Mulla oli kerran eräs kaveri joka sanoi aina kun mentiin hampurilaiselle että ei hänellä nälkä ole eikä ostanut mitään
Sitten pöydässä tuijotti herkeämättä kun söin ja kyseli saisiko hampurilaisesta haukata palasen tai voiko ottaa ranskalaisia
Kommentit (11)
Toi on kyllä ärsyttävää. Jos mä sanon, että en ota mitään niin en sit ota kaverieni ruokiakaan. Jos vähän tekis mieli syödä jotain, niin sit ostan jotain pientä enkä kärky toisten ruokia.
Ei kehdannut kertoa ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kursailu on rasittavaa 😠
Tuo ei oo kursailua
Ruoka-annos voidaan jakaa vasta kun on ensin päätetty että ollaan oikeasti pariskunta, sitä ennen aina erilliset annokset.
Mitä menette aina hampurilaiselle? Ei sitä jaksa aina syödä. On muitakin ruokia.
Mulla taas oli työkaveri, joka meni aina ostamaan Hesburgerista lounasruoan, kun me muut mentiin johonkin muuhun ravintolaan. Hän söi siis aina vain Heseruokaa. Aikuinen yli 40 v nainen. En osaa sanoa oliko pihiyttä vaiko mitä.
Menkää jonnekin muualle syömään välillä. Se kaveri ei varmaan tykkää noista pikaruokapaikkojen ruoista.
En mäkään syö koskaan noissa.
Minä oli just se, joka ei koskaan ostanut mitään. En tosin ikinä pyytänyt muilta, vaan kärsin itsekseni jos oli nälkä. Olin myös se, joka ei koskaan lähtenyt mukaan festareille tai reissuille.
Mulla ei ollut varaa. Tai ehkä olisi ollutkin satunnaisiin hampurilaisiin, mutta priorisoin muut menot niiden edelle. Kotoa en saanut mitään ja kesätyörahat sekä satunnaisista viikonlopputöistä tulleet rahat meni esim. ihonhoitotuotteisiin, kuukautissuojiin, lukiokirjoihin, harrastusmenoihin ja vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas oli työkaveri, joka meni aina ostamaan Hesburgerista lounasruoan, kun me muut mentiin johonkin muuhun ravintolaan. Hän söi siis aina vain Heseruokaa. Aikuinen yli 40 v nainen. En osaa sanoa oliko pihiyttä vaiko mitä.
Se lounas voi maksaa ihan saman ellei enemmänkin hesessä kuin muissa lounaspaikoissa, joten tuskinpa oli piheydestä kyse. Kävin itsekin hesessä monesti syömässä ihan vaihtelun vuoksi vaikka ruoka-annos tuli kalliimmaksi kuin siinä lounaspaikassa johon firmalla oli soppari ja lounas kustansi jotain 7-8€.
Teininä ostin aina vain pienet ranskalaiset, koska muuhun ei rahat riittäneet. Siinä sitten vakuuttelin kylläisyyttäni varakkaammille kavereilleni.