessa ihan normaalia toimintaa :))

Ossellla ja Amyllä zupparit valmistelee tulevaa, kohta se on teilläkin menoa :))

Heidille oikees mukavaa hemmottelupäivää!!

Aurora, kiva kun pääsette sisustamaan poitsun huonetta...meillä on vielä tuo maalausurakka edessä. Niin, ja tietty kaikkee tarviketta vielä tarvii sinne huoneeseen :)

Mammanalku, hyvä jos olet kellistänyt flunssan, mulla se kovasti taas yrittää tulla :)

Poppis, vai olit siekin kukkunut aamuyöstä. Tääl kans yks erittäin väsynyt yksilö, ku en ole sitten 3.00 jälkeen juurikaan nukkunut.

Eipä siinä sitten tarvinut muuta kun aikaste aamusta aamiaisen syöntiin :))

täytynee jatkaa hommia...jos vaikka laittais silmäluomiin tulitikut pitämään ne auki :)

Hippis on aikas kovasti kyllä touhunnut tuola masussa, ja yöllä sit innostu tietty ennestää ku mammaki oli saatu hereille!

Mykis ja Hippis 24+3

Vierailija
16/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka enskakamut!

Kyllä mua oikeen hävettää ku oon näin saamaton kirjottelija... lukemassa oon kyllä käyny lähes päivittäin mut se et oisin ite kirjottanu ni... äh! No nyt kirjotan :-) Ja ilmottaudun synnärille lähtijöiden jonoon Amyn perään ;-)

Onnittelut Larskulle ja Opelle ja heidän perheilleen pienokaisista ja vauvantuoksuista syksyä! Tulkaahan tosiaan kertomaan lisää kuulumisia kun voitte!

Kandille tsempitykset, toivottavasti Muhkulla kaikki hyvin! Ihanan rauhallisesti osaat kyllä ottaa asian!

Osse, mulla taas on niin päin et tunnen et masu kovettuu nykyään jo monta kertaa päivässä mut se ei tavallaan tunnu miltään. Mut onhan sullakin jo noita viikkoja et vois kuvitella et ihan normaalia on, ei oo tosiaan mullakaan kauheesti kokemusta ;-) Ja paineetki mietityttää joten ei varmaan huono asia jos soittaa.

Ja Queenin Liiallakin on jo noin paljon viikkoja, aika rientää! Ihanaa vauvaelämää teille!

Omasta navasta sen verran et ei kyl oo mitään erityisiä tuntemuksia et olis viitteitä synnyttämään lähtemisestä lähiaikoina... Oma äitini tosin sano et ei silläkään mitään ennakkovarotuksia oo tullu meistä kahdesta sen lapsesta :-D Masun kovettumisia tulee useesti mut ei ne tunnu oikeestaan miltään. Ja närästyksen määrästä päätellen tää masutyyppi ei voi olla kauheen alas vielä laskeutunu vaikka kohdunkaula onki sentin lyhentyny. Sit taas toisaalta aika kovasti välillä sattuu kävely tonne haaruksiin et kait se Viivin pää siellä painaa?!? No, täytyy ottaa asenne et seuraavan 4 viikon aikana se sieltä tulee :-D Vieläkään en oo täysin terve siitä flunssasta, kait mä ne tulehdukset sain pois niillä antibiooteilla mut tää tukkosuushan voi vaikka liittyä tähän raskauteenki, ku oon kuullu et joillain on ollu nenä tukossa koko raskauden ajanki?! Seuraan tilannetta ja huuhtelen röörejäni Sarvikuonolla (on muuten aika hieno keksintö :-D)

Mulle iskee oikeesti aika ajoin hurja paniikki ku niin loppusuoralla ollaan, sekä synnytyksestä että vauvan hoidosta. Mitä jos sitä, mitä jos tätä?!? Jaksanko, pystynkö, osaanko, haluunko?!? Huiiiiiii... Vietän vissiin liikaa aikaa yksinäni kotona ku tulee mietittyä liikaa kaikkia asioita... Viivi palauttaa sitten kyllä mut tähän hetkeen työntämällä pyllyllänsä kuhmun tuohon vatsanahkaan :-) Kovasti jaksaa myllätä vaikka ahdasta varmaan jo onkin...

Noniin, nyt vois varmaan hakee jo päivän lehden laatikosta, siellähän taitaa olla jo päiväpostikin tähän aikaan ;-)

Hätähousu JoJo ja Viivi Vilkastus rv 38+1

Vierailija
17/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larskulle myös suuuuuren suuret onnittelut!!!

Vierailija
18/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle luvan kiilata ainaki mut jos sulla tekee noin kipeetä... mut sillai sitte ettei mullakaan menis kauheesti yli ;-)

Vierailija
19/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida-linnea - Mä nyt en vielä tiedä kuinka pitkälle noilla mun ostamilla mammavaatteilla pötkii, mutta kyllä ne parit farkut (H&M) ainakin tuntui sille että niissä se vyötärökaistale sinkuu.. :) Ja sellaset lappuhaalarit ostin Lindexiltä, jotka on kyllä aika strecth-mallia mutta masulle on jo valmiiksi oma tila ja sivuista saapi lisää kangasta kun turpoaa.. Aivan ihania! Juhlapaitoja ostin KappAhl:ilta, joku Generous osasto taisi olla. Sellasia tunika-malleja tai kietaisujutskia.. Niihin näyttäisi mahtuvan vielä masuakin ja luottavaisesti odotan pikkujoulukekkereitä. Ja samasta paikasta ostin mustat suorat housut joissa on vetoketju sivussa ja masulle tilaa, nekään eivät olleet vielä mitään mammahousuja.. Ei kun shoppailemaan! :)

Vierailija
20/35 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee oikeasti odottaa niiden ostamisen kanssa tai sitten ostaa tarpeeksi isot, mulle kävi niin että ostin H&M:ltä mammahaalarit ja ylläripylläri ne ei maanantaina menneetkään enää miun päälle.

Sivuissa on kyllä napit säätöä varten, mutta eipä auta ei, masu ei siltikään mahdu sisään.

Kyllä ne jo viimeviikolla vähän istuessa kihnas, joten kaitpa tämä oli odotettavissa.

Toisillahan tuo masu ei kasva millään mulla tuntuu taas että sitä on ihan kiitettävästi.

Ihan varmuudeksi laitan vielä että aloitusmitta vyötärössä 78 cm nyt viikolla 31+3 mitta on navankohdilta 105 eli 27 senttiä on tullut lisää leveyttä.

Missymomilla on kans ihkuja vaatteita

www.missymom.net niillä on myös liike haagassa, se on kyllä tosi pieni ja kopit oli ahtaat, lisäksi se paljon mainostettu WC oli laatikkoröykkiöiden takana mutta vaatteet on kivoja !

AA ja neiti