Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä todistuksille, kun eläkeikä koittaa?

Vierailija
20.06.2022 |

Ei tartte enää töitä hakea. Olen säilyttänyt nekin, joilla ei ole enää vuosiin ollut mitään arvoa, en oikein itsekään tiedä miksi. Tällaisia kuin Basic-ohjelmointi-kurssi vuodelta 1984 yms.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin omat todistukseni silppurista läpi! Koskaan en ole todistuksia tarvinnut!

Vierailija
22/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitin läppärin kuvista noin 1000 kuvaa pois. Silti jäi liki toinen mokoma. Puhumattakaan paperikuvista, joita vielä teetätin parikymmentä vuotta sitten. Niitä on muutama tuhat joukossa lapsuuden kuviakin. Olen lajitellut ne ja aion laittaa lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tallessa kansakoulun todistusvihko, siinä on todistukset neljänteen luokkaan asti.

Sen jälkeen menin oppikouluun, tokarit tuli A4 -arkkina.  En todellakaan tiedä, missä ne kaikki on.  Lukion todistuksetkin on kadonneet ja kaiken huipuksi jopa ylioppilastodistus, sen muistan jossain nähneeni vuosia sitten, mutta missähän lie.  

Ainoa todistus, joka minulla on varmassa tallessa yhdessä kansiossa sen kansakoulun tokarivihon kanssa, on todistus 80-luvulla käymästäni askartelunohjaajakurssista. 

Jos niillä pääsisi siitä Pietarin portista taivaaseen, toivotaan niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi