Ärsyttää kun mies on selvästi tyytymätön elämäänsä ja haukkuu minua vanhemmilleen ja ystävilleen, mutta ei halua erota
Olen sanonut, että tuossa on ovi auki ja voi lähteä, jos ei viihdy. En ole sitonut häntä mihinkään kiinni ja pärjäisin aivan loistavasti yksinhuoltajanakin, mutta mies ei vain suostu lähtemään. Ei tämä meidän talokaan niin hieno ole, että tästä pitäisi pitää kiinni ja muutenkin ikävöi kotipaikkakunnalleen ja siellä on kaikki niin paljon paremmin ja ihmisetkin niin paljon parempia. Huoh. Mikä sitä pitää tässä paikoillaan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollainen tahdoton että odotat hänen tekevän elämäsi päätökset? Voit ihan itsekin laittaa sen eron vireille, kun ei tuo varmasti tyydytä ketään osapuolta.
Varmaan ap odottaa miehen itse tekevän oman elämänsä päätökset, kuten aloituksessa selvästi sanottiin.
Mä luulen, ettå mies on tyytymätön elämäänsä, koska ap on niin tehokas ja täydellinen, ettei miestä "tarvita" 🤷
Jokainen meistä haluaisi kokea olevansa tärkeille ihmisilleen tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies hankki ensin sivusuhteen, rakastui siihen ja ilmoitti sitten minulle että ero tulee. Ei mitään ennakkovaroitusta, selän takana kaikki suunniteltu valmiiksi. 4 lasta ihan rikki ja minulla meni unelmien työmahdollisuus ohi.
Ok, olisiko mielipidettä aiheeseen? Se jäi nyt vähän epäselväksi.
Kyllä näitä varattuja miehiä on tarjolla. Mä vaan en suostu muuttamaan yhteen. Joutuvat palaamaan vaimonsa luo. Täältä ei täysihoitoa saa.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta voit ihan itse pistää eropaperit vetämään. Mieheltä ei tarvitse adiaa kysyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies yksin ole suhteessa. Se ovi on yhtä avoin sinulle. Miksi et sinä avaa sitä jos se kerran noin yksinkertaista olisi?
No minä muutenkin kannan isomman vastuu tämän talon huoltamisesta ja ylläpidosta ja lapsista, niin luontevinta olisi, että jäisin tähän ja mies hankkisi itselleen yksiön vaan jostain. Voisin antaa hänelle kaikki televisiot ym. mukaan mitä haluaa.
Lunasta sitten talo mieheltä ja aja se ulos. Ei se nyt voi olla noin vaikeaa aikuisen naisen yhtä eroa hoitaa kun kerran muutenkin on miestään niin paljon pystyvämpi.
Mä olen mies ja eron partaalla ollaan täälläkin. Vaimo varmaan haluaisi että minä muutan pois. Se on kuitenkin käytännössä vähän hankalaa koska asumme vanhassa talossa joka vaatii jatkuvaa huoltoa ja ylläpitoa. Olen vuosia yrittänyt opettaa näitä juttuja vaimolle, mutta sen mielestä ne kaikki on miesten juttuja. Mukaan lukien kaikki puutarhatyöt ja lumityöt. En voi muuttaa pois kun täällä olis kaikki rempallaan kuukauden jälkeen.
Miksi se sinua haittaisi? Voit ostaa vaimon ulos talosta jäädä siihen itse tai sitten myytte kokonaan ulkopuolisille ja kannat vastakkain.
Meillä mies hankki ensin sivusuhteen, rakastui siihen ja ilmoitti sitten minulle että ero tulee. Ei mitään ennakkovaroitusta, selän takana kaikki suunniteltu valmiiksi. 4 lasta ihan rikki ja minulla meni unelmien työmahdollisuus ohi.