Millainen mies on hyvä "panomies", mitä hän tekee ja ei tee?
Otsikossa kysymys, naisilta pyydän rehellisiä vastauksia.
Miten paljon on kyse koosta, kestävyydestä, variaatioista, itsevarmuudesta, miehen vartalon koosta, henkisestä kontaktista jne? Onko hyvä seksimies innokas nuolemaan vai vetoaako teihin enemmän se, että mies ottaa eikä kysele.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mietänyt, että parhain on sellainen panomies, että nainen on tyytyväiinen ja tyydytetty joka kerta kun on saanut seksiä ja hänet on tyydytetty silä tavalla kun hän on halunnut tai haaveillut saavansa. Näin on meillä toteutunut 99% kaikista kerroista, joten vaimo on ollut tyytyväinen ja halut pysyneet yllä vuodesta toiseen. Mutta minulle on myös ollut kunnia-asia että olen pystynyt tyydyttämään oman vaimoni siten kuin hän on halunnut ja silloin kun hän on halunnut. Siksi en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä ja kullini seissyt tarvittaessa.
Kertokaas nyt mihet, mikä tässä vastauksessa oli sitten miestä vastaan, ku oli naiselle hyvä? Ei voi käsittää kaikkia pellejä,
Opettele kirjoittamaa ja hauku vasta sen jälkeen muita pelleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä panomies? Panomies ei yleensä tarkoita mitään hyvää, vaan hyviä ovat ne miehet, jotka keskittyvät enemmänkin kaikkeen muuhun kuin panemiseen.
Panomiehet ei olekaan lepakkoja varten.
Hyvä panomies? Panomies ei yleensä tarkoita mitään hyvää, vaan hyviä ovat ne miehet, jotka keskittyvät enemmänkin kaikkeen muuhun kuin panemiseen.