Mikä HELVETTI siinä on, että kaaharien pitää hiillostaa aivan takapuskurissa kiinni?
Moottoritiet ovat täynnä V A J A K K E J A! Ja ei, en aja itse alinopeutta, vaan päinvastoin yleensä pientä ylinopeutta.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ajat alinopeutta, vaikket itse sitä tajua, koska sun kotterosi nopeusmittari näyttää mitä sattuu etkä ymmärrä tsekata nopeuttasi navista.
No, kaasuttaa sitten ohi. Ole hyvä vaan.
Siihen puskuriin kiinni jäädessäsi pilaat kaikken muidenkin mahdollisuudet ohituksiin.
Jos aiot ohi, niin tule lähelle ja MENE ohi.
Jos et siis ohittaa, niin pidä se TUR VA VÄ LI.
Pääsee ne ohittamaan, jotka haluaa.
Tuolla on älyttömiä jonoja sen takia, kun porukka liimaantuu toisensa periin.
Itse mietiskellyt kun itse noudattaa nopeuksia ja lakeja. Kuitenkin reippaasti kiihdyttäen ja ajaen sitä sallittua nopeutta. Että kun noita kaahailijoita on niin paljon ja premiumautoilla tuntuu kuuluvan ominaisuuksiin se ylinopeus ja toisten tiellä olevien perseessä roikkuminen. Että onkohan ne lait koko yhteiskunnassa sellaisia ohjeita vaan, ettei niistä tarvitse välittää. Joskus ilmoitellut noista hulluista kytille, eikä niitä kiinnosta.
Jos itse ajan lähellä edellä ajavaa se tarkoitaa aina, että olen hakemassa ohituspaikkaa. Jotkun sitten reagoi tähän painamalla jarrua ja miltei tappavat perässätulijan. Kummalta pitäisi ottaa kortti iäksi pois?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakoputkessa solenoidiventtiili, joka päästää maaliruiskusta maalinpoistoainetta hiilidioksidi patruuna paineena.
Aina kun joku roikkuu perässä tupsautan maalinpoistoa perässäroikkujan puskurille.
Perässä roikkuja saa ihmetellä miksi maali alkaa kesimään :D
Hyvä idea, täytyy väkästellä samanlainen. Mahtaa vituttaa, kun uuden bemarin konepelti kukkii :)
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajan lähellä edellä ajavaa se tarkoitaa aina, että olen hakemassa ohituspaikkaa. Jotkun sitten reagoi tähän painamalla jarrua ja miltei tappavat perässätulijan. Kummalta pitäisi ottaa kortti iäksi pois?
Sinulta. Mene jonnekin sivutielle etsimään niitä ohituspaikkojasi tai parempi älä tule millekään tielle kun et osaa turvaväliä pitää edelläajavaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja se ohittaminen ei onnistu muuten kuin metrin päässä roikkuen tai takapuskuria lipoen? Jos nuhapumpusta ei tehoa irtoa ohittamiseen turvallisen matkan pääästä niin kannattaisi sinunkin vain ostaa fillari tai kävellä.
Itse rakastan perseessä roikkujia, alan leikkimään välittömästi niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Monet ei vaan ohita.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ajokortin ikärajan voisi nostaa 30v.
Havaintojeni mukaan suurin osa roikkujista on naisia. Naisille siis kaksivuotinen autokoulu kun eivät osaa edes yksinkertaisinta sääntöä.
Mä en ymmärrä miksi alanuolitatte viestejäni.
Mä sanoin mitä olen kokenut liikenteessä ja niihin tilanteisiin nähden ne tilanteet ovat vaarallisia, kun on alle nopeusrajoitusten moottoritiellä.
Siis teillekö on ok, että toiset tulevat vain eteenne väkisin sivulta ja ajavat sitä satasta 120:n alueella?
Juuri olin viikko sitten auto-onnettomuudessa, jossa takana ajava ajoi perääni ja suisti minut tieltä ja autoni pyöri ympäri. Onneksi mustelmilla selvittiin, auto toki meni lunastukseen, mutta kyllä tämän jälkeen on pelottanut ajaa motarilla, kun ei niitä perässä roikkujia voi mitenkään välttää..
Nyt kun bensa kallista niin olen tietoisesti ruvennut ajamaan rauhallisesti. Rauhalliset kiihdytykset ja ennakoivat moottorijarrutukset johon tarvitsee pitää hyvät turvavälit. Vihreät aallotkin pitää ajaa siten ettei tarvitse jarrutella ja kiihdytellä turhaan. En aja alinopeutta mutta en ylinopeuttakaan ja ihan gps:n mukaan ajan. Joka halvatun päivä joku tulee mielenosoituksellisesti roikkumaan siihen takapuskuriin. Yleensä aina joku Audi, Bemari tai Mersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ajat alinopeutta, vaikket itse sitä tajua, koska sun kotterosi nopeusmittari näyttää mitä sattuu etkä ymmärrä tsekata nopeuttasi navista.
Ja mikä on siis syy, että ajetaan takapuskurissa ohittamisen sijaan?
Mee pois edestä siitä vasemmalta kaistalta
Edelleenkään et ole antanut ensimmäistäkään syytä siinä perseessä roikkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on siis syy, että ajetaan takapuskurissa ohittamisen sijaan?
Ei äly riitä kääntämään sitä rattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ajokortin ikärajan voisi nostaa 30v.
Nuoria poikiahan nuo hurjastelijat yleensä ovat.
Tai ökyautoilla kaahaavia setiä.
Ja nuoria naisia 😆
Se on hassua, kun aina joku räkänokka luulee siellä takana, että edessä ajava rupeaisi ajamaan ylinopeutta hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Painat pari kertaa jarrua voimakkaasti niin tyhmempikin oppii jättämään vähän turvaväliä.
Jos ei auta, voi pestä oman tuulilasin, roiskuu sitten vettä ikävästi perässä ajavan tuulilasiin. Pimeällä lisäksi takasumuvalot päälle...
Ei kiinnosta wittuakaan matelijoiden ja muiden hidastelijoiden ongelmat. Ajan takapuskurisi lommoille, jis et ymmärrä antaa väylää.
En edes muista milloin viimeksi olisin huomannut jonkun perässäroikkujan.
Niinpä....
https://www.stara.fi/2016/08/05/mies-harrasti-seksia-auton-kanssa-nylky…