Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku mies yrittänyt ahdistella sinua joskus? Kerro tilanteesta

Vierailija
19.06.2022 |

Mitä teit, miten pääsit pois? Kenelle kerroit?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti, en ala kaikkia luettelemaan mutta muutaman pahimman kerron.

Ensimmäin kerta kun ahdisteltiin olin 12v, olimme äitini kanssa yhdessä ravintolassa syömässä kun humalainen mies tuli pöytäämme sössöttämään ja kertomaan kuinka äiti ja tytär ovat kummatkin niin kauniita ja haluttavan näköisiä. 

Teininä kaupungilla odotin kaveria niin eräs ulkomaalainen mies tuli ja yritti suudella väkisin, kouri haaroista ja rinnoista ja yritti estää minua kävelemästä tilanteesta pois, lopulta jätti minut rauhaan kun ihmiset pysähtyivät katsomaan tilannetta. Samankaltaisia tilanteita on ollut muutama. 

Muutama vuosi sitten Helsingissä istuimme ja vietimme iltaa yhdessä puistossa, seuraamme änki 6 ulkomaalaistaustaista miestä, yksi heistä alkoi kopeloimaan ystävääni ja muut puhuivat jotain omalla kielellään ja nauroivat. Lähdimme pois pysäkin suuntaan ja nämä seurasivat meitä aina pysäkille asti huudellen peräämme kaikkea. En edes halua kuvitella mitä tuossa tilanteessa olisi voinut käydä jos olisimme vaikka olleet ystävän kanssa vain kahdestaan myöhempään aikaan tuolla puistossa. 

Sitten on ollut näitä muita vaikka kuinka paljon, on yritetty ostaa seksiä, lähdetty seuraamaan, huoriteltu ja meinattu käydä päälle kun olen torjunut. Eräs pahimmista oli Suomalainen noin 30v siistin näköinen mies joka koitti saada minua lähtemään illan päätteeksi asunnolleen, alkoi kopeloimaan, uhkasi vetää turpaan, haukkui pystyyn ja huoritteli kun en lähtenyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä