Kerro jotain mitä et voi rahalla ostaa tai rahalla saada?
Lapsiinsa väsynyt kaverini taannoin mainitsi väsymyksestään ja siitä, että vaikka heillä on rahaa niin rahalla ei voi ostaa aikaa. No mielestäni tuossa tilanteessa tavallaan voi, voi maksaa lastenhoitajalle joka katsoo lapsien perään ja siten saa omaa aikaa ja taukoa lapsista ja voi sillä välin käydä vaikka ostoksilla tai hierojalla.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.
Minä kyllä saisin riittävällä rahalla elämäni tasapainoon ja myös mielenrauhan.
Rahan puute on juuri vienyt elämästäni tasapainon ja mielenrauhan.
Ennen ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa.
Nytkin olen se entinen minäni sisimmässäni. Toimeentulosta huolehtiminen on ainoa epätasapainoa ja mielenrauhaa häiritsevä seikka.Se on tietysti eri juttu jos joku ihminen varakkuudesta huolimatta ei tunne tasapainoa ja mielenrauhaa.
Mutta uskon, että suurin osa ihmisistä, jos raha-asiat ovat kunnossa elää tasapainoista elämää ja kokee mielenrauhaa.
No, ainakin minä koin ennen tätä tilannettani.Minä kyllä väitän että elämästäni tulisi stressaavampaa jos voittaisin lotossa 100 miljoonaa. Mikä tuska ylläpitää kaikenlaisia sijoituksia sen jälkeen ja mitä se tekisi ihmissuhteille ?
Ihmiset, jotka sanovat noin eivät ole ikinä kohdanneet sitä stressija ahdistusta mitä todellinen rahanpuute ihmiselle tuottaa.
Jos rahaa olisi niin paljon, että tietää sen riittävän lopun ikiää niin miksi jotain sijoituksia täytyy edes murehtia.
Itse olen jo vanhempi ihminen, joten jo pienempikin rahamäärä riittäisi lopun ikää.
Olen nyt lopen uupunut ja minkään rahamäärän saaminen ei ole tai voi olla tämän raskaampaa.
Voin sen sanoa ihan rehellisesti.Olet oikeassa, omalla ongelmalistallani ei ainakaan ole yhtään sellaista ongelmaa jota ei riittävä rahasumma hoitelisi pois päiväjärjestyksestä.
Sehän on sitten toinen asia jos henkilö ei rikastuttuaan osaa hallinnoida varojaan ja hölmöilemällä hankkiutuu entistä suurempiin ongelmiin. Rahan syyttäminen tästä on suurinpiirtein sama kuin syyttäisi urheiluautoa ylinopeudesta.
Mutta herra konstaapeli, tämä on Ferrari, ei tällä pääse hiljempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsiani ei voi ostaa
Palkkamurhaajat hoitelemaan vanhemmat ja sukulaiset pois pelistä. Sen jälkeen junailee lahjomalla adoption. Kyllä tuosta varmasti jotain keksisi jos tahtoa riittää ja ääretön budjetti käytettävissä.
MINULTA ei voi koskaan ostaa lapsiani.
Syvää henkistä yhteyttä toiseen ihmiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla et voi ostaa ilmaista ämpäriä
Ostaa koko Tokmannin - saa kaikki ilmaiset ämpärit!
Mutta ne on silti olleet ilmaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.
Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.
Se raha ei yleensä tule ihan ilman mitään vastinetta, vaan sen eteen rikas joutuu tekemään paljon suuremman määrän ja ajan töitä kuin mitä se köyhä käyttää ropostensa ansaitsemiseksi. Jos teke töitä vaikka 18 tuntia vuorokaudessa niin ei ole aikaa mihinkään liikuntaan tai lepoon riippumatta siitä miten paljon rahaa olisi niihin käytettävissä.
Jos sitä rahaa on loputtoman paljon niin ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan.
Tässä ei muutenkaan ollut varmaan tarkoitus miettiä sitä kuinka vaikeaa on saada paljon rahaa. Jos on tarpeeksi rahaa, voi tehdä ihan mitä huvittaa.
Rahalla ei voi ostaa pahuutta pois maailmasta
Voisikohan rahalla ostaa keskusteluketjun tänne av:lle, jota ei ilmiannettaisi ?
Vierailija kirjoitti:
Rahalla et saa sateisesta päivästä aurinkoista etkä aallokosta tyyntä.
Kuka haluaisikaan?!
Ihan sama vaikka rahalla ei saisikaan ostettua rakkautta. Sillä saa ostettua seksiä, ja se on se syy minkä takia ylipäätään haluaisin larpata mitään rakastunutta.
Ystävyyttä, rakkautta, arvostusta, terveyttä, käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka rahalla ei saisikaan ostettua rakkautta. Sillä saa ostettua seksiä, ja se on se syy minkä takia ylipäätään haluaisin larpata mitään rakastunutta.
Voithan sä aina uskotella itsellesi ettet ole palavasti rakastunut panokaveriisi joka ei halua sua kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä aina uskotella itsellesi ettet ole palavasti rakastunut panokaveriisi joka ei halua sua kumppanikseen.
Ei mulla mitään sellaisia ole. Kun olen pannut jotain naista, miksi haluaisin panna samaa uudestaan, kun voin siirtyä seuraavaan? Nähty, koettu, seuraava kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Toisen sielua et voi ostaa
Voihan. Temptation island tekee sen kaikille osallistujilleen.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ei voi herättää henkiin sukupuuttoon kuolleita eläimiä ja kasveja
Oletko koskaan miettinyt että miksi pitäisi? Mitä ne lajit siitä hyötyisivät?
Eivät ne tajua olevansa poissa.
Niin niin, ihmisten takia, eli itsekäs toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään sellaisia ole. Kun olen pannut jotain naista, miksi haluaisin panna samaa uudestaan, kun voin siirtyä seuraavaan? Nähty, koettu, seuraava kiitos.
Taidat olla sellainen panomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkamurhaajat hoitelemaan vanhemmat ja sukulaiset pois pelistä. Sen jälkeen junailee lahjomalla adoption. Kyllä tuosta varmasti jotain keksisi jos tahtoa riittää ja ääretön budjetti käytettävissä.
uuuuh, mikä jono sulla on ostohaluisia.
NOT! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen sielua et voi ostaa
Voihan. Temptation island tekee sen kaikille osallistujilleen.
Mutta eikö tässä puhuttu ihmisistä eikä pääperkeleestä?
yyhoo myy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uuuuh, mikä jono sulla on ostohaluisia.
NOT! :D :D :D
Voi luoja.. 🤦
Rakkautta, hassuja tilanteita, jotka tapahtuvat sattuman kautta.