Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää meikkien ostamisessa

Vierailija
21.06.2022 |

Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain yhtä ns kosmetiikka tuotetta, Natusan by Johnsons, Baby Shampoo. Sillä pesen niin hiukset, kasvot, jne.

Mitä lisäarvoa ne meikit tuo sinun elämään?

Toiset tykkää laittautua. Meikkaaminen on taidetta.

Onko se sulta jotenkin pois?

Vierailija
22/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?

Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.

Tämä!! Hirveä vihaaminen meikkaavia naisia kohtaan ja muutenkin esim. naisellisia naisia kohtaan. Ei mekään valiteta meikittömistä/lenkkareita käyttävistä naisista, koska ei haittaa meidän elämää, mutta miksi me haittaamme teidän elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina black fridaysta. En tosin tiedä onko se sen halvempaa mutta laskuri laskee että säästän 50€ kun hamstraan mustana perjantaina ne tuotteet joita tiedän tulevani ostamaan kuitenkin.

Vierailija
24/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.

Onko sinulla sitten kertoa parempaa tapaa säästää meikeissä kuin olla meikkaamatta? Turha uhritua, jos haluaa vapaaehtoisesti pyyhkiä takapuolensa rahalla. Aamulla naamaan ja illalla viemäriin. Ristus, mikä järki tässä on?

Vierailija
25/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vain yhtä ns kosmetiikka tuotetta, Natusan by Johnsons, Baby Shampoo. Sillä pesen niin hiukset, kasvot, jne.

Mitä lisäarvoa ne meikit tuo sinun elämään?

Tykkään näyttää huolitellulta. Pukeudun klassisesti ja käytän paljon mekkoja ja korkoja, niin meikitön naama ei jotenkin sopisi kokonaiskuvaan. Ja tärkein syy: meikkaaminen on kivaa!

T. Eri

Vierailija
26/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten kertoa parempaa tapaa säästää meikeissä kuin olla meikkaamatta? Turha uhritua, jos haluaa vapaaehtoisesti pyyhkiä takapuolensa rahalla. Aamulla naamaan ja illalla viemäriin. Ristus, mikä järki tässä on?

Luitko otsikkoa? Kyseinen henkilö haluaa meikata ja löytää ehkä edullisempia tuotteita. Kysyy suosituksia. Ei hän varmaan halua kuulla "öhööhö lopeta meikkaaminen". 

Vierailija
27/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! Hirveä vihaaminen meikkaavia naisia kohtaan ja muutenkin esim. naisellisia naisia kohtaan. Ei mekään valiteta meikittömistä/lenkkareita käyttävistä naisista, koska ei haittaa meidän elämää, mutta miksi me haittaamme teidän elämää?

Joku kertoo heittäneensä omat meikkinsä pois = vihaa meikkaavia naisia🤣 Olette te naiset jänniä olentoja.

Vierailija
28/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kasvovoiteet ja Essencen meikit, Yves Rocherin shampoot, hoitoaineet ja suihkugeelit. Ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä.

Vierailija
29/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Ja jos vielä tykkää käyttää mekkoja tms. naisellisia/tyttömäisiä juttuja, niin...

Vierailija
30/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaa halvempia meikkejä tai ostaa sellaisia, jotka kestävät pidempään. Ostaa alennuksista ja hamstrata.

No mikä järki loppujen lopuksi millään muullakaan on. Jotkut polttavat tupakkana rahat taivaan tuuliin, jotkut juovat rahat kurkustaan alas, jotkut ostavat uusimmat puhelimet, vaikka vanhassa ei mitään muuta eroa kuin ulkonäkö ja toimii hyvin. Joku juo kahvinsa kodin sijaan kahvilassa. Kaikilla on ns. omat paheensa.

Vierailija
31/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka ei oo 30 vuoteen meikannut. Hyvin on kelvannut nämä vuodet ilman pakkelia.

Vierailija
32/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoo heittäneensä omat meikkinsä pois = vihaa meikkaavia naisia🤣 Olette te naiset jänniä olentoja.

Jollain tasolla kokee olevansa parempi. Kun kerta vaivautuu tulemaan ketjuun jossa puhutaan MEIKEISTÄ! :D 

Vierailija
33/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lempparit:

Cocopanda.fi - Hyvä valikoima,

Lookfantastic.fi - Hyvä valikoima välillä hidas toimitus

Nenna.fi - Hyvä kauppojen hintavertailuun

Sephora.se - Kallis ilmaisten postien raja

Spacenk.com - toimitus kestää muuten hyvä

Vierailija
34/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin tahtoisestikko tuo oli kirjoitettu ilman piruilua?

Vierailija
35/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee meikkeihin tosi vähän rahaa, mutta ihonhoitotuotteisiin ihan liikaa. Joku seerumikin on kuukaudessa loppu ja se maksaa ihan minimissään 30 e..

Seerumeita saa varmasti halvemmallakin, esimerkiksi The Ordinarylta löytyy monenlaisia tuotteita.

Eivät ole luonnonkosmetiikkaa, joten The Ordinary ei ole vaihtoehto.

Vierailija
36/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä meikkiä. Tai ei osta sitä kalleinta merkkiä ja on kevyt meikki.

Vierailija
37/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteissa riittää yllättävän pieni määrä kerrallaan. Monet ajattelevat, että mitä enemmän laittaa sen parempia tuloksia muttei se näin ole.

Merkeistä jo mainitut Essence ja Catrice ovat yllättävän hyviä. Ulkomailta kosmetiikkaa tilatessa ainakin Lyko, Lookfantastic ja Feelunique ovat luotettavia ja jotkut merkit paljon halvempia. Tullia ei mene edes noista brittiläisistä kaupoista, koska lähettävät tuotteet mm. Hollannista eli sen kun vaan tilaa ja hakee sitten valitsemassaan paikasta.

Vierailija
38/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaihtanut kalliit merkit pikkuhiljaa halpiksiin. Kun mun lemppari Diorin nudemeikkivoiteen valmistus loppui niin siirryin Lumenen cc-voiteeseen. Sama kävi kasvovoiteen kanssa, vaihdoin kalliin merkin siniseen Nivean peltipurkkiin. Essencen meikit on oikeasti hyviä ja enää en osta muita kynsilakkoja kuin Lidlin, se pysyy todella hyvin kynsissä ja siinä on paljon pigmenttiä eli yksi kerros riittää. Hintaa on alle kaksi euroa.

Joo, kalliimat meikkivoiteet ovat himpun verran riittoisempia, mutta kun yhden Diorin hinnalla saa melkein neljä lumenea, niin kokonaisuudessaan Lumene on silti edullisempi. Mulla mener ehkä 1,5 tuubia lumenea yhteen Dioriin verrattuna.

Vierailija
39/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väijy tarjouskampanjoita, esim. jos jossain kaupassa tai ketjussa on -20% päivät (esim. S-ryhmä tai Bodyshop tulee ekana mieleen joilla näitä on).

Pidä huoli, että käytät avaamasi tuotteet loppuun ettei sinulla ole vaikka kolmea samaa meikkivoidetta avattuna ja sitten joutuisitkin heittämään jotain pois kun kuivuu tai menee vanhaksi.

Vierailija
40/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin rahat menee?

Onko turhia meikkejä? Yhdestä tuotteesta kestää aika kauan,mutta jos on monia vaikka meikkipaletteja, niin roskiinhan ne menevät ennen kuin ovat loppu.

Mites nuo paletit ja vastaavat missä on monta eri väriä, ovat aika kalliita, tuliko halvemmaksi ostaa erikseen vaan sellaisia mitä käyttää? Näin ei menisi roskiin.

Minun neuvo siis, että pidä auki vain yhtä tuotetta kerrallaan (yksi ripsari, yksi meikkivoide, yksi puuteri jne). Avaa uusi vasta kun vanha on loppunut.

Samoin miettiä noissa muissa voiteissa ja putsareissa tarvitseeko olla miljoona erilaisia. Minulla on puhdistusaine, silmänympärysvoide ja yksi kasvirasva. Ei erikseen yö ja päivä ja mitä niitä nyt onkaan.

Kun käyttää yhtä kerrallaan ja aina sen loppuun asti, niin säästää yleensä jo hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme