Mikä HELVETTI siinä on, että kaaharien pitää hiillostaa aivan takapuskurissa kiinni?
Moottoritiet ovat täynnä V A J A K K E J A! Ja ei, en aja itse alinopeutta, vaan päinvastoin yleensä pientä ylinopeutta.
Kommentit (112)
Jos on aikaa ja kohtaa tällaista sikailua, kannattaa lähteä seuraamaan sitä sikailijaa kotipihalle asti. Jututtaa mulkvistia asiasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Audi-, Mersu- ja bemarikuskit on virallisesti vapautettu liikennesääntöjen noudattamisesta. Mukaanlukien turvavälit.
Edellisten lisäksi noiden merkkien kuskit pysäköivät bensalenkkarinsa sähköautojen latauspaikoille. Kun hissi ei kulje yläkerroksiin ... Kuva Huittisista tältä aamulta. https://twitter.com/kimmokarhu/status/1538250763964764160
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajan lähellä edellä ajavaa se tarkoitaa aina, että olen hakemassa ohituspaikkaa. Jotkun sitten reagoi tähän painamalla jarrua ja miltei tappavat perässätulijan. Kummalta pitäisi ottaa kortti iäksi pois?
Kaikki perässäroikkujat ovat riskikuskeja. Ei ole olemassa mitään hyväksyttävää syytä roikkua kenenkään takaluukussa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos on aikaa ja kohtaa tällaista sikailua, kannattaa lähteä seuraamaan sitä sikailijaa kotipihalle asti. Jututtaa mulkvistia asiasta sitten.
Ei kannata. Huonolla onnella saa siitä hyvästä häirintäsyytteen.
Mistä tuollainen käsitys on tullut - kyllä nyt on sinulla itselläsi jonkinlainen asennevamma, huono auto tms. jonka takia suusta putkahtelee sammakoita..
Tuntuu että kaikenlainen aggressiivisuus ja sikailu liikenteessä on lisääntynyt viime vuosien aikana. Itse ajan aina pientä ylinopeutta ja nykyään joka kerta kun jonnekin lähtee näkee tuota p*rseessä roikkumista ja järjettömiä ohituksia. Menee tunteisiin varsinkin, kun auto on viistoperä ja takapenkillä matkustaa turvakaukalossa pieni vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ajat alinopeutta, vaikket itse sitä tajua, koska sun kotterosi nopeusmittari näyttää mitä sattuu etkä ymmärrä tsekata nopeuttasi navista.
Puskurissa roikkujia tulee vaikka ajaisit 15 km/h ylinopeutta. Ajan itsekin yleensä aika reipasta vauhtia. Mutta en koskaan roiku edellä ajavan perässä kiinni. En edes ennen ohitusta. Miksi pitää ajaa perässä kiinni mutta ei mennä ohi? Tuollainen on aivan perseestä kun omakin turvallisuus vaarantuu ja asialle ei voi tehdä muuta kuin vetää auto tien sivuun.
-M31
Tuo on ihan totta. Toisilla tuntuu olevan jonkinlainen egokysymys lähteä hiillostamaan muita reippaammin ajavia. Ja oma lukunsa vielä nämä, joiden pitää päästä Bemarilla tai Audilla perus-tojotan ohi ja sitten kuitenkin jäädään eteen ajamaan hiljaisempaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakoputkessa solenoidiventtiili, joka päästää maaliruiskusta maalinpoistoainetta hiilidioksidi patruuna paineena.
Aina kun joku roikkuu perässä tupsautan maalinpoistoa perässäroikkujan puskurille.
Perässä roikkuja saa ihmetellä miksi maali alkaa kesimään :D
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta wittuakaan matelijoiden ja muiden hidastelijoiden ongelmat. Ajan takapuskurisi lommoille, jis et ymmärrä antaa väylää.
Et aja.
Jaaha? Kyllä omaan autooni nainen tölväsi ja lähti karkuun. Pitäisikö nyt sitten naisilta kieltää kortti vai kohottaa ikärajaa? Jessus teitä ihmisiä...