Onko täällä yli 60-vuotiaita kirjoittelemassa?
Kommentit (57)
Mä oon 61-vuotias nainen. Enemmän kyllä vain luen, mutta kirjoittelen myös silloin tällöin.
Miksi kysyt? Oletko itsekin samaa ikäluokkaa?
Huomaahan näistä "muistele 80-luvun nuoruutta " ketjuista, että paljonkin on meidän ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 61-vuotias nainen. Enemmän kyllä vain luen, mutta kirjoittelen myös silloin tällöin.
Miksi kysyt? Oletko itsekin samaa ikäluokkaa?
Huomaahan näistä "muistele 80-luvun nuoruutta " ketjuista, että paljonkin on meidän ikäisiä.
Olen huomannut että jopa suuria ikäluokkia muitakin kuin minä. Tosin en noihin seksikeskusteluihin osallistu enkä lue ees.
Joihinkin lapsijuttuihin saatan kommentoida kun nuoren polven kautta on lapset nykyajassakin jotenkin ajankohtaista. Anoppien haukkumisesta vimmastun.
Tunnistat heidät siitä, että he kirjoittavat kokonaisia lauseita, osaavat kieliopin ja käyttäväyt anglismien sijasta suomenkieisiä sanoja. He kävivät koulunsa ennen peruskoulu-uudistusta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistat heidät siitä, että he kirjoittavat kokonaisia lauseita, osaavat kieliopin ja käyttäväyt anglismien sijasta suomenkieisiä sanoja. He kävivät koulunsa ennen peruskoulu-uudistusta.
Tämä!
Enpä menisi nyt kauheasti suomenkielen osaamisellani retostelemaan, mutta pikkuisen yli 60 olen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mahtaako yksikään vanhan kunnon ajan koulun käynyt( vaikka vain kansakoulun) kirjoittaa ketä kun pitäisi olla kuka?
Tai ehkä olen murrealueelta jossa osattiin pronominien käyttö
62v. Jumitin tänne kun sain kuopukseni, nyt 20v:D
Miksi täällä roikkuvat jotkut mummelit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä roikkuvat jotkut lapsettomat.
Kai niitä on muitakin kanavia kuin Vauva.
Vierailija kirjoitti:
Täytän 57v. ja palstaillut 21 vuotta eli häivy sinä. Miksi sä roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä samasta syystä kuin sinäkin. Aika vähän täällä vauvaikäisten juttuja ruoditaan.
Onko täällä joku ikäraja kirjoittajilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä lapseton roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän 57v. ja palstaillut 21 vuotta eli häivy sinä. Miksi sä roikut täällä?
Mä täytin jo ja aloin käymään täällä 1998 keväällä. Varmaan joskus aiemminkin törmätty. :D
Mikä se kyssäri oikeen oli? Vai eikö täällä sais olla alta/yli kuuskymppiset. Aivan tajutonta ja ahdasmielistä.
Älä viitsi...lapsellista kiukuttelua