Mua ärsyttää aamulla pitkään nukkuvat
Nytkin lähdössä erään tutun kanssa. En kehdannut ilmoittaa lähtöä aiemmaksi kuin klo 10. Ihan kuin heidän nukkumisensa olisi jotain pyhempää kuin mun aika aamuisin. Myös äitini aina paheksuu sitä, että olen joka paikkaan lähdössä niin aikaisin.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaamu kaverin mökillä. Nukun lattialla ohuen patjan päällä. Olen ollut hereillä jo pari tuntia. En kuitenkaan kehtaa mennä keittiöön kolistelemaan ja kahvia keittämään.
Makaan siis sijoillani, kunnes muu porukka herää.
Tämä siis muutama vuosi sitten. Ei toistu enää ikinä.
Huhhuh, kylläpä saitkin kärsiä. Otan osaa.
(Kuka tahansa normaali ihminen keittäisi sitä kahvia hiljaa, tai vaikkapa lukisi, tai menisi ulos istuskelemaan tms. On ihan omaa tyhmyyttä maata hereillä ja tuijottaa kattoon vain siksi että muut nukkuvat pitempään. Tätä uhriutumista en ymmärrä.)
Jos liikahdatkaan patjaltasi niin kolme koiraa alkaa häsläämään. Seuraavaksi herää vauva ja lopulta koko porukka aamuäreinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaamu kaverin mökillä. Nukun lattialla ohuen patjan päällä. Olen ollut hereillä jo pari tuntia. En kuitenkaan kehtaa mennä keittiöön kolistelemaan ja kahvia keittämään.
Makaan siis sijoillani, kunnes muu porukka herää.
Tämä siis muutama vuosi sitten. Ei toistu enää ikinä.
Huhhuh, kylläpä saitkin kärsiä. Otan osaa.
(Kuka tahansa normaali ihminen keittäisi sitä kahvia hiljaa, tai vaikkapa lukisi, tai menisi ulos istuskelemaan tms. On ihan omaa tyhmyyttä maata hereillä ja tuijottaa kattoon vain siksi että muut nukkuvat pitempään. Tätä uhriutumista en ymmärrä.)
Onpa kiva, että sinä olet normaali ja aliarvioit toisin toimivat.
Tuo ei ole mitään ruokaa.