Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on hyvä "panomies", mitä hän tekee ja ei tee?

Vierailija
21.06.2022 |

Otsikossa kysymys, naisilta pyydän rehellisiä vastauksia.

Miten paljon on kyse koosta, kestävyydestä, variaatioista, itsevarmuudesta, miehen vartalon koosta, henkisestä kontaktista jne? Onko hyvä seksimies innokas nuolemaan vai vetoaako teihin enemmän se, että mies ottaa eikä kysele.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa lopettaa siihen mun orgasmiin, vaan jaksaa jatkaa että saan useampia.

Ei ole yleensä vaaraa, että päästäisiin edes siihen ensimmäiseen saakka. Joten jos päästään, ihan kiva ylläri.

Kovasti on näköjään panokeskeistä täällä ihmisten seksi. Miksi ihmeessä?!

Seksihän on monenlaista iloittelua, ja nautintoa. Ei vaan sitä panoa.

Taisit sekoittaa itse että paneminen on yhtäkuin seksi. Kerrotko mitä pano (paneminen) tarkoittaa? Nyt oli vähän niin kuin kyse siitä panemisesta.

Vierailija
22/63 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niillä on kunnon varustus, eikä mitään 12/3,5 nakkia kuten itsellä. Nainen nauttii ja haluaa toisenkin kerran.

m48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsevarma, osaa tuottaa naiselle orgasmin joko kädellä tai suulla, on varmaotteinen kosketus. Loput on kiinni kunkin mieltymyksistä, joku nainen tykkää hellästä romantiikasta ja toinen rajusta alistamisesta. Kukaan ei ole täydellinen pano kaikille. Jos on kovin yhdyntäkeskeinen, niin on kyllä todennäköisesti keskimääräistä huonompi pano useimmille, mutta kyllä jossain on joku nainen, joka siitäkin pitää.

Vierailija
24/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin niillä on kunnon varustus, eikä mitään 12/3,5 nakkia kuten itsellä. Nainen nauttii ja haluaa toisenkin kerran.

m48

Älä luule noin. Paras rakastaja, joka mulla on ikinä ollut, oli hyvin pieni varusteinen. Hän osasi antaa orkkuja nuolemalla ihan älyttömän taitavasti, vieläkin muistelen kaiholla. Suhde kaatui muihin asioihin, mutta hyvän seksin takia yritin ehkä liiankin pitkän saada suhteen toimimaan.

Vierailija
25/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Älä luule noin. Paras rakastaja, joka mulla on ikinä ollut, oli hyvin pieni varusteinen. Hän osasi antaa orkkuja nuolemalla ihan älyttömän taitavasti, vieläkin muistelen kaiholla. Suhde kaatui muihin asioihin, mutta hyvän seksin takia yritin ehkä liiankin pitkän saada suhteen toimimaan.

Sehän on kiva sulle. Panomies antaa orkkuja panemalla. Ei tarvi selittää. Tuttu on isomunainen ja sillä on naisia riittänyt. Omin silmin olen nähnyt kun samana iltanakin on vaihtunut. Kyllä se iso muna houkuttaa naisia.

Vierailija
26/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Sehän on kiva sulle. Panomies antaa orkkuja panemalla. Ei tarvi selittää. Tuttu on isomunainen ja sillä on naisia riittänyt. Omin silmin olen nähnyt kun samana iltanakin on vaihtunut. Kyllä se iso muna houkuttaa naisia.

Isomuna on kiva, mutta ei panomies orkkuja panemalla anna, ei edes jättimulkkukaan.

Turha yrittää väittä naisille moista. Miksi ette usko.

Just sain mäkin äsken nuolemalla ihanan!

Vierailija
27/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Isomuna on kiva, mutta ei panomies orkkuja panemalla anna, ei edes jättimulkkukaan.

Sulla ei ole miestä, miksi et usko?

Vierailija
28/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Sulla ei ole miestä, miksi et usko?

