Kerro jotain mitä et voi rahalla ostaa tai rahalla saada?
Lapsiinsa väsynyt kaverini taannoin mainitsi väsymyksestään ja siitä, että vaikka heillä on rahaa niin rahalla ei voi ostaa aikaa. No mielestäni tuossa tilanteessa tavallaan voi, voi maksaa lastenhoitajalle joka katsoo lapsien perään ja siten saa omaa aikaa ja taukoa lapsista ja voi sillä välin käydä vaikka ostoksilla tai hierojalla.
Kommentit (231)
Rahalla ei voi herättää henkiin sukupuuttoon kuolleita eläimiä ja kasveja
Vierailija kirjoitti:
Isoja luomu rintoja. Silarit aina saa rahalla mut luomut tulee geeneistä 😋
Saahan - lihomalla. Eikä siihen tarvita edes kovin paljoa rahaa.
Rahalla ei voi poistaa kehitysvammaisuutta tai kasvattaa uusia jalkoja amputoitujen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoja luomu rintoja. Silarit aina saa rahalla mut luomut tulee geeneistä 😋
Saahan - lihomalla. Eikä siihen tarvita edes kovin paljoa rahaa.
Mitä tekee isoilla tisseillä jos mahakin on iso ?
Älyä,terveyttä,karismaa tai mahtavaa fallosta.Onneksi minulla on kaikki neljä.
Rahalla ei voi ostaa parisuhteeseen ihmistä, joka ei halua parisuhteeseen eikä rahaa
Mennyttä aikaa.
Ennen ei ollut narsismitietoutta ja olin henkisesti pahasti mutkalla ja välillä fyysisestikin.
Nyt, mitä enemmän tajuaa asian sitä enemmän suututtaa, miten aikaa meni hukkaan.
Rahalla et voi tuottaa fossiilisia polttoaineita
Vierailija kirjoitti:
Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.
Minä kyllä saisin riittävällä rahalla elämäni tasapainoon ja myös mielenrauhan.
Rahan puute on juuri vienyt elämästäni tasapainon ja mielenrauhan.
Ennen ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa.
Nytkin olen se entinen minäni sisimmässäni. Toimeentulosta huolehtiminen on ainoa epätasapainoa ja mielenrauhaa häiritsevä seikka.
Se on tietysti eri juttu jos joku ihminen varakkuudesta huolimatta ei tunne tasapainoa ja mielenrauhaa.
Mutta uskon, että suurin osa ihmisistä, jos raha-asiat ovat kunnossa elää tasapainoista elämää ja kokee mielenrauhaa.
No, ainakin minä koin ennen tätä tilannettani.
Huumorintajua ei voi ostaa rahalla
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.
Noista kaikkia muita paitsi aitoa rakkautta voi kyllä ostaa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.
Minä kyllä saisin riittävällä rahalla elämäni tasapainoon ja myös mielenrauhan.
Rahan puute on juuri vienyt elämästäni tasapainon ja mielenrauhan.
Ennen ei ollut niiden kanssa mitään ongelmaa.
Nytkin olen se entinen minäni sisimmässäni. Toimeentulosta huolehtiminen on ainoa epätasapainoa ja mielenrauhaa häiritsevä seikka.Se on tietysti eri juttu jos joku ihminen varakkuudesta huolimatta ei tunne tasapainoa ja mielenrauhaa.
Mutta uskon, että suurin osa ihmisistä, jos raha-asiat ovat kunnossa elää tasapainoista elämää ja kokee mielenrauhaa.
No, ainakin minä koin ennen tätä tilannettani.
Minä kyllä väitän että elämästäni tulisi stressaavampaa jos voittaisin lotossa 100 miljoonaa. Mikä tuska ylläpitää kaikenlaisia sijoituksia sen jälkeen ja mitä se tekisi ihmissuhteille ?
Vierailija kirjoitti:
Kylän jätkien kunnioitusta. Se pitää ansaita erilaisilla peliliikkeillä ja virkavallalle valehtelemisella jne...
Mitä tässä oikein höpistään?
Kyllähän rakkauttakin saa rahalla paremmin. Se antaa enemmän tilaisuuksia tavata ihmisiä ja elää monipuolisempaa elämää.
Kunelää hyvin suppeasti niin myös mahdollisuudet tavata joku ihminen on myös hyvin suppea.
Rahalla voi kyös hoitaa ulkonäköään, ihminen on energinen, innostunut ja voi matkustella jne. Se edesauttaa mahdollisen rakkauden kohtaamista.
Mitä masentuneempi, innottomampi ja nuhjuisempi olet ulkonäöltäsi niin sitä pienmpi mahdollisuus on, että joku sinuun igastuu tai rakastuu. Tai, ettitse jaksat kiinnostua toisesta ihmisestä.
Myös häpeä omaa huonoa tilannettaan kohtaan saattaa estää tutustumisen, vaikka joku potentiaalinen rakkaus tulisikin kohdalle.
Rahalla saa hyvät puitteet tavata missä vain. On itsevarmuutta aivan eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.
Noista kaikkia muita paitsi aitoa rakkautta voi kyllä ostaa rahalla.
Ai, missä se sukulaiskauppa on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän rakkauttakin saa rahalla paremmin. Se antaa enemmän tilaisuuksia tavata ihmisiä ja elää monipuolisempaa elämää.
Kunelää hyvin suppeasti niin myös mahdollisuudet tavata joku ihminen on myös hyvin suppea.
Rahalla voi kyös hoitaa ulkonäköään, ihminen on energinen, innostunut ja voi matkustella jne. Se edesauttaa mahdollisen rakkauden kohtaamista.
Mitä masentuneempi, innottomampi ja nuhjuisempi olet ulkonäöltäsi niin sitä pienmpi mahdollisuus on, että joku sinuun igastuu tai rakastuu. Tai, ettitse jaksat kiinnostua toisesta ihmisestä.
Myös häpeä omaa huonoa tilannettaan kohtaan saattaa estää tutustumisen, vaikka joku potentiaalinen rakkaus tulisikin kohdalle.
Rahalla saa hyvät puitteet tavata missä vain. On itsevarmuutta aivan eri lailla.
Jos olet masentunut, innoton ja nuhjuinen ulkonäöltäsi niin ongelma on kyllä joku muu kuin rahan puute.
Rahalla pääsee ulkomaille, missä kohdunvuokraus on mahdollista.