Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velaton asunton ja tilillä yli 100000 €. En silti keksi mitään ostettavaa. Muilla tällaisia ongelmia?

Vierailija
19.06.2022 |

??

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rekka-autollinen kaljaa ja tarjoa naapureillekin.

Vierailija
82/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi keksiä ostettavaa? Kun on kaikkea mitä tarvitsee, ei ole syytä ostella yhtään mitään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää sen verran rahaa tilillä että voi sanoa pomolle HV sitten kun sen aika tulee.

Vierailija
84/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tuollaisia ongelmia.

Jos olisi 100ke ylimääräistä maksaisin osan lapseni asunnosta kun etsivät nyt isompaa. 

Tai ostaisin toisen asunnon täältä Italiasta vaikka eteläosista tai Sisiliasta rantalomia varten. 

Vierailija
85/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin vaurastunut kirjoitti:

Et ole ainoa. Asuntolaina loppui pari vuotta sitten ja käyttötilillä on 70.000€. Muutakin omaisuutta on parinsadantuhannen edestä. Olen vihdoin raaskinut ostaa kaiken, mitä tarvitsen. Huomaan kaipaavani aikaa, kun kiertelin kauppoja ja vain haaveilin jonkun tavaran ostamisesta. Jutun idea olikin haaveilu, ei omistaminen. Tuntuu jotenkin oudolta.

Älä ihmeessä pidä tuollaisia summia käyttötilillä. Sijoita ne johonkin rahastoon tai vaikka määräaikaiselle korkotilille jos et nyt tarvitse niitä ja haluat välttää riskejä. 

Vierailija
86/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös velaton asunto ja 6 miljoonan säästöt/ sijoitukset.

Ostan tavaroita kun tarvitsen jotain ja matkustan halutessani. Edelleen olen sen verran pihi etten raaski ostaa business luokan lentolippuja. Ehkä pitäisi. 

Vierailija
87/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 euroa tilillä pitää olla hätävarana. Suurin osa talletuksista määräaikaisissa. Kiinteistöissä sijoitettuna n. 2,4 miljoonaa ja näihin on myös velkaa n. 1,1 miljoonaa, jotka maksattelen vuokralaisilla. Kuka hullu niitä velkoja omasta pussista maksaa.

Vierailija
88/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kuulkaas menee, kun sinulla on riittävästi rahaa ja olet matkustellutkin kohtuullisen paljon, niin parasta on terve arki ja puhdas ,rauhallinen ympäristö.

Tavaraa ei enää tahdo.

Vierailija
89/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää sen verran rahaa tilillä että voi sanoa pomolle HV sitten kun sen aika tulee.

Vappu meni jo joten menee ensi kevääseen se Hauskaa Vappua-toivotus.

Vierailija
90/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta haluan viettää tavallista elämää ja rakentaa puskuria mahdolliseen työttömyyteen.

Kivempi raha kasvamassa korkoa kuin turhissa hankinnoissa.

Vierailija
91/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin osakkeita ja paljon maata. Sijoittaisin myös hopeakolikoihin. Helpompi myydä. sitten hankkisin tosiaaan se tontin ja rakentaisin/rakennuttaisin joskun hienon italialistyylisen huvilan palladio tyyliin. tai sitten ostaisin matkaveneen  ja lähtisin vaikkapa maailman merille. myös maailmanympäri matkailu voisi olla hyvä. 

Vierailija
92/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut sata tonnia maksullisiin naisiin noin 10 vuodessa. Olin vietnamissa niin sieltä saa maksullisen joku 50 eurolla mutta maksoin naiselle 400 euroa koska ajattelin että eihän 50 eurolla paljoa saa vaikka hintataso siellä on alhainen muuten.

Vierailija
93/93 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noin paljoa, koska annan hyväntekeväisyyteen aina kun voin, en siis päästä kertymään :) Miksi hilloaisin itsekkäästi vain itselleni, kun niin moni tarvitsee apua kipeämmin ja pystyn antamaan? 

Hyvä mieli kaupan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi