Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies on selvästi tyytymätön elämäänsä ja haukkuu minua vanhemmilleen ja ystävilleen, mutta ei halua erota

Vierailija
21.06.2022 |

Olen sanonut, että tuossa on ovi auki ja voi lähteä, jos ei viihdy. En ole sitonut häntä mihinkään kiinni ja pärjäisin aivan loistavasti yksinhuoltajanakin, mutta mies ei vain suostu lähtemään. Ei tämä meidän talokaan niin hieno ole, että tästä pitäisi pitää kiinni ja muutenkin ikävöi kotipaikkakunnalleen ja siellä on kaikki niin paljon paremmin ja ihmisetkin niin paljon parempia. Huoh. Mikä sitä pitää tässä paikoillaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin lasten suhteen olisin avoin ja suostuisin sopuisaan yhteishuoltajuuteen enkä olisi uuttakaan miestä heti nurkkiini ottamassa. Mikä estää?

Vierailija
2/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua menettää yhteisasumista ja arjen jakamista lapseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Mies ei lähtenyt kulumallakaan, joten lähdin itse. Kannatti. 

Vierailija
4/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin lasten suhteen olisin avoin ja suostuisin sopuisaan yhteishuoltajuuteen enkä olisi uuttakaan miestä heti nurkkiini ottamassa. Mikä estää?

Hän siis voisi muuttaa heidän kanssa kotipaikkakunnalleen?

Vierailija
5/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ajan joudutte jakamaan joka tapauksessa. Paskamaisessa liitossa eläminen on vaan niin syvältä, että tuota ei kannata käyttää syynä. 

Vierailija
6/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollainen tahdoton että odotat hänen  tekevän elämäsi päätökset? Voit ihan itsekin laittaa sen eron vireille, kun ei tuo varmasti tyydytä ketään osapuolta.

Vierailija
7/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähden kotipaikkakunnalle, kun olen saanut lapsen itsenäisyyteen ja aikuisuuteen. Nyt ero olisi vain puolittainen ratkaisu, enkä olisi läsnä vaikuttamassa lapsen kasvatukseen. Kaikki on vaan niin helpompaa sopia ja suunnitella, kun asutaan yhdessä kuin eri osoitteissa

Vierailija
8/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies yksin ole suhteessa. Se ovi on yhtä avoin sinulle. Miksi et sinä avaa sitä jos se kerran noin yksinkertaista olisi?

Vierailija
9/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap

Vierailija
10/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies yksin ole suhteessa. Se ovi on yhtä avoin sinulle. Miksi et sinä avaa sitä jos se kerran noin yksinkertaista olisi?

No minä muutenkin kannan isomman vastuu  tämän talon huoltamisesta ja ylläpidosta ja lapsista, niin luontevinta olisi, että jäisin tähän ja mies hankkisi itselleen yksiön vaan jostain. Voisin antaa hänelle kaikki televisiot ym. mukaan mitä haluaa.

Vierailija
11/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä muutenkin kannan isomman vastuu  tämän talon huoltamisesta ja ylläpidosta ja lapsista, niin luontevinta olisi, että jäisin tähän ja mies hankkisi itselleen yksiön vaan jostain. Voisin antaa hänelle kaikki televisiot ym. mukaan mitä haluaa.

Oletpa jalo. Televisio taloa vastaan.🤣

Vierailija
12/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisin tästä niin lapsia ei vahtisi kukaan, saisivat elää kuin pellolla. Kukaan ei myöskään koskaa siivoaisi.

Vierailija
13/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisin maksaa tästä talosta yksin loppulainat mikä olisi muutenkin 2/3 talo arvosta. Joten jäisin häviölle.

Vierailija
14/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lunasta sitten talo mieheltä ja aja se ulos. Ei se nyt voi olla noin vaikeaa aikuisen naisen yhtä eroa hoitaa kun kerran muutenkin on miestään niin paljon pystyvämpi.

Vierailija
15/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes on muutenkin ihan ok ja löytäisi varmasti nopeasti uuden tsirpulan itselleen. En ymmärrä mikä häntä pitää tässä.

Vierailija
16/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisin maksaa tästä talosta yksin loppulainat mikä olisi muutenkin 2/3 talo arvosta. Joten jäisin häviölle.

Mikä sitten estää? Yhtä saamaton kun miehesi?

Vierailija
17/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mutta lapset ei halua, koska heillä on omat ympyrät ja ystävät täällä.

Vierailija
18/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIes on muutenkin ihan ok ja löytäisi varmasti nopeasti uuden tsirpulan itselleen. En ymmärrä mikä häntä pitää tässä.

Lapset? Rakkaus?

Vierailija
19/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sä sä.

Vierailija
20/46 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten estää? Yhtä saamaton kun miehesi?

Tässä ketjussa kysynkin, että mikä miestä estää, koska tekisin lähdön hänelle niin helpoksi. Voisin auttaa vaikka taloudellisestikkin aluksi.