Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velaton asunton ja tilillä yli 100000 €. En silti keksi mitään ostettavaa. Muilla tällaisia ongelmia?

Vierailija
19.06.2022 |

??

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta mökki.

Kohta olisikin hyvä hetki ostaa, kun hinnat romahtaa. "Koronamökkejä" myydään kohta halvalla.

Ei ne ylläpitokustannukset muut sen halvemmiksi. Suomi on kallis maa.

Vierailija
22/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin 10000-15000 tilille, jos sinulla ei ole ennestään ns. puskuritiliä. Loput sijoittaisin osakkeisiin, tällä hetkellä on hyvä aika ostaa.

Tai sitten kärkkyisin hyvää sijoitusasuntoa, paikkakunnasta riippuen tuolla voisi jo päästä sellaiseen kiinni. Tuossa tapauksessa kannattaa kysyä neuvoa viisaammilta (sijainti, yhtiö, hoitovastikkeen ja rahoirusvastikkeen suhde ja suuruus jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap kävisit vaikka Suomenkielen kirjoitus kurssin jossain??

Vierailija
24/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamista sadalla tonnilla? Mulla menee helposti kauppaan ton verran joka kerta. Sijoita ne pennosesi, köyhimys.

Vierailija
25/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla joutilaana sellainen 60 miljoonaa, kun menin aikoinaan voittamaan Eurojackpotin silloisen suurimman päävoiton yksin.

Olen tosin testamentannut sen erilaisille hyväntekeväisyysjärjestöille, perusteena on ollut turhimmat mahdolliset järjestöt.

Minullapa on 60 miljardia.

Hah, köyhät! Minäpä ostin Suomen taskurahoillani!

t: M. Hunttala

Vierailija
26/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ap kävisit vaikka Suomenkielen kirjoitus kurssin jossain??

Hei äikänope. Imepyllyä ,

Vierailija
27/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat tavoitteeksi, että saat ostettua edes yhden Berkshire Hathawayn A-sarjan osakkeen. Vielä on vähän matkaa, vaikka kurssi on tullut viime aikoina alas.

https://finance.yahoo.com/quote/BRK-A?p=BRK-A&.tsrc=fin-srch

Odotan, että Warren kupsahtaa. Sitten kurssi rommaa ja korjaan sadon.

Vierailija
28/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100000e on pikkuraha. ei sillä kauaa naista elätetä

Vierailija
29/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 on hyvä sijoituspääoma. Tavoitteeksi voi vaikka asettaa vuosituotolla tehtävän "unelmaloman" joka vuosi.

Vierailija
30/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, iän myötä olen huomannut etten varsinaisesti kaipaa enää mitää lisää, joten ylimääräistä rahaa on vain kertynyt. Yllättäen hyvä ruoka, matka lämpimään tai teatteri esitys tuntuu palkitsevalta, mikä aiemmin vaikutti oudoilta. Olen jo aiemmin sijoittanut asuntoihin ja nyt olen miettinyt josko hankkisi yhden tai pari lisää. Niin ja lapset, mutta heitä olen tukenut epäsuorasti hieman vaivihkaa.

Vierailija
31/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100k tilillä on positiivinen ongelma. Menepä käymään pankissasi, niin saat sieltä ehdotuksen sijoituskohteista. Tilillä korko on nolla ja inflaatio syö rahojesi ostoarvo varsinkin, jos pidät pitkään tilillä

Mihinkä muuten Youtubesta on kadonnut se Ketonen & Myllyrinteen sijoitusneuvoja -sketsi?

Vierailija
32/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevää pitää tilillä suuria summia rahaa inflaation vuoksi. Jos olisit fiksu, sijoittaisit tuon summan poikimaan, mutta kun et ole. :)

Vierailija
33/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta metsää ja anna kasvaa. Suojelet luontoa ja elämää. 

Vierailija
34/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahalla saat ympäristökunnasta kaksion ja laitat se vuokralle.  Vuokralaiselle pitää olla  kauppa  ja bussipysäkki lähellä.  Jos vasike on   300 e / kk ja otat vuokraa 800 e / saat tilille koko ajan rahaa. Ota nuori  avopari,jota ovat työssä tai opiskelee  , ei  sinkkumiehiä, niillä  on raha-asiat sekaisin.  Eikä KELAN  asiakkaita, he kuuluvat  kunnan arava -asuntoihin.  Minulla on pari  perheasuntoa vuokralla, samat vuokralaiset   olleet jo vuosia. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
35/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin hoitopalveluja, kuten hierontaa.

Kannatan.Itse laitoin palkankorotuksen säännölliseen hierontaan ja kerran kuukaudessa käyvään siivoojan.Jää aikaa ja jaksamista muuhun.

Vierailija
36/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noin varakas ole, mutta kuitenkin on oikeasti vaikeaa saada rahaa kulumaan, kun on alkanut tienamaan n. 2500€ nettona. Palkasta jää sinkkuna ja lapsettomana yleensä noin tonni säästöön kuussa.

Vierailija
37/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mikä ongelma tässä on? Anna olla tilillä jos et käyttöä keksi, ei ne rahat siellä ongelmaa aiheuta. Jos et halua pitää tilillä etkä kuluttaa niin sijoita. Jso et halua sijoitettaa niin lahjoita pois jolloin itse luomasi ongelma katoaa.

Vierailija
38/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy parempi asunto ostettavaksi. Jos muuta väität, valehtelet.

Vierailija
39/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että on mistä ottaa, jos auto alkaa piiputtaa tai joku kodinkone prakaa. Yleensä käy niin, että kun yksi hajoaa, niin vähäisen ajan sisällä hajoaa joku toinenkin, joskus useampikin. Viime kesänä meni pyykkikone uusiksi ja nyt pelottaa, mikä on seuraava. Keväällä piti ostaa autoon uudet kesärenkaat. Ei talous nyt miinukselle mennyt, mutta nyt on pitänyt katsella vähän tarkemmin, mitä ostaa. Oli tarkoitus hankkia uusi mukava nojatuoli, mutta haaveeksi jäi.  

Vierailija
40/60 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta nainen. kuluu rahat nopeasti

Miksi oletat apn olevan mies? Itsellä vielä "pahempi" ongelma rahatilanteeni kanssa. En osta miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi