Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette käyttäneet puhki lannemalliset pikkarinne ja ostaneet tilalle vain korkeampi vyötäröisiä?

Vierailija
19.06.2022 |

Mulla kasapäin lannemallisia ja pitäs ne käyttää loppuun niin vois siirtyä pelkkiin korkea vyötäröisiin

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää lainkaan matalavyötäröisiä alushousuja. Ne kierähtävät aina mahan alle eikä se tunnu mukavalta. Tunnen itseni melkein kuin pallomahaiseksi ukoksi, jolla alus- ja päällyshousut ovat siellä mahan alla nappulan niskassa. En nyt tosin ihan pallovatsainen ole, mutta pienoista pyöreyttä on havaittavissa. Sloggin mallistosta midi istuu mulle parhaiten, mutta niitä löytyy nykyään harvoin. Jos kohdalle satun, niin melkein aina ostan yhdet tai kahdet uudet pökät. Vanhemmasta päästä voi sitten nakata kulahtaneet roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää lainkaan matalavyötäröisiä alushousuja. Ne kierähtävät aina mahan alle eikä se tunnu mukavalta. Tunnen itseni melkein kuin pallomahaiseksi ukoksi, jolla alus- ja päällyshousut ovat siellä mahan alla nappulan niskassa. En nyt tosin ihan pallovatsainen ole, mutta pienoista pyöreyttä on havaittavissa. Sloggin mallistosta midi istuu mulle parhaiten, mutta niitä löytyy nykyään harvoin. Jos kohdalle satun, niin melkein aina ostan yhdet tai kahdet uudet pökät. Vanhemmasta päästä voi sitten nakata kulahtaneet roskiin.

Miten pääsit lannealkkareista eroon? Käytitkö loppuun, kuten kuuluukin vai viskasitko roskiin epäekologisesti?

Vierailija
4/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta stringit, se naru on hyvä syvällä prrrseessä, ei helteelläkään hikoa tai kerää hajuja, vaikka kävelee koko päivän naru prrseessä

Vierailija
5/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää korkeavyötäröisistä lainkaan. Odotan, että muoti menee ohi.

Vierailija
6/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää korkeavyötäröisistä lainkaan. Odotan, että muoti menee ohi.

Miksi odotat? Saahan kaupasta edelleenkin lannemallisia

Vierailija
7/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta löytyy Sloggin Midejä.

Vierailija
8/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapikkareissa on korkea vyötärö napaan asti. Onko ne hipsterit?

Vierailija
9/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokkaalla, litteävatsaisella naisella korkeavyötäröiset pitsialushousut ovat seksikkäät, kun oikein korostavat kapeaa vyötäröä.

Tasapaksuista ja isomahaisista en tiedä - mikähän housumalli näyttää heillä parhaalta? Ehkä stringit tai sellaiset missä pakaravaon kohdalla on rypytys, joka luo illuusion pyöreämmistä pakaroista? Vai sellaiset joissa pieni lahje?

Mukavuus onkin sitten toki asia erikseen.

Vierailija
10/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän boksereita. Mukavimmat, eikä purista mistään.

Vierailija
11/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

::D

Vierailija
12/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/24 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp

Vierailija
15/24 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/24 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/24 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viellä

Vierailija
18/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
19/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UuP

Vierailija
20/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset hakeutuu aina persvakoon toiselta puolelta, siksi minulla on aina tai/ hipster malliset. ne ei vetäydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi