Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko sen, jos punkki on kiinnittynyt?

Vierailija
22.06.2022 |

Kutiaako, kirveleekö tai mitään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Eli tarkistaa saa itsensä ulkoiluun jälkeen..

En ole ikinä nähnyt punkkia muuta kuin naapurin kissassa. En kävelemässä enkä muissa kiinni. Sen verran suojassa on saanut elää.. tuntuu koko otus tosi kamalalta ja pelottavalta kun tottumus niin vähäistä. Niitä on vasta viime vuosina tänne tullut. Todella inhottava laji.

Ap

Tänään viimeksi huomasin punkin kävelemässä käsivarrella ja pari päivää sitten oli yksi kiinni reidessä. Koirsta löytää punkkeja tosi usein ja joskus vaikka kuinka monta. Koirilla on myrkyt ja kiinnittyneet punkit kuolee nopeasti. Asun Naantalin saaristossa.

Vierailija
22/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puutiaisen puudutusaine pitäisi tutkia ja yrittää monistaa. Olisi apua lääketieteelle. Käytetäänhän nyt jo iilimatoja ja kärpäsen toukkia. Hoitaja toivotti hyvää ruokahalua,,,,,tämä ei ollut vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut punkkia. Myöskään mehiläinen tai ampiainen ei ole koskaan pistänyt enkä ole ikinä nähnyt käärmettä luonnossa.

Enkä halua.

Punkkeja on usempia kesässä. Ampiaiset ja mehiläiset pistelee silloin tällöin. Kyitä on tullut tapettua kymmenittäin, nykysin tosin tapan enää vain pihasta.

Vierailija
24/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo puutiaisen puudutusaine pitäisi tutkia ja yrittää monistaa. Olisi apua lääketieteelle. Käytetäänhän nyt jo iilimatoja ja kärpäsen toukkia. Hoitaja toivotti hyvää ruokahalua,,,,,tämä ei ollut vitsi.

Eiköhän se ole tutkittu jo

Vierailija
25/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunsin kun punkki pisti vatsaan.

Vierailija
26/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokainen punkki joka on päässyt itsensä pulleaksi imemään tuntunut kuin finniltä. Eli kyllä sen tuntee sanoisin.

27/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla punkki oli ollut koosta päätellen jo hyvän aikaa kiinni niskassa, hiusrajan tuntumassa, kun kohtaa alkoi kutittaa. Tunsin punkin yrittäessäni raapia. Hyi, se oli inhottava hetki. Olin metsässä teltassa.

Vierailija
28/28 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen perusteella selässä ollut punkki kutitti, munissa olleet ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi