Millainen mies on hyvä "panomies", mitä hän tekee ja ei tee?
Otsikossa kysymys, naisilta pyydän rehellisiä vastauksia.
Miten paljon on kyse koosta, kestävyydestä, variaatioista, itsevarmuudesta, miehen vartalon koosta, henkisestä kontaktista jne? Onko hyvä seksimies innokas nuolemaan vai vetoaako teihin enemmän se, että mies ottaa eikä kysele.
Kommentit (93)
Hyvä panomies? Panomies ei yleensä tarkoita mitään hyvää, vaan hyviä ovat ne miehet, jotka keskittyvät enemmänkin kaikkeen muuhun kuin panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mietänyt, että parhain on sellainen panomies, että nainen on tyytyväiinen ja tyydytetty joka kerta kun on saanut seksiä ja hänet on tyydytetty silä tavalla kun hän on halunnut tai haaveillut saavansa. Näin on meillä toteutunut 99% kaikista kerroista, joten vaimo on ollut tyytyväinen ja halut pysyneet yllä vuodesta toiseen. Mutta minulle on myös ollut kunnia-asia että olen pystynyt tyydyttämään oman vaimoni siten kuin hän on halunnut ja silloin kun hän on halunnut. Siksi en ole myöskään koskaan kieltäytynyt seksistä ja kullini seissyt tarvittaessa.
Kertokaas nyt mihet, mikä tässä vastauksessa oli sitten miestä vastaan, ku oli naiselle hyvä? Ei voi käsittää kaikkia pellejä,
Opettele kirjoittamaa ja hauku vasta sen jälkeen muita pelleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä panomies? Panomies ei yleensä tarkoita mitään hyvää, vaan hyviä ovat ne miehet, jotka keskittyvät enemmänkin kaikkeen muuhun kuin panemiseen.
Panomiehet ei olekaan lepakkoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelllinen juuri todisti, ettei ymmärrä naisten kostumisesta ja miksi liukkaria käytetään.Varsinainen märkäkorva.
Liukkaria käytetään, jos mies ei saa naista riittävän märäksi. Tai vaihtoehtoisesti anaaliseksiin. Muuhun sillä ei todellakaan ole tarvetta.
Yritä nyt vaan saada asian kuntoon.
Ei naisen kostuminen tai miehen erektio aina ole halusta kiinni. Naisilla kuukautiskierron vaiheet tai sitten ikä, varmaan muutkin asiat vaikuttavat, miehillä ikä ja hormonit. Miksi helposti saatavia apuvälineitä ei saisi käyttää, vai oletko sitä mieltä, että seksi on vain lasten saamista varten? Ja varsinkin vanhempien ihmisten seksi ällöä?
Aika yksioikoista ajattelua, jos joku ajattelee että se kostuminen on vain sitävarten, että mies saa tungettua sen kalunsa pilluun. EI. Se lisää naisen nautinnon potenssiin 10 ainakin, jos se mies ylipäätään älyää hyväillä sitä pilllua ja klitorista.
Helppo orgasmi naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Aika yksioikoista ajattelua, jos joku ajattelee että se kostuminen on vain sitävarten, että mies saa tungettua sen kalunsa pilluun. EI. Se lisää naisen nautinnon potenssiin 10 ainakin, jos se mies ylipäätään älyää hyväillä sitä pilllua ja klitorista.
Helppo orgasmi naiselle!
Aika yksinkertainen ja tietämätön ajatus, jos mies tai nainen kuvittelee, että he itse pystyvät aina vaikuttamana kuinka paljon nainen kostuu ja onko kostuminen riittävää yhdyntää varten. Nainen voi olla täysin kiihoittunut, emätin laajentunut ja silti voi olla kostumista liian vähän. Syynä naisen hormonaalinen tilanne, estrogeenin taso, ehkäisypillerit, kk-kierron vaihe jne.... Silloin tarvitaan liukkaria lisäksi, jotten tule nirhaumia ja jotta yhdyntä olisi nautinnollista. Kostumista helpottaa, jos käyttää estrogeenivalmisteita vahvistamaan emättimen limakalvoja. Silloin myös kostuminen on parempaa ja limakalvot kestää enemmän hankausta.
Mies voi ainoastaan vaikuttaa naisen kiihoittumistasoon, vaan ei emättimen liukkauteen. Naiset on yksilöitä ja se pitäisin tyhmimmänkin miehen ymmärrää, puhumattakaan siitä, että naisen ikääntyessä kostuminen vielä vaihtelee. Siihenkin auttaa paikallisesti käytettävät estrogeenivalmisteet ja tai hormonikorvaushoito.
Minä muutuin "kohtalaisesta" panomiehestä hyväksi, kun tajusin alkaa huomioimaan naisen rinnat noin parikymmentä vuotta sitten. Olen sittemmin sekstaillut noin 25-naisen kanssa ja saanut kehuja aina paitsi yhdeltä. Sääli että hän oli ex-vaimoni joka ei pitänyt rintojen hyväilystä ja oli muutenkin mallia kasto-pisto-ravistus.
On syystäkin ex.
Eihän nainen voi olla" nosto-pisto-ravistus" vain mies voi olla noin typerä ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa lopettaa siihen mun orgasmiin, vaan jaksaa jatkaa että saan useampia.
Ei kyllä onnistu minun vaimoni kanssa, sen verran kova on ensimmäinen orkku.
Naisia on erilaisia, minun kanssani ei myöskään saisi lopettaa siihen ekaan orkkuun. Oikein kiukkuturhautuminen kun mieheni ei tätä opi ja minä en häneltä kerjää määräänsä enempää, mutta enpä sitten seksiä jaksa harrastaa kun se ei ole minulle hyvää.
Hänen sinnikkään tulkintansa mukaan orgasmi on niin raju ja minä niin voipumut, että "se oli siinä". Ei auta että kiehnään ja kerron että haluaisin lisää, pitää oikein kädestä pitäen näyttää tai en saa mitään ekan orkun jälkeen >:/
Exää muistan upeana rakastajana; hyvä puhumaan, hyvä lukemaan minua, jaksoi panna, nuolla ja sormettaa vaikka koko yön, oli aina hygienia kunnossa että ilo ottaa suihin ja leikkiä kalulla...
Muuten en kyllä häntä haikaile, mutta nuo on sellaisia asioita että ihmisen pitää itse suhtautua seksiin mielenkiinnolla tai muuten saat korkeintaan reippaan perässä talutettavan sinne sänkyyn.
Neljä orgasmia niin voidaan alkaa puhua tyydyttävästä ja mielellään niin, että vikisen jo vähän tuskastakin kun paikat menee niin yliherkiksi.
Ja pakollinen disclaimeri; kaikki naiset eivät halua montaa orkkua vaikka voisivat saada.
Omaa panoajokortin. Eli on suorittanut panomiestestin hyvin arvosanoin.
Mun mies aina kysyy, "haluatko vielä, sano vaan"! Unelmamies muutenkin komea pitkä tumma, tosin muutkin naiset tykkää..
Minulla, M68, ei tadis-silde-yhdistelmä enää auta joten joutuu vaimo hyppäämään strapin nokkaan, laitan siihen ja pesän suulle liukkaria runsaasti mutta vaimon pesä on keloutunut että hankautuu verille, puhumattakaan että sisään vieminen pistää hänet irvistämään. Tiedossa on että korvaushoito olisi ok ikääntyville limakalvoille mutta hän pelkää hormoniaineita eikä halua keskustella asiasta. Esileikin puutteesta ei ole kyse koska hänen eka-oo tulee nännien kielihoidosta. Ikävä tilanne!
Itse ajattelen asiaa niin että kun oon sinkku ja seksuaaliset tarpeeni on on melko kovat. Niin normi seksi on hyvää, eli pitkiä esileikkejä, suuseksiä ja kivaa yhdyntää. Se onnistuu melko usein myös tuntemattomien miesten kanssa. Sitten joskus itselle tulee tarve saada kunnon panoa, missä ei ole mitään muuta kuin järkyttävää panoa monesta eri asennosta. Siihen tarkoitukseen minulla on yksi vakkari tummaihoinen mies joka on iso ja kestävä. Ja tietää mun tarpeet. Eli ihan hillitöntä panoa, en välttämättä saa joka kerta orgasmia siitä, mutta se tunne kestää useamman päivän että on saanut kunnolla.
Kukin tyylillään. N. 35v
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen asiaa niin että kun oon sinkku ja seksuaaliset tarpeeni on on melko kovat. Niin normi seksi on hyvää, eli pitkiä esileikkejä, suuseksiä ja kivaa yhdyntää. Se onnistuu melko usein myös tuntemattomien miesten kanssa. Sitten joskus itselle tulee tarve saada kunnon panoa, missä ei ole mitään muuta kuin järkyttävää panoa monesta eri asennosta. Siihen tarkoitukseen minulla on yksi vakkari tummaihoinen mies joka on iso ja kestävä. Ja tietää mun tarpeet. Eli ihan hillitöntä panoa, en välttämättä saa joka kerta orgasmia siitä, mutta se tunne kestää useamman päivän että on saanut kunnolla.
Kukin tyylillään. N. 35v
Seksin tarpeesi saat varmasti tyydytettyä. Miten usein saat vakkarin kanssa sitä kovempaa kyytiä ?
Hyvä panomies kuulostaa erittäin epäkiihottavalta, en sopisi tuollaisen kanssa yhteen alkuunkaan. Minun mieheni pitäisi tykätä siitä, että minä hyväilen ja otan hänet eli hänen pitäisi tykätä olla passiivisessa roolissa, sillä aktiivinen rooli eri tavoin on minun fetissini. Mies jonka pääkiinnostus on olla aktiivinen ja hallitseva on ehdoton ei minulle.
Miehen ulkonäkö pitää olla mieleinen, että voin palvoa häntä seksuaalisesti. Keskikokoinen, suora penis, kaunis keskiruskea karvoituksen väri, ei sheivattu missään nimessä. Isokokoinen, raamikas mies, ei näkyviä lihaksia, karvainen maha on hyvä ja selkä myös. Ei pitkiä hiuksia tai partaa/viiksiä, mielellään sänkityylinen leikkaus tai kalju. Vain vaaleaihoinen mies jostain syystä kiinnostaa, siis ei vähääkään tummempi ihonväri tai väritys. Ristiverisen miehen väritys on paras, ei siis myöskään liian vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. N. 35v
Seksin tarpeesi saat varmasti tyydytettyä. Miten usein saat vakkarin kanssa sitä kovempaa kyytiä ?
Saan tarpeeni tyydyttettyä ihan hyvin. Onneksi on olemassa netti ja seuranhaku sivustot, ne on varsin ahkerassa käytössä.
Vakkari miestä tapaan yleensä kerran tai kaksi kuukaudessa. Yleensä vähän ennen menkkoja tulee tarve siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. N. 35v
Saan tarpeeni tyydyttettyä ihan hyvin. Onneksi on olemassa netti ja seuranhaku sivustot, ne on varsin ahkerassa käytössä.
Vakkari miestä tapaan yleensä kerran tai kaksi kuukaudessa. Yleensä vähän ennen menkkoja tulee tarve siihen.
Oletko harrastanut nettiseksiä sillä sekin on joskus hiton kuumaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. N. 35v
Oletko harrastanut nettiseksiä sillä sekin on joskus hiton kuumaa toimintaa.
En ole harrastanut nettiseksiä, saattaisi olla kivaa. Mutta kaipaan jotain fyysistä kuitenkin, mihin ei omat kädet riitä.
Se, että nämä pellet ei itse pysty tyydyttämään naistaan, josko saaneet edes naista tai pystyneet sellaisen pitämään.