Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää meikkien ostamisessa

Vierailija
21.06.2022 |

Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide kannattaa vaihtaa jauhemaiseen mineraalimeikkipuuteriin. Kestää kauemmin.

Essencen ripsarit toimii hyvin.

Vierailija
42/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?

Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.

Tämä!! Hirveä vihaaminen meikkaavia naisia kohtaan ja muutenkin esim. naisellisia naisia kohtaan. Ei mekään valiteta meikittömistä/lenkkareita käyttävistä naisista, koska ei haittaa meidän elämää, mutta miksi me haittaamme teidän elämää?

Joku kertoo heittäneensä omat meikkinsä pois = vihaa meikkaavia naisia🤣 Olette te naiset jänniä olentoja.

Jollain tasolla kokee olevansa parempi. Kun kerta vaivautuu tulemaan ketjuun jossa puhutaan MEIKEISTÄ! :D 

Hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan vaan ripsari+kulmat+eye liner. Meikkeihin menee ehkä 15 e vuodessa.

Vierailija
44/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään näyttää huolitellulta. Pukeudun klassisesti ja käytän paljon mekkoja ja korkoja, niin meikitön naama ei jotenkin sopisi kokonaiskuvaan. Ja tärkein syy: meikkaaminen on kivaa!

T. Eri

Mä käytän mekkoa mutta en käytä meikkiä.

Vierailija
45/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Milloinkohan koittaisi se päivä, jolloin naiset eivät arvostelisi toisten naisten tapoja ilmentää naiseuttaan? Jotkut meikkaa, jotkut ei. Ei kumpikaan ole toistaan parempi.

Vierailija
46/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään näyttää huolitellulta. Pukeudun klassisesti ja käytän paljon mekkoja ja korkoja, niin meikitön naama ei jotenkin sopisi kokonaiskuvaan. Ja tärkein syy: meikkaaminen on kivaa!

T. Eri

Moni nainen ei käytä mekkoja, jne vaan trikoita ja meikkiä. Huvittavaa.

Vierailija
47/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa kärkkyä alennusmyyntejä ja vertailla kauppojen hintaeroja. Välillä säästää yllättävän paljon kun jaksaa vertailla.

Vierailija
48/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena Barbiena.

Vierailija
49/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Niin, mitä sitten? Sinä saat käyttää mekkoja ja olla meikkaamatta. En ole missään kohtaa puhunut muista kuin itsestäni. Itseni mielestä pukeudun sillä tavalla, että meikki kuuluu siihen ja luo viimeistellymmän vaikutelman.

Vierailija
50/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän siinä, että käytän nykyään aina "samoja" meikkejä.

Ennen oli erilaisia luomivärejä isot määrät, ym. nykyään vain 2kpl.

Myönnän ettei meikkini ole samanlainen mitä instassa ym. näkee, ei ole korostuksia tmv. mutta eipä ole montaa puteliakaan.

-Meikkivoide Estee Lauder (ostan yleensä ulkomailta edullisemmin)

-Puuteri, Isadora

-Luomiväri, Make Up Store

-Ripsiväri, Loreal

-Kulmakynä, Sephora

(+Lisäksi Sephoran huultenrajauskynä ja kajalkynä, joita käytän satunnaisesti jos haluan hieman "punaa" huulille/on juhlat tmv.)

Muita tuotteita en laske meikeiksi, mutta lisäksi Vichyn kosteus- ja silmänympärysvoide päivittäisessä käytössä, Atopikin kuorinta+seerumi kerran/vko.

On helppoa kun lähtee reissuun, kaikki mahtuu pieneen meikkipussiin, (Atopikin juttuja en kuskaa mukana)

Vierailija
51/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten meikkaamisessa on kyse just samasta.

Vierailija
52/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena Barbiena.

Niin? Kenelle minä oikein valehtelen? En mielestäni ole kenellekkään velkaa näyttää samalta meikillä ja meikittömänä. :D Harmi, jos se on jotenkin sinulta pois. En tosin tiedä, miksi ventovieraan ulkonäkö häiritsee sinua näin kovasti.

Vierailija
53/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten meikkaamisessa on kyse just samasta.

En ole käynyt treffeillä neljään vuoteen ja muutenkin elämässäni ehkä 5 kertaa. Miksi meikkaamiseni siis pätisi tähän?

Vierailija
54/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Milloinkohan koittaisi se päivä, jolloin naiset eivät arvostelisi toisten naisten tapoja ilmentää naiseuttaan? Jotkut meikkaa, jotkut ei. Ei kumpikaan ole toistaan parempi.

Naisten ulkonäköpaineet katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa.

Vierailija
55/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Jokainen pukeutukoon ja meikatkoon niin kuin haluaa. Puhuin VAIN itsestäni. En ole käskenyt teidän tehdä mitään tai jättää tekemättä.

T. eka kommentoija

Vierailija
56/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvinsa kullakin. Mä en omista trikoita.

Vierailija
57/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Jokainen pukeutukoon ja meikatkoon niin kuin haluaa. Puhuin VAIN itsestäni. En ole käskenyt teidän tehdä mitään tai jättää tekemättä.

T. eka kommentoija

Naiset jauhavat naistenlehdissa meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
58/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Niin, mitä sitten? Sinä saat käyttää mekkoja ja olla meikkaamatta. En ole missään kohtaa puhunut muista kuin itsestäni. Itseni mielestä pukeudun sillä tavalla, että meikki kuuluu siihen ja luo viimeistellymmän vaikutelman.

Minäkin puhun itsestäni. :D

Vierailija
59/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osta vain tärkeimmät

2. Meikkaa kevyemmin

3. Alennusmyynnit

4. Hintavertailu manuaalisesti tai Nenna

5. Ei aina tarvitse meikata esim kaupassa käydessä tai salille mennessä

6. Halvat merkit Lidl jne...

7. Cittarin alet

Tässä nyt isoimmat mitä tuli nopsaa mieleen

Vierailija
60/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Minäkin puhun itsestäni. :D

Anteeksi, mun moka. Täällä on vaan turhaa päänaukomista niin paljon, että luulin sinun ottaneen minunkin kommenttini sellaisena. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi