Kerro jotain mitä et voi rahalla ostaa tai rahalla saada?
Lapsiinsa väsynyt kaverini taannoin mainitsi väsymyksestään ja siitä, että vaikka heillä on rahaa niin rahalla ei voi ostaa aikaa. No mielestäni tuossa tilanteessa tavallaan voi, voi maksaa lastenhoitajalle joka katsoo lapsien perään ja siten saa omaa aikaa ja taukoa lapsista ja voi sillä välin käydä vaikka ostoksilla tai hierojalla.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.
Näin sanoo ihminen, jolla on aina ollut riittävästi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Energiaa.
Olen jatkuvasti väsynyt ja se rajoittaa elämääni. En jaksa harrastaa, en tehdä mitään luovaa enkä edes nauttia kirjan lukemisesta.
Väsymykselleni ei ole löytynyt fyysistä eikä psyykkistä syytä eikä mikään määrä lepoa tunnu poistavan sitä.
Välillä pakotan itseni toteuttamaan asioita joista haaveilen, mutta niistä ei jää hyvää muistojälkeä kun muistan vain väkisintekemisentunteen ja väsymyksen.
Lääkärillä on ravattu, mitään fyysistä vikaa ei löydy. En ole myöskään masentunut tms. Olen vain väsynyt koko ajan. Elämäntavat ja rytmi on kunnossa, ei ole mitään mitä voisin tehdä korjatakseni asian. En enää edes muista aikaa jolloin olisin tuntenut oloni aktiiviseksi ja energiseksi. Se oli joskus pari vuotta ennen koronaa ehkä.
Vois olla mun kirjoittama. Tsemppiä, tämä on kauhea kokemus. Itellä alkoi traumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.
Noista kaikkia muita paitsi aitoa rakkautta voi kyllä ostaa rahalla.
Ai, missä se sukulaiskauppa on?
Kun ostaa yhden postimyyntivaimon niin takuuvarmasti saa kaupantekijäisinä sukulaiset kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän rakkauttakin saa rahalla paremmin. Se antaa enemmän tilaisuuksia tavata ihmisiä ja elää monipuolisempaa elämää.
Kunelää hyvin suppeasti niin myös mahdollisuudet tavata joku ihminen on myös hyvin suppea.
Rahalla voi kyös hoitaa ulkonäköään, ihminen on energinen, innostunut ja voi matkustella jne. Se edesauttaa mahdollisen rakkauden kohtaamista.
Mitä masentuneempi, innottomampi ja nuhjuisempi olet ulkonäöltäsi niin sitä pienmpi mahdollisuus on, että joku sinuun igastuu tai rakastuu. Tai, ettitse jaksat kiinnostua toisesta ihmisestä.
Myös häpeä omaa huonoa tilannettaan kohtaan saattaa estää tutustumisen, vaikka joku potentiaalinen rakkaus tulisikin kohdalle.
Rahalla saa hyvät puitteet tavata missä vain. On itsevarmuutta aivan eri lailla.Jos olet masentunut, innoton ja nuhjuinen ulkonäöltäsi niin ongelma on kyllä joku muu kuin rahan puute.
Vähänpä tiedät.
Jos rahaa on oikeasti aivan minimaalisesti niin se on aika masentavaa, eikä silloin välttämättä jaksa tehdä kauheasti muuta kuin selviytyä.
Hyväksyntää saada sellainen kumppani kuin itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.
Minä kyllä saisin riittävällä rahalla elämäni tasapainoon ja myös mielenrauhan.
Rahan puute on juuri vienyt elämästäni tasapainon ja mielenrauhan.
Ennen ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa.
Nytkin olen se entinen minäni sisimmässäni. Toimeentulosta huolehtiminen on ainoa epätasapainoa ja mielenrauhaa häiritsevä seikka.Se on tietysti eri juttu jos joku ihminen varakkuudesta huolimatta ei tunne tasapainoa ja mielenrauhaa.
Mutta uskon, että suurin osa ihmisistä, jos raha-asiat ovat kunnossa elää tasapainoista elämää ja kokee mielenrauhaa.
No, ainakin minä koin ennen tätä tilannettani.Minä kyllä väitän että elämästäni tulisi stressaavampaa jos voittaisin lotossa 100 miljoonaa. Mikä tuska ylläpitää kaikenlaisia sijoituksia sen jälkeen ja mitä se tekisi ihmissuhteille ?
Ihmiset, jotka sanovat noin eivät ole ikinä kohdanneet sitä stressija ahdistusta mitä todellinen rahanpuute ihmiselle tuottaa.
Jos rahaa olisi niin paljon, että tietää sen riittävän lopun ikiää niin miksi jotain sijoituksia täytyy edes murehtia.
Itse olen jo vanhempi ihminen, joten jo pienempikin rahamäärä riittäisi lopun ikää.
Olen nyt lopen uupunut ja minkään rahamäärän saaminen ei ole tai voi olla tämän raskaampaa.
Voin sen sanoa ihan rehellisesti.
Olet oikeassa, omalla ongelmalistallani ei ainakaan ole yhtään sellaista ongelmaa jota ei riittävä rahasumma hoitelisi pois päiväjärjestyksestä.
Sehän on sitten toinen asia jos henkilö ei rikastuttuaan osaa hallinnoida varojaan ja hölmöilemällä hankkiutuu entistä suurempiin ongelmiin. Rahan syyttäminen tästä on suurinpiirtein sama kuin syyttäisi urheiluautoa ylinopeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.
Se raha ei yleensä tule ihan ilman mitään vastinetta, vaan sen eteen rikas joutuu tekemään paljon suuremman määrän ja ajan töitä kuin mitä se köyhä käyttää ropostensa ansaitsemiseksi. Jos teke töitä vaikka 18 tuntia vuorokaudessa niin ei ole aikaa mihinkään liikuntaan tai lepoon riippumatta siitä miten paljon rahaa olisi niihin käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Äitiä.
Oma äitini lähti kun olin 11-vuotias. Sen koommin ei ole äidin roolistaan välittänyt. Joi, haukkui, harrasti henkistä väkivaltaa.
Antaisin aika paljon, että minulla olisi elämässäni hyvä äiti. Koen oloni ulkopuoliseksi ja huonommaksi kuin muut, joiden vanhemmat rakastavat ja välittävät.
Jos saisit lottovoiton, niin jos äitisi on vielä elossa ja kuulisi siitä, hän varmasti haluaisi sinut elämäänsä. Mutta hyvää äitiä et varmaan rahalla saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista kaikkia muita paitsi aitoa rakkautta voi kyllä ostaa rahalla.
Ai, missä se sukulaiskauppa on?
Kun ostaa yhden postimyyntivaimon niin takuuvarmasti saa kaupantekijäisinä sukulaiset kanssa.
Ei puhuttu mistään appivanhemmista vaan omista sisaruksista tai vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Jos kärsit lapsettomuudesta niin voit mennä maailman parhaalle hedelmöitysklinikalle, myös adoptointi on kallis prosessi. Rahalla saat myös jaksamista, koska sun ei ole pakko tehdä raskaita töitä minimipalkalla ja voit mennä rentoutumaan lomalle milloin haluat. Rahalla voit ostaa parempia terveyspalveluita kuin köyhänä ja saat yksityisiltä hoitoa pikaisesti. Varakkaana sinun on myös helpompi syödä terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ei rahalla saa.
Kyllä saa.
Rahalla et voi saada kumppanin pettämistä tekemättömäksi
Terveyttä. Minulla on MS-tauti eikä siihen ole parannuskeinoa. Myös superrikkaatkin sairastavat tätä tautia. Monilla heistä se on vielä aggressiivisempaa sorttia kuin minulla, vaikka heillä on mahdollisuus kaikenlaisiin hoitoihin ja terapioihin peruslääkityksen lisäksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rahalla et voi ostaa ilmaista ämpäriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoja luomu rintoja. Silarit aina saa rahalla mut luomut tulee geeneistä 😋
Saahan - lihomalla. Eikä siihen tarvita edes kovin paljoa rahaa.
Sä olet kyllä esimerkillisen ratkaisukeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.
Kohdunvuokraus on Suomessa laitonta eikä hedelmällisyyshoidot aina tuota tulosta.
Jos on tarpeeksi paljon rahaa ei laittomuus ole mikään ongelma. Ihan varmasti jossain päin maailmaa voi vaikka tappaa ihmisen maksua vastaan. Lainsäädäntö on enemmän järjestelykysymys ja kustannus kuin este. Mikäli ei mitään muuta keksi niin ostaa tyyneltä valtamereltä oman saaren keskellä kansainvälistä vesialuetta. Sitten on täysin valtioiden lainsäädännön ulkopuolelle!
Vierailija kirjoitti:
Rahalla et voi ostaa ilmaista ämpäriä
Ostaa koko Tokmannin - saa kaikki ilmaiset ämpärit!
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsiani ei voi ostaa
Palkkamurhaajat hoitelemaan vanhemmat ja sukulaiset pois pelistä. Sen jälkeen junailee lahjomalla adoption. Kyllä tuosta varmasti jotain keksisi jos tahtoa riittää ja ääretön budjetti käytettävissä.
Ihmiset, jotka sanovat noin eivät ole ikinä kohdanneet sitä stressija ahdistusta mitä todellinen rahanpuute ihmiselle tuottaa.
Jos rahaa olisi niin paljon, että tietää sen riittävän lopun ikiää niin miksi jotain sijoituksia täytyy edes murehtia.
Itse olen jo vanhempi ihminen, joten jo pienempikin rahamäärä riittäisi lopun ikää.
Olen nyt lopen uupunut ja minkään rahamäärän saaminen ei ole tai voi olla tämän raskaampaa.
Voin sen sanoa ihan rehellisesti.