Aina yhtä hullu, munahullu.

Vierailija
29/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies ei yksin riitä. Ensin pitää läpäistä pari muuta kerrosta kuten

- Turvallisuus

- Hygienia

- Yhteinen kemia, huumorintaju, hymy

- ymv

Sit jos kaiken tuon päälle tulee taitava mies, niin se on totaalinen täyttymys. Pelkillä petitaidoilla ei voi koskaan orgasmia tuottaa, jos perusasiat sakkaa.

Vierailija
30/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet luulee että panomiehenä olo on pelkästään mullemulle-meininkiä.

Panomies vastaa aina soidinkutsuun vaikka ei olisi voittaja-olo. Panomies jatkaa panemista vaikka tietää että itselle ei ole tiedossa orgasmia. Panomies pitää naisesta huolta oman orgasminsa jälkeen. Ja lopuksi, vaikka naisen päällä tuntuu todella panomieheltä,, niin panomies muistaa että hän on viime kädessä huolehtimassa naisestaan.

Vierailija
31/63 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

Jonnet luulee että panomiehenä olo on pelkästään mullemulle-meininkiä.

Panomies vastaa aina soidinkutsuun vaikka ei olisi voittaja-olo. Panomies jatkaa panemista vaikka tietää että itselle ei ole tiedossa orgasmia. Panomies pitää naisesta huolta oman orgasminsa jälkeen. Ja lopuksi, vaikka naisen päällä tuntuu todella panomieheltä,, niin panomies muistaa että hän on viime kädessä huolehtimassa naisestaan.

Buhahahaa.

Vierailija
32/63 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se orgasmi on tärkeä. Miksi se olis vain miehelle.. Koen ettei mies välitä jos ei voi antaa sitä, eikä se tarkoita hulluna panoa, vaan vaikka lisäksi käsityötä, saan helposti joten ei ole liikaa vaivaa.

Ja haluan myös tehdä miehelle kaikkea mahdollista, ei saa olla heti tunkemassa kalua sisiään, se on nou nou kyllä. Paljon kiireetöntä kivaa!

Olet itse miehesi valinnut. Rahastako on kyse?

Miksei kukaan ikinä vastaa, kun kysytään miksi on valinnut sen miehen jonka kanssa ei saa orgasmia? Mitä järkeä on valita mies ja valittaa hänen osaamattomuudestaan täällä? Eikö kannattaisi valita sellainen mies jonka kanssa saa sen orgasmin?

No joskus saattaa tulla vahingossa lapsi. Ja seksi vain huononee ajan myötä. Sitten jää kokonaan pois.

Totta, se ettei ole seksuaalistavetovoimaa on ihan hirveää.

Vierailija
33/63 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itsevarma, osaa tuottaa naiselle orgasmin joko kädellä tai suulla, on varmaotteinen kosketus. Loput on kiinni kunkin mieltymyksistä, joku nainen tykkää hellästä romantiikasta ja toinen rajusta alistamisesta. Kukaan ei ole täydellinen pano kaikille. Jos on kovin yhdyntäkeskeinen, niin on kyllä todennäköisesti keskimääräistä huonompi pano useimmille, mutta kyllä jossain on joku nainen, joka siitäkin pitää.

Olen huomannut, että sellaiset naiset, jotka pystyvät saamaan orgasmin yhdynnässä, haluavat sen mieluiten nimenomaan yhdynnässä, eli kulli pillussa. Siis nuollessa ja sormettaessa kun huomaavat, että orgasmi on lähellä, pyytävät lopettamaan ja kullin sisälle.

Vierailija
34/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suuseksiä, varmistaa että nautin ja saan orgasmin. Jos en joku kerta saa, aloittaa seuraavalla kerralla siitä, että saan. Ei penetraatio- ja jyystökeskeinen. Hyvä henkinen yhteys, empaattinen ja älykäs, huumorintajuinen.

Vierailija
35/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies ei puhu eikä pukahda. Panee vaan.

Vierailija
36/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että sellaiset naiset, jotka pystyvät saamaan orgasmin yhdynnässä, haluavat sen mieluiten nimenomaan yhdynnässä, eli kulli pillussa. Siis nuollessa ja sormettaessa kun huomaavat, että orgasmi on lähellä, pyytävät lopettamaan ja kullin sisälle.

Voi ei! Itse en kestäisi, että lopttaisia ja pitäs siirtyä johonkin "korvikkeeseen" ja nautintohan keskeytyy siinä ja voi jäädä saamatta sitten kokonaan.

Vierailija
37/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se orgasmi on tärkeä. Miksi se olis vain miehelle.. Koen ettei mies välitä jos ei voi antaa sitä, eikä se tarkoita hulluna panoa, vaan vaikka lisäksi käsityötä, saan helposti joten ei ole liikaa vaivaa.

Ja haluan myös tehdä miehelle kaikkea mahdollista, ei saa olla heti tunkemassa kalua sisiään, se on nou nou kyllä. Paljon kiireetöntä kivaa!

Olet itse miehesi valinnut. Rahastako on kyse?

Miksei kukaan ikinä vastaa, kun kysytään miksi on valinnut sen miehen jonka kanssa ei saa orgasmia? Mitä järkeä on valita mies ja valittaa hänen osaamattomuudestaan täällä? Eikö kannattaisi valita sellainen mies jonka kanssa saa sen orgasmin?

Olen ollut elämäni aikana yli sadan naisen kanssa ja voin sanoa että toiset saavat orgasmin todella helposti ja toiset eivät saa koskaan. Oma vaimoni ei saanut vuosiin, nyt se onnistuu tarvittaessa parissa minuutissa. Mies 40v

Vierailija
38/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi naista, On kohtelias, kiltti ja ennen kaikkea haluaa, että nainen nauttii. Voi rakastella useita tunteja ja on kekseliäs ja hauska. Omat mieltymykset toteuttaa vasta, kun nainen on tyydytetty. Tuli juuri eräs kaveri mieleen

Vierailija
39/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeatahan se on ulospäin nähdä, mite osaava  mies on sängyssä sitten,. Ja jos sitten rakastuu...niin ajatteleehan sitä että kyllä se siitä oppii. Mutta kas, ei opikkaan, ja siin sitteb ollaan, Mies ei ota selvää mitä pitää tehdä, ei nuole ei sormeta, panee vaan. Not happy end.

Vierailija
40/63 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Itse en kestäisi, että lopttaisia ja pitäs siirtyä johonkin "korvikkeeseen" ja nautintohan keskeytyy siinä ja voi jäädä saam

Korville olisi tullut jos en olisi lopettanut pillun nuolemista ja siirtynyt vaimon vaatimuksesta yhdyntään, niin päiin kun hän halusi. Siksi kysyinkin aina, että miten päin haluaa saada. Ekat 40 vuotta mentiiin enimmäkseen näin. Joskus harvoin sain nuolla orgasmiin asti ja nekin kerran yleensä, jos syystä tai toisesta jäi edellisessä saamatta. Toki silloin yleensä nuolinkin varmuuden vuoksi pitkälle. Uskoisin, että kun nykyisin vaimo halunnut viimevuodet suuseksillä loppuun asti kun ei taida enää luottaa, että saisi yhdynnässä tai sittten yhdyntä tuntuu nykyisin paremmalta orgasmin jälkeen.  Mene ja teidä, kun ei ole edes yritetty yhdyntäorgasmin saantia. Mutta kuten sanonut, mulle ihan se ja sama, vaimon halujen mukaan menty ja mulle on tärkeintä vaimon orgasmit. Sitä paitsi en itsekään tiedä kumman kokeminen tuntuu paremmalta,  nuolemalla ja sormet pillussa koettu vai kalulla naidessa. Molempia saanut onneksi kokea tuhansia kertoja eläissäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi