Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain mitä et voi rahalla ostaa tai rahalla saada?

Vierailija
21.06.2022 |

Lapsiinsa väsynyt kaverini taannoin mainitsi väsymyksestään ja siitä, että vaikka heillä on rahaa niin rahalla ei voi ostaa aikaa. No mielestäni tuossa tilanteessa tavallaan voi, voi maksaa lastenhoitajalle joka katsoo lapsien perään ja siten saa omaa aikaa ja taukoa lapsista ja voi sillä välin käydä vaikka ostoksilla tai hierojalla.

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoa Jeesukseen ei voi ostaa. Se saadaan lahjana ylhäältä.

Vierailija
22/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saada ratkasua sairaanhoitajien ongelmiin. Palkat on jo kohtuulliset mut vika on ihan muussa. Pazkaa työympäristö isolla rahalla vai hyvä ympäristö pienemmällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus ja maine

Vierailija
24/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoa Jeesukseen ei voi ostaa. Se saadaan lahjana ylhäältä.

Sen satukirjan saa ostettua rahalla

Vierailija
25/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.

Lapset voi ostaa rahalla, keinohedelmöitys/adoptio.

Vierailija
26/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.

Vierailija
27/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä.

Oma äitini lähti kun olin 11-vuotias. Sen koommin ei ole äidin roolistaan välittänyt. Joi, haukkui, harrasti henkistä väkivaltaa.

Antaisin aika paljon, että minulla olisi elämässäni hyvä äiti. Koen oloni ulkopuoliseksi ja huonommaksi kuin muut, joiden vanhemmat rakastavat ja välittävät.

Vierailija
28/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisia, sisaruksia,lapsia,perhettä

Vierailija
29/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ei rahalla saa.

Kyllä minä luulen, että siinäkin tiettyyn pisteeseen raha auttaa. Jos on tyyliin maailman rikkain ihminen niin ihan varmasti rakkauden löytäminen helpottuu. Voihan sitä vaikka palkata ihmisiä etsimään itselleen mahdollista treffiseuraa.

Vierailija
30/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa penistä

Vierailija
31/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä, henkistä rikkautta.

Vierailija
32/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä luulen, että siinäkin tiettyyn pisteeseen raha auttaa. Jos on tyyliin maailman rikkain ihminen niin ihan varmasti rakkauden löytäminen helpottuu. Voihan sitä vaikka palkata ihmisiä etsimään itselleen mahdollista treffiseuraa.

Jep. Ja jos rahaa ei ole, niin silloin rakkauden löytäminen on huomattavasti vaikeampaa.

Rikkaalla on esimerkiksi varaa ja mahdollisuuksia näyttää hyvältä, käydä treffeillä (jopa hienoilla sellaisilla eikä vaan kahvilla tai kävelyllä), harrastaa, matkustella. Jos on niin paljon rahaa että voi pistää kaikki paukut deittailuun niin onhan se aivan mieletön etu.

Rakkautta ei absoluuttisesti sormia napsauttamalla rahalla saa, mutta paljon helpommin kuin ilman rahaa.

Vierailija
33/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisia, sisaruksia,lapsia,perhettä

Kyllä lapsia voi ainakin ostaa.

Vierailija
34/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tasapainoa ja mielenrauhaa ei voi rahalla ostaa eikä saada.

No voihan. Raha tuo tasapainoa ja mielenrauhaa aivan älyttömän tehokkaasti. Köyhä taas ei saa helposti mielenrauhaa millään muulla kuin rahalla, jos joutuu koko ajan miettimään selviytymistä.

Vierailija
35/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim lapsia, aitoa rakkautta, sukua, tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä.

Tukiverkkoja, jaksamista ja terveyttä saa rahalla. Esim ruokavalio, liikunta ja lepo edistää sitä terveyttä ja ennaltaehkäisee niitä sairauksia. Niin ja sen lapsenkin voi ostaa esim kohdunvuokraus, hedelmällisyyshoidot.

Kohdunvuokraus on Suomessa laitonta eikä hedelmällisyyshoidot aina tuota tulosta.

Vierailija
36/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei saa maailman rauhaa

Vierailija
37/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja jos rahaa ei ole, niin silloin rakkauden löytäminen on huomattavasti vaikeampaa.

Rikkaalla on esimerkiksi varaa ja mahdollisuuksia näyttää hyvältä, käydä treffeillä (jopa hienoilla sellaisilla eikä vaan kahvilla tai kävelyllä), harrastaa, matkustella. Jos on niin paljon rahaa että voi pistää kaikki paukut deittailuun niin onhan se aivan mieletön etu.

Rakkautta ei absoluuttisesti sormia napsauttamalla rahalla saa, mutta paljon helpommin kuin ilman rahaa.

Ennemminkin päinvastoin koska rikas joutuu epäilemään jokaisen kohtaamansa uuden ihmisen olevan vain rahan perässä, kun taas köyhä voi olla varma siitä että se uusi ihminen on kiinnostunut ihan hänen itsensä takia.

Vierailija
38/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiaa.

Olen jatkuvasti väsynyt ja se rajoittaa elämääni. En jaksa harrastaa, en tehdä mitään luovaa enkä edes nauttia kirjan lukemisesta.

Väsymykselleni ei ole löytynyt fyysistä eikä psyykkistä syytä eikä mikään määrä lepoa tunnu poistavan sitä.

Välillä pakotan itseni toteuttamaan asioita joista haaveilen, mutta niistä ei jää hyvää muistojälkeä kun muistan vain väkisintekemisentunteen ja väsymyksen.

Lääkärillä on ravattu, mitään fyysistä vikaa ei löydy. En ole myöskään masentunut tms. Olen vain väsynyt koko ajan. Elämäntavat ja rytmi on kunnossa, ei ole mitään mitä voisin tehdä korjatakseni asian. En enää edes muista aikaa jolloin olisin tuntenut oloni aktiiviseksi ja energiseksi. Se oli joskus pari vuotta ennen koronaa ehkä.

Rahalla voi kuitenkin ostaa esim piriä tai kokaiinia. Niistä saa energiaa.

Vierailija
39/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää älykkyysosamäärää

Vierailija
40/231 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin päinvastoin koska rikas joutuu epäilemään jokaisen kohtaamansa uuden ihmisen olevan vain rahan perässä, kun taas köyhä voi olla varma siitä että se uusi ihminen on kiinnostunut ihan hänen itsensä takia.

Tuo on ehkä totta, muttei se silti todellakaan keikauta vaakakuppia niin että köyhällä olisi rikasta helpompaa.