Mitä tehdä todistuksille, kun eläkeikä koittaa?
Ei tartte enää töitä hakea. Olen säilyttänyt nekin, joilla ei ole enää vuosiin ollut mitään arvoa, en oikein itsekään tiedä miksi. Tällaisia kuin Basic-ohjelmointi-kurssi vuodelta 1984 yms.
Kommentit (23)
Skannaa kaikki ja jätä kotikaupunkisi museolle digitaalimuodossa. 400 vuoden kuluttua historian tutkijoita kiinnostaa, miten tavis eli 200-luvun alussa.
Laita kaikki samaan kansioon, voit niitä sieltä katella, jos haluat muistella vanhoja.
Millainen tietokone oli käytössä 1983?
Minulla on tallessa isoäitini tädin todistukset 1800-luvun lopusta. Ihan kiva, että hän säästi ne.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta minä käytin Nokian Mikro-Mikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-poltti mun kaikki todistukset, yms. Eli poltat ne?
😂
Minä silppusin ne kun teen kuolinsiivousta. Mutta vielä on paljon tekemistä, vuoret valokuvia, kirjoja seinäkaupalla, vaatteen rytkyä., Roinaa. Kovaa hommaa.
Olen hävittänyt kaikki nyt eläkkeellä. Mitä vähemmän läpikäytävää ja poisheitettävää paperia sille, joka tyhjentää asuntoni (myyntiä varten) kuolemani jälkeen on, sitä parempi.
N 69 v
Vierailija kirjoitti:
Apple
- lukion tietokonekurssilla 82 - 83 iltaisin aikaansa viettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tullut pari vuotta myöhemmin?
Katoin just että olisi 7 vuotta 6 kk eläkeikään
Ei jaksa uutta ammattia hommata ja laiskuttaa vähän vaihtaa työtäkin
Vierailija kirjoitti:
Minä silppusin ne kun teen kuolinsiivousta. Mutta vielä on paljon tekemistä, vuoret valokuvia, kirjoja seinäkaupalla, vaatteen rytkyä., Roinaa. Kovaa hommaa.
On työlästä, mutta tee pikku hiljaa. Muista palkita itseäsi jokaisen etapin jälkeen.
N 69 v
Luulen että itse heitän kaiken ammattikirjallisuuden roskiin ja todistukset myös kun pääsen irti oravanpyörästä.
Minun paperidata meni vesivahinkoon. -En muistele menneitä enkä kaipaa muistoja, Myös valtaosa valokuvia meni samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä duunissa IBM pc/xt.
Vierailija kirjoitti:
80-luvun alussa Helsingin yliopistossa opetettiin myös reikäkorttien lävistämistä Basicin ja Pascalin ohessa
Laita paras todistuksesi kehyksiin seinälle tauluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työlästä, mutta tee pikku hiljaa. Muista palkita itseäsi jokaisen etapin jälkeen.
N 69 v
Ryypyllä?
Ex-poltti mun kaikki todistukset, yms. Eli poltat ne?