Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa hermo mennä tämän "kesä"kelin kanssa! Haluan lähteä ulos toppi päällä, juoda päiväkahvit kuistilla, levittää aurinkorasvaa iholleni. E...

Vierailija
19.06.2022 |

Lopu jo vesisade!!! Ja ennenkuin joku kysyy, kyllä otan mielummin viime kesän pätsin kuin tämän kylmyyden ja sateen, kiitos.

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan suunnittelemaan miten muutat tilanteesi. Säätä kun et muuttaa voi.

Vierailija
2/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ihan tykännyt. Ollaan oltu lasten kanssa rannalla, jäätelöllä, pyöräilty todella paljon. Ihan kesäfiilis ollut, vaikka ei olekaan ollut helteitä. Sadesäällä taas ihanaa olla kotona ja pelailla lautapelejä ja katsoa telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sään takia hermoilla, kun siihen et pysty vaikuttamaan mitenkään. Etsi jotain positiivista jokaisesta päivästä ja tee jotain kivaa, oli sää mikä tahansa, niin elämä on paljon mukavampaa.

Vierailija
4/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on just hyvä näin. Ihan kivaa kesää ollaan vietetty vaikka vähän viileetä on ollutkin. Turha surra jotain sellaista mille ei voi mitään.

Vierailija
5/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin loman syyskuulle Välimerelle. Kylmyys on käsittämätön, autossa mulla on mukana sormikkaat, kaulaliina ja pipo. Viime yönäkin 10 astetta. Viime vuonna jo toukokuussa oli 27 ja oli oikea kesä.

Vierailija
6/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä sinä asut? Aurinko paistaa täydeltä terältä. Sälekaihtimet on joka ikkunassa minulla kiinni kun en noin kirkasta aurinkoa halua katsella.

Vierailija
7/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sään takia hermoilla, kun siihen et pysty vaikuttamaan mitenkään. Etsi jotain positiivista jokaisesta päivästä ja tee jotain kivaa, oli sää mikä tahansa, niin elämä on paljon mukavampaa.

Säähän voi vaikuttaa istumalla keskellä Mannerheimin tietä.

Vierailija
8/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää? Voit tehdä kaiken tuon.

Vierailija
9/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä tuuli Helsingissä ja 18 astetta. Ei kyllä ihan riitä tämä.

Vierailija
10/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit sen, että uutisista saa lukea länsi-Euroopan ennätyshelteistä

Vierailija
11/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit kesäkelit nyt on olleet. Sadettakaan ei ole ollut kuin eilen.

Vierailija
12/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää Suomessa vain yksi asia kesät talvet. Verotus

Vierailija
13/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä viime vuoteen verrattuna.

Vierailija
14/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä sinä asut? Aurinko paistaa täydeltä terältä. Sälekaihtimet on joka ikkunassa minulla kiinni kun en noin kirkasta aurinkoa halua katsella.

Aurinko paistaa mutta tuuli on jäinen, yritin aamukahveja ulkona mutta oon ihan jäässä tuolla pihalla. Helsingissä asun.

Vierailija
15/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tästä ns. normaalista kesäsäästä, enkä siitä tukahduttavasta pätsistä. Tämä +17 sää kesällä on minusta ainutlaatuista ja sitä tulisi vaalia, koska menepä nyt Ranskaan, Espanjaan tai Intiaan, niin sää on vähintään +30 ja helpotusta ei näy. 

Vierailija
16/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkelissä. Koko päivälle ennustettu  sadetta ja lämmintä huimat 12 astetta. Juon kahvia villasukat jaloissa tässä sohvalla sen sijaan, että joisin kahvia paljasvarpain tuolla kuistilla. 

A.p

Vierailija
17/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää on ja vaikka aurinko paistaa, niin kylmä tuuli. Ihan kamalaa ollut. Aina saa olla pitkähihanen päällä, kun ulkoilee, ellei istu jossain ihan suoraan auringossa, minne tuuli ei pääse.

Vierailija
18/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aurinkoisia päiviä ja sadetta on tullut sopivasti siten, ettei kasvit pihalla kuole.

Vierailija
19/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut aurinkoisia päiviä ja sadetta on tullut sopivasti siten, ettei kasvit pihalla kuole.

Ei ne paljon kasvakaan, kun on niin kylmää.

Vierailija
20/228 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto on kylmenemässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän